طراحی سایت خبری چیست؟ طراحی پورتال خبری زیبا

کدخبر: ۴۷۶۹۴۱
امروزه با در دست داشتن یک گوشی می توان به راحتی با اخبار روز دنیا ارتباط برقرار کرد. به همین دلیل طراحی سایت خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
طراحی سایت خبری چیست؟ طراحی پورتال خبری زیبا

 وب سایت های خبری به راحتی در دسترس هستند و اخبار را در کوتاه ترین زمان منتقل می کنند. سایت کار همیشه در دسترس شما است و پاسخگوی سوالات شما می باشد. 

اهمیت و نقش اخبار در جامعه

واژه اخبار به معنای اطلاع رسانی، آموزش، راهنمایی و حتی سرگرمی است. جامعه اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد سیاست، اقتصاد، تجارت، ورزش و سایر موضوعات از طریق اخبار کسب می کند. به همین دلیل اخبار، نقش موثر و حیاتی در جامعه ایفا می کند. می توان گفت که اخبار بر نحوه تفکر افراد جامعه تاثیر مستقیم دارد چرا که اشخاصی با افکار متفاوت اخبار را مشاهده می نمایند. 

توضیح درباره وب سایت خبری

امروزه طراحی سایت خبری با استقبال زیادی رو به رو است. برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم که بهترین طراحی سایت خبری را مشاهده نمایید. وب سایت های خبری اصولا به طور تمیز و مینیمال طراحی می شوند. تمرکز این وب سایت ها بر روی محتوا است. باید این اعتماد را به خود داشته باشید که شما یک وب سایت خوب برای اطلاع رسانی دارید. شما باید در کنار اخبار فوری، آخرین خبرهای جهان را به صورت ویدیو انتقال دهید. شما با یک بازار رقابتی مواجه هستید و باید با طراحی جذاب و کاربرپسند و داشتن محتوای خواندنی و عالی خود را متمایز و خاص جلوه دهید.

معرفی بهترین طراحی وب سایت های خبری

روزنامه وردپرس

این قالب از محبوب ترین ها در دنیای وب سایت خبری است. برای طراحی اختصاصی وب سایت خبری می توان از آن به عنوان پایه کار بهره برد.

طراحی نکست وب

ظاهر و طراحی این وب سایت خبری بسیار مدرن است. همچنین محتوای آموزنده و عالی در کنار طراحی عالی ارائه می دهد. استفاده از تصاویر زیبا یکی از نقاط قوت این وب سایت است. یکی از نکته های مهم در طراحی سایت خبری این است که برای تبلیغات بنر ارائه دهند. در سایت نکست وب این مسئله باعث کسب درآمد شده است. با این سایت، بازدیدکننده ها می توانند موضوعات خاص را جستجو نمایند. 

سایت SFGate

یکی از نکته های مهم در طراحی سایت خبری، ارائه بهترین مقالات است. اما باید خوانایی و طرح وب سایت هم در نظر گرفته شود. در این سایت بنر ها با اندازه های مختلف استفاده می شود. سایت اس اف گیت بر خلاف دیگر سایت ها، رسانه های اجتماعی را در بالا قرار می دهد.

طراحی سایت خبری بی بی سی

امروزه وب سایت ها با موبایل سازگار هستند. بی بی سی اخبار و مقالات را در سراسر حهان ارائه می کند. تصاویر و پس زمینه های جذاب نقطه قوت این سایت است. همچنین بنرهای تبلیغاتی نیز تعبیه شده است. در این سایت محتوای ویدیو، بیشترین نمایش و آخرین نمایش مشخص می شود. طراحی اختصاصی وب سایت خبری نیاز به اطلاعاتی دارد که باید با توجه به سایت های مختلف به دست بیاید.

سایت سی بی اس

این وب سایت نیز مقالات خبری و رویدادهای جهان را گزارش می کند. در مقاله ها از تصاویر جذاب بهره می برد. بنر تبلیغاتی نیز در اندازه های مختلف در این سایت وجود دارد.

سایت بلومبرگ

این سایت یک طراحی ساده و سر راست و مینیمالیستی دارد. برای مقاله ها دسته بندی قرار داده است و بازدید کننده ها به راحتی به اخبار مختلف دسترسی پیدا می کنند.

طراحی سایت خبری KTLA

سایت KTLA یک طراحی مد روز دارد. از تصاویر جذاب استفاده می کند و از رنگ نارنجی با طرح سیاه و سفید بهره می برد. در این وب سایت جذاب، پادکست اضافه شده است و این امر برای کاربران بسیار جذاب است.

وب سایت تایمز

سایت خبری تایمز طراحی تمیزی دارد. اخبار را با سبکی عالی عرضه می نماید. یکی از جذابیت های این سایت، وجود بازی های سرگرم کننده پازلی، سودوکو و غیره است.

سایت واشنگتن پست

این سایت معروف، مقالات خبری را به روشی ساده و جامع به کاربران ارائه می دهد. از طرح پادکست نیز استفاده می نماید. در این سایت زیرمجموعه ها برجسته شده اند و محتوا به صورت متمایزی ارائه می شود.

سخن پایانی

طراحی سایت خبری باید به صورتی جذاب باشد و بتواند کاربران را به سمت خود بکشاند. زیبایی طراحی و محتوای جذاب در کنار هم سایت را قدرتمند می کنند. برای طراحی اختصاصی وب سایت خبری می توانید اطلاعات مفیدی را از سایت کار به دست بیاورید.

طرح های مدرن، تمیز و مینیمال امروزه بسیار پر طرفدار هستند. ارائه فیلم های جدید خبری و هیجان انگیز در سایت های خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنر های تبلیغاتی نیز می توانند جذابیت سایت را نشان دهند و همچنین برای کسب درآمد بسیار مهم هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید