بازارهای کیش نزدیک هتل شایان

کدخبر: ۴۷۶۲۶۹
اگر قرار باشد مقصدی را برای سفر خود انتخاب کنیم، حتما نگاهی هم به جزیره زیبای کیش داریم.
بازارهای کیش نزدیک هتل شایان

 جزیره کیش یکی از مقصد‌های پر‌طرف‌دار است که افراد زیادی با سلیقه‌های مختلف به آن سفر می‌کنند. کیش پر از جاذبه‌های دیدنی، مراکز خرید و مراکز تفریحی است که اجازه نمی‌دهد لحظه‌ای از سفر شما هدر رود.

هتل‌های متنوع و لوکسی هم در کیش هستند که تجربه اقامتی بی‌نظیر را به شما هدیه خواهند داد. هتل شایان کیش یکی از این‌موارد است که سابقه طولانی در این‌زمینه دارد. ناگفته نماند که یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر کیش، مراکز خرید و بازار‌های آن است. معمولا بهتر است یکی از روز‌های سفر خود را به خرید یا بازدید از مراکز خرید کیش اختصاص دهید.

در این‌مقاله قصد داریم درباره مرکز خرید و بازار‌هایی که به هتل شایان کیش نزدیک هستند، صحبت کنیم. اگر شما هم قرار است در هتل شایان کیش اقامت داشته باشید یا به کیش سفر کنید، حتما در ادامه با ما همراه باشید. داشتن اطلاعات درباره مراکز خرید به شما در صرفه‌جویی زمان و هزینه کمک زیادی می‌کند.

جاذبه‌های جزیره کیش

جزیره کیش برای همه شناخته‌شده است و هر‌ساله افراد زیادی برای گذر ایام فراغت یا کسب آرامش به این‌جزیره زیبا سفر می‌کنند. کیش برای همه سنین و همه سلیقه‌ها مناسب است. با چند قدم پیاده‌روی شما به ساحل دسترسی دارید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید سری به آثار قدیمی و دیدنی بزنید.

هتل‌های لوکس و مدرنی مانند هتل شایان کیش علی بابا در جزیره هستند که به جذابیت سفر شما اضافه می‌کنند. اما یکی از جاذبه‌های کیش که بسیاری به آن علاقه دارند و ما هم در این‌مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد، مراکز خرید هستند. هتل شایان که در بالا هم درباره آن مطالبی گفته شد، به بسیاری از مراکز خرید و بازار‌های کیش نزدیک است. در ادامه توضیح کوتاهی از این مراکز خرید و بازار‌ها را خواهید دید.

بازار کیش 2

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در خیابان فردوسی قرار دارد و از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است. این‌مرکز خرید 11000 مترمربع وسعت دارد و در 4 طبقه کالا‌‌های بسیاری را عرضه می‌کند. کالا‌هایی از قبیل کیف، کفش، پوشاک و لوازم صوتی و تصویری به‌آسانی در این‌‎مرکز در معرض بازدید و خرید هستند. این‌مرکز کمتر از 600 متر تا هتل شایان فاصله دارد و با 7 دقیقه پیاده‌روی می‌شود به آن دسترسی داشت.

بازار ونوس کیش

یکی دیگر از مراکزی که کالا‌هایی مناسبی برای خرید عرضه می‌کند، بازار ونوس کیش است. بازار ونوس از سال 1375 در دو طبقه کار خود را آغاز کرده است. تعداد بیش از 310 غرفه و مغازه در این‌بازار فعالیت دارند. بازار بین‌‎المللی ونوس کیش در خیابان سنایی قرار دارد و فاصله آن تا هتل شایان کمتر از 900 متر است. برای رفتن به این‌بازار کافی است حدود 10 دقیقه پیاده‌روی داشته باشید.

بازار دامون 2

یکی از بازار‌های نزدیک هتل شایان کیش، بازار دامون 2 است. بازار دامون تا هتل شایان فاصله‌ای حدود 1200 متر دارد و با 3 دقیقه رانندگی به آن خواهید رسید. بازار دامون 2 یکی از بازار‌های شیک و محبوب کیش است که بسیاری از برند‌های مختلف را در آن می‌توانید بیابید. قیمت محصولات در این‌مرکز شاید کمی بالا باشد ولی امکانات بازار بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

بازار پردیس یک

بازار پردیس یک تا هتل شایان، فاصله‌ای مشابه بازار دامون 2 دارد. این‌مجموعه از بازار‌های قدیمی کیش است و فعالیت خود را از سال 1371 داشته است. بازار پردیس یک بین خیابان فردوسی و بلوار رازی در دو طبقه ساخته شده است.

بازار مریم کیش

بازار مریم

یکی از بازارهای محبوب در نزدیکی هتل شایان کیش، بازار مریم است. فاصله این‌بازار تا هتل شایان حدود 1300 متر است و مسافران با خودرو یا حتی پیاده امکان مراجعه به بازار را خواهند داشت. بازار مریم حدود 52 غرفه دارد که بازار کوچکی در کیش به‌حساب می‌آید. با وجود کوچک بودن، بازار مریم طرف‌داران زیادی دارد. کالا‌هایی که بیشتر در بازار عرضه می‌شوند عبارت‌اند از: پوشاک، چمدان، کیف و کفش در انواع طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلف.

دیگر بازارهای نزدیک هتل شایان کیش شامل این موارد می‌شود:

  • بازار دامون 1 در فاصله 1300 متری هتل
  • بازار کیش مال با فاصله 1500‌متری تا هتل
  • بازار مروارید با فاصله حدودا 1600‌متری
  • رویال مال 1700 متری هتل شایان
  • بازار بهکیش با 2500 متر فاصله تا هتل شایان
  • بازار‌های پردیس دو و مرجان با حدود 4 کیلومتر فاصله

کلام آخر

یکی از تفریحات خوبی که در سفر به کیش باید برای آن برنامه‌ریزی کرد، بازدید از مراکز خرید است. اگر در هتل شایان کیش (علی بابا) یا نزدیکی آن اقامت دارید، مراکز خرید و بازارهای بسیار خوبی در نزدیکی شما هستند که حتی پیاده هم امکان دسترسی به آن‌ها وجود دارد. در این‌مقاله تعدادی از آن‌ها را نام بردیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید