بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

کدخبر: ۴۷۶۰۱۵
اگر دنبال یک گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، گوشی های شیائومی گزینه مناسبی است زیرا اصل و اساس برند شیائومی بر مبنای این دو قرار گرفته است.
بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

 با وجود اینکه شیائومی نمی تواند در برابر برندهای غول پیکر اندرویدی مثل سامسونگ ابراز وجود کند اما حقیقتا یک گوشی با امکانات مناسب است و نسبت به قیمت آن، قابلیت های خوبی به کاربر می دهد. در زیر بهترین گوشی های شیائومی  در سال 2022 لیست شده است. ویژگی هایی مانند صفحه نمایشگر، پردازشگر، باتری، دوربین را یک به یک بررسی و مقایسه کرده تا مناسب ترین را انتخاب کنید.

1.Xiaomi mi 11

می 11 یکی از پرچمداران  فوق العاده شیائومی است که امکانات فوق العاده شامل دوربین، فناوری صفحه نمایشگرو نرخ تازه سازی عالی به آن اعتبار بخشیده است البته این ویژگی باعث شده که این گوشی جزو گران ترین گوشی های شیائومی باشد. با این حال اگر قیمت در اولویت انتخاب شما نیست، این گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می کنم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر 6 اینچی است که توانسته گیمرها و افرادی را که با گوشی فیلم می بینند، راضی نگه دارد. از طرف دیگر دوربین جلو 20 مگاپیسکل و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض f/2.4 شرایط را کاملا تغییر داده است.

2.Xiaomi mi 11 ultra

یکی از بهترین گوشی ها از نظر سخت افزار است. طراحی بسیار زیبا و وزن مناسبی دارد. صفحه نمایشگر 6 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی تصاویر را بسیار صاف و روان نمایش می دهد. دوربین شیائومی می 11 آلترا ترکیبی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 48 مگاپیکسلی و زوم پریسکوپ 48 مگاپیکسلی  همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. دستگاه با سرعت جت کار می کند زیرا به پردازشگر قدرتمند 888 5g مجهز است. گوشی، خیال شما را بابت باتری راحت کرده است زیرا با وجود باتری 5000 میلی آمپرساعتی نگرانی را از شما میگیرد. می توانید چندین ساعت با گوشی بدون نیاز به شارژ کار کنید.

3.Xiaomi poco X3 NFC

شیائومی2

یکی دیگر از برگ برنده های گوشی های شیائومی poco X3 NFC است.  زیرا قابلیت های شگفت انگیزی دارد و با گوشی های دیگر شیائومی بسیار متفاوت طراحی شده است. این دستگاه دارای پردازشگر قدرتمند اسنپدراگون 732 جی است  که توان و قدرت دستگاه را چندین برابر می کند و وجود باتری 5160 میلی آمپر ساعتی نیاز شما را از شارژهای مداوم کم کرده است. همچنین صفحه نمایشگر 6 اینچی قابلیت تماشای فیلم و سریال یا بازی های فوق العاده را برای کاربران فراهم می کند. این دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه پشتی است که به X2 شباهت دارد. poco X3 دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک ماکرو 2مگاپیکسلی است.

4.Xiaomi Redmi Note 10 pro

Redmi 10 pro یک گزینه  فوق العاده دیگر از برند شیائومی است. در یک کلمه مشخصات فوق العاده با یک قیمت مناسب در این گوشی خلاصه شده است. به طور کلی هیچ کم کسری با محصولات دیگر این لیست ندارد. این گوشی به باتری 5020 میلی آمپر ساعتی مجهز است و صفحه نمایشگر بزرگ  6 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی، تصاویر را بسیار روان و قابل لمس نمایش می دهد. همچنین دلیل قدرت دستگاه اسنپدراگون 732 G است و قدرت و روانی را به دستگاه می دهد.

5.Xiaomi poco F3

شیائومی3

صفحه نمایشگر فوق العاده poco f3 این گوشی را به یک انتخاب مناسب برای بازی تبدیل کرده است. ابعاد گوشی بسیار بزرگ است بنابراین برای افرادی که دست های کوچکی دارند، شاید سخت باشد. البته این ویژگی دلیل بر سنگین وزن بودن آن نیست دقیقا برعکس نسبت به گوشی های دیگر شیائومی سبک تر است. مانند گوشی های میان رده نیز به یک نمایشگر 6 اینچی مجهز است که از نظر اندازه نمایشگر تایید می شود. ناگفته نماند که نرخ تازه سازی 120 هرتزی و نرخ نمونه گیری لمسی 360 هرتزی باعث شده جزو بهترین گوشی ها شناخته شود. همچنین poco F3 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 870 کار می کند.

6.Xiaomi Black Shark3

Black Shark یک انتخاب ایده آل برای گیمرهاست. هم قیمت مقرون به صرفه دارد و از طرف دیگر امکانات فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. زیرا هرآنچه که قدرت شما را در بازی زیاد می کند در این گوشی وجود دارد.  دستگاه با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 و باتری  فوق العاد 4720 میلی آمپر ساعتی کار می کند و با نمایشگر 7 اینچی می توانید بهترین تجربیات بازی را رقم بزنید.

کدام گوشی شیائومی بهترین است؟

در حقیقت بهترین انتخاب هر فردی متفاوت است. اما این لیست گلچینی از بهترین گوشی های شیائومی است که امکانات فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. پیشنهاد می کنم  قبل از خرید، به فروشگاه های معتبری مثل ترب مراجعه کرده و انواع گوشی های شیائومی را مقایسه و بررسی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید