راهنمای اجاره خودرو در کیش

کدخبر: ۴۷۶۵۳۱
یکی از تفریحات پرطرفدار جزیره ی زیبای کیش، اجاره ماشین است. خودروهای اجاره ای این جزیره را لوکس ترین خودروهای جهان تشکیل می دهند.
راهنمای اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش

از دیرباز همه مردم، کیش را جزیره‌ای زیبا و یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و تفریح می‌دانستند. شرایط اقتصادی کنونی و هزینه‌های بالای سفرهای خارجی هرچند انتخاب‌ها را محدود کرده اما آب و هوای دلچسب، ساحل زیبا و مکان‌های لوکس همچون هتل‌هایی با معماری‌هایی خاص، مراکز خرید بزرگ و انواع تفریح‌ها و سرگرمی‌ها این جزیره دوست داشتنی را تبدیل به قطب گردشگری اکثر ایرانیان کرده است.

شرکت کافه رنت، یکی از معتبرترین شرکت های اجاره اتومبیل می باشد که در شهرهای تهران و کیش فعالیت دارد و شما می توانید جهت اجاره ماشین ، با خیال راحت به این مجموعه مراجعه کنید. همانطور که می دانید، خودروهای قابل اجاره در کیش، در هیچ شهر دیگری پیدا نمی شوند و یکی از خاص‌ترین امکانات این جزیره زیبا اجاره این ماشین‌های لوکس می باشد.

اگر قصد سفر زمینی به کیش دارید، می توانید خودروی مورد نظرتان را در تهران تحویل بگیرید و سفرتان را شروع کنید، اما اگر از طریق سفر هوایی به این جزیره سفر می کنید، می توانید با اجاره خودرو در کیش از گشت و گذار با خودروهای لوکس در این جزیره لذت ببرید.

از آنجایی که جزیره کیش، منطقه آزاد محسوب می شود، لوکس ترین خودروهای دنیا جهت اجاره در این جزیره قرار دارند. اگر شما هم به فکر رفتن به کیش و کسب اطلاعاتی جهت اجاره ماشین مدنظرتان هستید، با ما همراه باشید تا راهنمای اجاره خودرو در کیش را به طور کامل برایتان توضیح دهیم و بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش را به شما معرفی کنیم..

انتخاب خودرو در کیش

برای راهنمایی اجاره خودرو در کیش، اولین توصیه ای که به شما می کنیم، مشخص کردن نوع نیازتان می باشد. به طور مثال: آیا شما ماشینی با راننده می‌خواهید یا می‌خواهید در این چند روز سفر، ماشین کاملاً در اختیار خودتان باشد. تعداد افرادی که در سفر با شما هستند چند نفر است؟ شاید شما به یک ون نیازمند باشید و یا یک اتوبوس! شاید برای عروسی و یا ماه عسل آمده و دلتان می‌خواهد ماشین مورد نظرتان تم و تزئین مخصوص عروسی داشته باشد.

کیش2

شرایط  و قوانین اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو بدون راننده در کیش

آیا می‌خواهید خودتان راننده این خودرو لوکس باشید؟اجاره بدون راننده از راه های اجاره خودرو در کیش است.

داشتن حداقل 20 سال سن شرط اول برای اجاره خودرو بدون راننده است! شرط دوم، مسئولیت‌پذیری و امانت‌داری شماست. اگر قصد شما این است که در طی اقامتتان در کیش خودتان صاحب ماشین باشید باید حواستان به میزبانتان باشد و همچون ماشین خودتان از آن مراقبت کنید.

اجاره خودرو با راننده در کیش

یکی از راه های اجاره خودرو در کیش، استفاده از خدمات با راننده است که دیگر نیاز نیست نگران هیچ چیز باشید چون نیازی به ارائه مدرک و انجام شروط خاص ندارید. کافی است خودرو دلخواهتان را در سایت کافه رنت به صورت آنلاین اجاره کنید و در کمترین زمان ممکن، راننده با خودروی مورد نظر در لوکیشن شما خواهد بود.

بیشترین مخاطبین این نوع اجاره خودرو معمولاً شرکت‌های خصوصی و دولتی هستند که همیشه همراه خود مهمان ویژه‌ای دارند و نیازمند حضور تشریفات مشخص و تعیین شده هستند که لوکس‌ترین خودروها با تمامی امکانات و رانندگانی متخصص در امور تشریفاتی و آگاه به زبان‌های انگلیسی و عربی با فرم و لباس مخصوص تمام امکانات لازم در خدمات اجاره خودرو در کیش گنجانده شده اند و بسته به نیاز مشتری به دو صورت تشریفات و اسکورت تشریفاتی به صورت پکیج در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

کیش3

شرایط و قوانین اجاره ماشین عروس

شاید شما هم جزء زوج‌های خوش ذوقی باشید که به دنبال ثبت خاطرات عروسی خود در محیطی خاص و رمانتیک با بهترین امکانات هستند. اجاره خودرو در کیش، لوکس ترین ماشین عروس های ایران را شامل برایتان فراهم می کند.

و شما در سفرتان به کیش می‌توانید با رزرو ماشین دلخواهتان که با سلیقه شما تزئین و آماده شده یک روز خاص و به یاد ماندنی را به مدت 15 ساعت (9 صبح تا 12 شب) همراه راننده یا بدون راننده رقم بزنید.

شرایط و قوانین حاکم بر این‌گونه اجاره خودرو اگر همراه با راننده باشد همچون دیگر خودروهای همراه با راننده است. اما چنانچه شما خودرو را بدون راننده اجاره کنید داماد می‌بایست چکی به مبلغ خودرو به شرکت تحویل دهد که البته در پایان روز و تحویل خودرو عودت داده می‌شود و از اول تا پایان مراسم یک نماینده از شرکت در ماشینی دیگر شما را همراهی خواهد کرد تا در زمان مقرر خودرو را تحویل بگیرد.

کیش4

شرایط و قوانین اجاره ون و اتوبوس

اگر شما جزو افرادی هستید که برنامه سفر به کیش با دوستان و یا خانواده را دارید مطمئناً به این خدمات نیازمند می‌شوید. یکی از راه های اجاره خودرو در کیش، اجاره ون است که بسته به ظرفیت شما همراه با راننده، این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت در کنار عزیزانتان بنشینید، از مناظر بیرون لذت ببرید و بدون سردرگمی و کلافگی به همه برنامه‌های سفرتان برسید. یکی از مزایای اجاره ون و یا اتوبوس، امکان اجاره ساعتی ساعتی بودن آنهاست و شما دیگر نگران پرداخت هزینه اضافه و یا ارائه مدرک خاصی نیستید.

شرایط بیمه اجاره خودرو

تمام خودروهای اجاره‌ای تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بدنه هستند. اما اگر شما به دنبال بیمه‌ای هستید که در صورت حادثه خیالتان را از بابت هر مسئله‌ای راحت کند می توانید از بیمه های سطح بالاتر که در بهترین شرکت های اجاره خودرو در کیش ارائه می شوند، استفاده کنید.

مشکلات اجاره خودرو در کیش

یکی از مشکلات اجاره ماشین در کیش، استفاده از خودرو در جزیره کیش می باشد. به این صورت که خودروهای اجاره ای در این جزیره، اکثرا گذر موقت می باشند و تنها در شهرهای منطقه آزاد مانند کیش قابل استفاده اند.

از دیگر مشکلات اجاره خودرو در کیش، قوانین سخت راهنمایی و رانندگی می باشد

شرایط و قوانین کلی اجاره خودرو در کیش

شرایط و قوانین اجاره خودرو بر اساس انتخاب نوع خودرو متفاوت است و بر این اساس مدارک مورد نیاز نیز فرق می‌کند. این شرایط و قوانین بر اساس استاندارد بین‌المللی تدوین شده است.

همان‌طور که در بالا نیز ذکر شد در صورت اجاره خودرو همراه با راننده نیاز به ارائه هیچ نوع مدرکی نیست؛ و تمام مسئولیت‌ها بر عهده راننده شرکت است. حداقل زمان اجاره خودرو 10 ساعت و هزینه به صورت ساعتی محاسبه می‌گردد و اما اگر مقصدتان خارج از شهر باشد هزینه رنت خودرو شما بر اساس کیلومتر محاسبه خواهد شد.

اگر خواهان اجاره خودرو بدون راننده هستید؛ اولین شرط مسلم سن شماست که باید بالای 20 سال و حداقل شش ماه از اعتبار زمانی گواهینامه شما گذشته باشد. مدارکتان را آماده کنید؛ چون همه مدارک اجاره خودرو باید به اسم خودتان باشد!

راهنمای اجاره ماشین در فرودگاه کیش:

اگر قصد دارید تا خودرویتان را درب فرودگاه تحویل بگیرید، می توانید از ترانسفر فرودگاهی در جزیره کیش استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی یکی از امکاناتی است که بهترین شرکت های اجاره خودرو در کیش به مهمانان این شهر ارائه می دهند. به عنوان مثال در شرکت کافه، شما تنها کافیست تا تصویر بلیط خود را برای این مجموعه ارسال کنید و خودروی مورد نظرتان انتخاب کنید. به محض ورود شما به فرودگاه شهر کیش، خودرو درب فرودگاه منتظر شما خواهد بود.

و اما مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین دلخواهتان:

یک فقره چک یا مبلغ 10میلیون تومان ودیعه به عنوان ضمانت.

و مبلغی به عنوان ودیعه نقدی به شرکت پرداخت خواهید کرد که این مبلغ هنگام بازگرداندن خودرو عودت داده می‌شود.

یادتان باشد که تمام مسئولیت‌ها به عهده خودتان است پس امانت‌دار خوبی باشید! خودروهای بدون راننده دارای محدودیت کیلومتر هستند و در صورت خارج شدن از محدوده هزینه جدا محاسبه می‌شود.

شرایط و قوانین کلی اجاره خودرو در کیش برای اتباع خارجی

نگران نباشید! هیچ کدام از اتباع خارجی و ایرانیان مقیم خارج نیازی به ارائه چک و سفته ندارند و هیچ مشکلی جهت پرداخت ودیعه نقدی با پول رایج کشور خود از جانب شرکت وجود ندارد.

هزینه های جانبی در صورت خسارت خودرو

خسارت

در صورتی که به خودرویی که بدون راننده اجاره کردید خسارتی وارد شد تمام هزینه‌های خسارت بر عهده شما خواهد بود، اما نگران نباشید، تمامی خودروهای شامل بیمه بدنه و شخص ثالث می باشند. اما همانطور که در قسمت بیمه گفتیم، شرکت های اجاره خودرو در کیش، بیمه هایی با تعهد بالاتر نیز به کاربران خود ارائه می دهند.

قطعات خودرو

چنانچه در زمانی که خودرو در دست شماست متوجه مشکل و مسئله‌ای در خودرو شدید بعد از اطلاع و بررسی موضوع اگر شما خسارتی وارد نکرده باشید تمام هزینه‌ها بر عهده شرکت خواهد بود.

خلافی

تمام خلافی‌های خودرو در زمان استفاده شما به عهده خودتان است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید