آدینه کتاب، مرجع فروش کتاب های درسی و کمک درسی

کدخبر: ۴۷۷۲۳۲
یه سلام گرم به تمام دوستای قدیمی آدینه کتاب و یه سلام ویژه هم مخصوص شمایی که به تازگی به جمع ما اضافه شدی.
آدینه کتاب، مرجع فروش کتاب های درسی و کمک درسی

خوشحالیم که از سال 93 تا به امروز با اعتماد به ما و پشتیبانی بی دریغتون، در مسیرِ در پیش گرفته همراه ما بودید و خوشحال تر از اینکه تونستیم رضایت شمارو در همه حال کسب کنیم. و حالا مصاحبه ای با مدیرعامل موفق سایت جناب "احسان واعظ زاده" تدارک دیدیدم تا به سوالات شما در خصوص؛

• سایت و پیج اینستاگرام آدینه کتاب

فروش کتاب کمک درسی آنلاین

• منابع موجود در فروشگاه آدینه کتاب

• سه ضمانت مشهور آدینه

و هرآنچه که مرتبط با کتاب‌های کمک آموزشی و مشاوره در رابطه با این کتاب‌هاست پاسخ بدیم.

{این مصاحبه در تاریخ  1400/10/06  و در شهراصفهان، در حضور جناب واعظ زاده انجام شده.}

_در ابتدا از تجربه ی خودتون در خصوص "فروش کتاب کمک درسی" بگید. از این تجربه در راستای بهبود روند خدمات رسانی به دانش آموزان چطور بهره گرفتید ؟  و در این راستا، رفع نیاز دانش آموزان تا چه اندازه به دغدغه ی شما تبدیل شده؟

+ایده فروش کتاب آنلاین آدینه کتاب، از اون جایی شروع شد که ما دیدیم  دانش آموزان زیادی در جای جای کشور علی الخصوص مناطق محروم وجود دارن که امکانات و شرایط مناسب برای تهیه ی هر عنوان کتابی رو ندارن. یا مشکلات معیشتی باعث شده تا بسیاری از اونها از خرید کتاب کمک آموزشی منصرف بشن. کم نیستن دانش آموزانِ با استعدادی که به این دلایل از دور رقابت خودشون رو کنار میکشن! پس دغدغه ی ما شد؛ راه انداری بستر مناسبی در راستای فروش محصولات کمک آموزشی بصورت اینترنتی، اون هم با مزایای ویژه.

_ راجع به سایت "آدینه کتاب" و "پیج اینستاگرامی آدینه" اطلاعات بیشتری به ما بدید. آیا دسترسی به این دو به آسانی امکان پذیر هست؟

+ هم سایت و هم رسانه اینستاگرام آدینه، دو بستر اصلی ما در ارائه‌ی محصولات کمک درسی، به راحتی در دسترس قرار گرفتن و هردو بسیار قدرتمند آماده‌ی خدمات رسانی به دانش‌آموزان و داوطلبین کنکور سراسری و یا حتی بسیاری از اساتید و اولیا هستن.

به این صورت که با قرار گیری تمامی محصولات در سایت به همراه توضیحات کافی در رابطه با محصول؛ به شما در انتخاب نهایی با صرف کوتاهترین زمان کمک کردیم. همچنین رسانه ی اینستاگرام با پشتیبانی 24 ساعته، در کمال صبر و حوصله، آماده ی ارائه ی مشاوره در جهت تصمیم گیری بهتر و ثبت سفارش شماست.

آدینه کتاب

ضمناً سایت آدینه از نشان اعتماد الکترونیک برخوردار است.

_ همه ی ما میدونیم که بازار رقابت انتشارات مختلف گرمه و دانش آموزان با سطح علمی و سلائق مختلف، خواستار عناوین متنوعی از کتاب های کمک درسی هستن. در خصوص رفع این نیاز، آیا امکان تهیه ی کتاب از تمامی انتشارات مطرح کشور از طریق سایت و پیج آدینه فراهم شده؟

+بله، بازار رقابت انتشارات مختلف داغه و ماهم از این رقابت عقب نموندیم. طی این سال ها در کنار دانش آموزانی بودیم که هر کدوم جویای منبع متفاوتی بودن و حالا با پیش بینی نیاز های تمامی اونها، شرایطی رو فراهم کردیم تا با پوشش کامل انتشارات مطح کشور، امکان ثبت آنلاین هر عنوان کتاب از هر انتشاراتی رو در اختیار دانش آموز بگذاریم.

انتشاراتی که ازش حرف میزنم شامل؛ انتشارات گاج، خیلی سبز، مبتکران، نشرالگو، مهروماه، قلمچی، مشاوران آموزش، کاگو، تخته سیاه، نشردریافت، فار، بهمن آبادی، گلابی و هر انتشاراتی هست که شما حتی فقط یکبار اسمشو شنیدید!

_با این تنوع در زمینۀ انتشارات، دانش آموزان رو در انتخاب بهترین منابع دچار سردرگمی میکنه. آیا برای کمک به تصمیم گیری اونها اقدامی کردید؟

+ بله ما فکر همه جاشو کردیم! اصولاً دانش آموزانی که اقدام به خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی میکنن به دو دسته تقسیم میشن. عده ای با قاطعیت به دنبال منبع خاصی میگردن و عده ای دیگه صرفاً مراجعه میکنن تا منبع مناسب رو به اونها پیشنهاد بدیم.

در این خصوص تدابیری اندیشیده شده، از جمله ارائه ی توضیحات تمامی محصولات در سایت آدینه کتاب، به این شکل که با جست و جوی عنوان مورد نظر اطلاعات کاملی از اون محصول در دسترس شما قرار میگیره تا با مطالعه ی اون برآورد کنید که منبع مناسبی رو انتخاب کردید یا خیر.

اما در صورتی که خواهان ارتباط مستقیم با مشاوره در جهت انتخاب منبع مناسب باشید پیشنهاد میدیم از طریق رسانه ی اینستاگرام ما اقدام کنید. مشاوره ی حرفه ای در خصوص تصمیم گیری نهایی برای انتخاب منابع متناسب با سطح علمی و زمانبندی تا کنکور، از این طریق امکان پذیره.

_ در خصوص پشتیبانی آدینه بعد از "فروش آنلاین" بگید. میدونیم که این ویژگی مورد توجه اکثر کسانی هست که آنلاین خرید میکنن. چه تدابیری برای خدمات رسانی بعد از خرید اندیشیدید؟

+ بله، این پشتیبانی در خرید خلاصه نمیشه بلکه بعد از اون، تا تحویل محصول به دست مشتری و حتی بعد از خرید هم ضمانت هایی در نظر گرفته شده تا از هر جهت خیال شما از بابت خرید آنلاین راحت باشه. با توجه به توضیحات کاملی که در سایت آدینه آپلود شده و PDF هایی از قسمت های مختلف کتاب، همچنین مشاوره ی پشتیبانان ما در خصوص انتخاب منابع، انتظار میره که هیچ مشکلی در زمینه ی تصمیم گیری و انتخاب پیش نیاد، اما با این حال و پس از دریافت محصول اگر به دلایلی در انتخابتون تجدید نظر کرید بازهم میتونید روی ما حساب کنید. ضمانت تعویض آدینه برای همینجاست دیگه!

_ اشاره شد که شما سه ضمانت مشهور دارید؛ "ضمانت جدیدترین ویرایش" ، " ضمانت بیشترین تخفیف" و "ضمانت تعویض" . در رابطه با این سه توضیحات بیشتری بدید.

+ این سه ضمانت مختص آدینه ست. ما به صراحت ضمانت کردیم که؛ آخرین چاپ و جدیدترین ویرایش از کتاب‌های موجود در بازار رو به مشتری تحویل بدیم. بیشترین تخفیف رو نسبت به رقبا بر روی محصولات اعمال کنیم. و بعد از دریافت محصول، در صورت وجود هرگونه مشکلی، به سرعت به درخواست مشتری رسیدگی و امکان تعویض رو برای اون فراهم کنیم.

_یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی آدینه "ارسال رایگان " و تحویل درب منزل" هست. آیا استفاده از این قابلیت شرایط خاصی رو میطلبه ؟

+در رابطه با پرداخت درب منزل، برای تمامی سفارشات از هر کجای کشور صدق میکنه. شما با ثبت آنلاین سفارش و پیگیری لحظه به لحظه اون از طریق بارکد پستی، به راحتی بسته رو درب منزل تحویل میگیرید.

و اما ارسال رایگان هم مزیت دیگری هست که صرفاً در جهت رضایت و افزایش توان خرید شما در نظر گرفتیم. این قابلیت برای سفارشات بالای مبلغ مشخص (تقریباً 200 هزار تومان ) اعمال میشه. البته علاوه بر این دو به ارسال سریع سفارشات هم اشاره کنیم. تمامی سفارشات تا 72 ساعت کاری بعد از ثبت سفارش تحویل پست داده میشن و بازه ی زمانی ثبت آنلاین سفارش تا تحویل مرسوله، فقط 3_ 5 روز کاری زمان میبره.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید