تخفیف استثنایی رزرو هتل های استانبول، فلای تودی

کدخبر: ۴۷۶۲۷۴
استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و از زیباترین شهرهای جهان با معماری فوق‌العاده، تاریخ غنی و جاهای دیدنی کم‌نظیر است.
تخفیف استثنایی رزرو هتل های استانبول، فلای تودی

از کافه های شلوغ و محله‌های زیبا، معماری مساجد عثمانی، موزه‌ها و گالری‌های هنری و مراکز خرید تا هتل های استانبول که امکان اقامتی بی‌دغدغه را برای مسافران فراهم کرده‌اند، این شهر قدیمی ترکیه تجربه یک سفر فراموش‌نشدنی خواهد بود. اگر مقصد بعدی شما این شهر است، تخفیف استثنایی رزرو هتل های استانبول را در فلای تودی جست‌وجو کنید.

استانبول، شهری برای تمام فصول

استانبول یک شهر آسیایی – اروپایی است که ردپای تاریخ بیزانس و عثمانی را می‌توانید در گوشه کنار آن مشاهده کنید. برای تماشای معماری زیبای این شهر حتما سری به محله سلطان احمد بزنید و از تماشای مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی و دیگر جاذبه های نزدیک به آن لذت ببرید. اگر به دنبال فرهنگ و زندگی مردم شهر هستید، به بازار بزرگ استانبول که یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است، بروید. اگر هم قصد خرید از بهترین برندهای جهان را دارید، مراکز خرید استانبول ، کلکسیونی از انواع برندها هستند. کافه های استانبول و تجربه انواع غذاهای خیابانی در این شهر را از دست ندهید و بهترین عکس‌ها را در استانبولِ همیشه زیبا ثبت کنید. فرقی نمی‌کند با چه هدفی به این شهر می‌روید، استانبول شما را ناامید نخواهد کرد!

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول

بسته به زمانی که سفر به استانبول را انتخاب می‌کنید، هزینه بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌تواند متفاوت باشد. بهترین زمان سفر به استانبول به لحاظ آب و هوا، آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (شهریور تا اوایل آذر) است، در این ماه‌ها روزها بلندتر و هوا آفتابی‌تر می‌شود. اگر به دنبال بهترین زمان برای خرید در استانبول هستید، حراج سال نو میلادی و پایان هر فصل را از دست ندهید.

اما برای داشتن سفر ارزان باید قید فصل‌های پر مسافر را بزنید، زمستان می‌تواند بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول باشد. همچنین در این فصل می‌توانید هتل های استانبول را با ارزانترین قیمت ممکن رزرو کنید. رزرو هتل استانبول و خرید بلیط هواپیما چه در های سیزن و چه در روزهای دیگر سال به راحتی امکانپذیر است، اگر مرجع شما یک سایت معتبر باشد.

فلای تودی یک مرجع معتبر برای رزرو بلیط و هتل استانبول

گزینه‌های متعددی برای رزرو هتل استانبول پیش‌رو دارید؛ از هتل های 5 ستاره تا هتل های یک ستاره و ارزان را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. اما این روزها سفر کم‌هزینه برای بسیاری از گردشگران به یک اولویت تبدیل شده و سعی دارند با رزرو هتل ارزان هزینه‌ مسافرت‌های خارجی را کم کنند.

همه ما برای رزرو آنلاین هتل یا خرید بلیط به دنبال سایتی هستیم که هم کاربری آسان داشته باشد و هم قیمت‌های منصفانه ارائه دهد. در عین حال ما را با ابزارهایش طوری راهنمایی کند که بهترین انتخاب را با توجه به بودجه‌ای که داریم، انجام دهیم. اگر به دنبال چنین ویژگی‌هایی هستید، برای رزرو بهترین قیمت بلیط ترکیه و هتل استانبول با تخفیف های ویژه به سایت فلای تودی سر بزنید.

رزرو هتل در بهترین مناطق استانبول از فلای تودی

فلای تودی 2

به دنبال رزرو هتل در هر منطقه‌ای از استانبول که باشید، فلای تودی انواع هتل های لوکس تا تک ستاره‌ و هاستل را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. فقط کافی است پس از جست و جوی هتل، از فیلتر سمت راست صفحه و از گزینه مقصد، منطقه موردنظر خود را انتخاب کنید تا فهرستی بلندبالا از هتل های ارزان استانبول پیش‌رویتان قرار بگیرد. می‌توانید هتل مورد علاقه خود را در آدالار در بخش آسیایی این شهر، منطقه بشیکتاش یا منطقه فاتح، از محله‌های معروف و قدیمی استانبول یا دیگر مناطق معروف این شهر رزرو کنید.

برای رزرو آنلاین هتل در فلای تودی وارد سایت شده و به بخش هتل ها بروید. در این بخش با انتخاب هتل خارجی، اطلاعاتی مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و نفرات را وارد کرده تا فقط با یک کلیک روی گزینه جست و جوی هتل، تمام هتل های در دسترس در تاریخ موردنظرتان را مشاهده کنید.

فیلترها را فراموش نکنید!

برای آسانتر شدن جست و جو و نزدیک شدن به هتل موردنظرتان، از فیلترهای سمت راست صفحه استفاده کنید. این فیلترها علاوه بر منطقه مورد علاقه شما در استانبول، شامل بخش‌های دیگر مانند نوع مکانی اقامتی، کلاس مکان اقامتی (چند ستاره بودن هتل یا حتی هتل های بدون ستاره)، امکانات و... است.

علاوه بر این فیلترها، با انتخاب هر یک از هتل های استانبول ، تمام جزئیات مربوط به آن را از امکانات و خدمات گرفته تا عکس‌های بخش‌های مختلف هتل، لوکیشن، فاصله آن تا جاهای دیدنی مهم، قوانین و مقررات و... در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امتیاز کاربران یک بخش مهم است که میزان رضایت مهمانان از اقامت در هتل استانبول را نشان می‌دهد. با یک نگاه کوتاه به این بخش درباره نقاط ضعف و قوت هتل اطلاعات خوبی به دست خواهید آورد.

چرا رزرو هتل در فلای تودی ارزانتر است؟

فلای تودی 3

در سایت فلای تودی، به طور پیش فرض هتل های استانبول از ارزان ترین به گرانترین گزینه دسته‌بندی شده است. بنابراین به راحتی می‌توانید انتخاب خود را از میان ارزانترین هتل ها انجام دهید. به همین راحتی قیمت هتل ها در استانبول را با یکدیگر مقایسه کرده و یک انتخاب ایده‌آل و ارزان داشته باشید.

همچنین بخشی به نام تخفیف ویژه هتل در فلای تودی وجود دارد که با انتخاب آن، تمام هتل های تخفیف دار استانبول را مشاهده خواهید کرد. این تخفیف‌ها به ویژه در اقامت‌های طولانی مبلغ قابل توجهی است!

رزرو به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت در فلای تودی انجام می‌شود و بلافاصله پس از پرداخت، واچر هتل را دریافت خواهید کرد. در عین حال، برای رزرو یک هتل خارجی نیازی به ویزاکارت و مستر کارت ندارید، پرداخت شما به صورت ریالی و فقط با یک کارت شتاب امکانپذیر است.

در نهایت، هر خدماتی که از فلای تودی از رزرو هتل تا خرید بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی انجام می‌دهید، دارای پشتیبانی 24 ساعته است و کارشناسان این مجموعه پاسخگوی تمام سوالات و مسائل پیش آمده خواهند بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید