آموزش ساخت سایت فروشگاهی

کدخبر: ۴۷۷۶۰۵
انواع سایت های فروشگاهی دارای اصول و قواعد خواصی هستند.
آموزش ساخت سایت فروشگاهی

به این دلیل که خیلی از افرادی که دارای یک فروشگاه هستند در حال حاضر به دنبال ساخت سایت فروشگاهی هستند ممکن است پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت که بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی را برای شما بسازد و شما بتوانید بهترین سایت را از آنها تحویل بگیرید سخت باشد.

با مشاهده نمونه کار طراحی سایت شما می توانید تمامی این سایت ها را دیده و انتخاب کنید که کدام سایت نزدیک به فروشگاه شما طراحی شود و حتی ایده های خود را به طراح سایت نیز اعلام نمائید.

انواع سایت های فروشگاهی دارای اصول و قواعد خواصی هستند. وب سایتتان را باید اولین برداشت یک مشتری از کسب و کار فیزیکی خودتان در نظر بگیرید. آیا استفاده از سایت راحت می باشد؟ تمامی محصولات به وضوح قابل دیدن می باشند یا خیر؟ خدمات شما به صورت کامل نمایش داده می شود؟

اگر نه بازدید کنندگان و مراجه کنندگان به سایت شما علاقشان را از دست می دهند و به مرور سایت شما را رها می کنند. از آن جایی ک مشتری وارد سایت شما می شود و شما چند ثانیه فرصت این را دارید که سایتتان را به آنها معرفی کنید باید فضای اولیه سایت تان در ابتدای ورود، طراحی بصری خوب، انیمیشن های زیبا داشته باشد تا کاربران جذب سایت شده و مابقی اطلاعات سایت را نیز مشاهده کنند.

در آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی باید در نظر بگیرید که طراحی یک سایت با قدرت بیان زبان ساده را دست کم نگیرید. نکات زیر جهت آموزش طراحی یک سایت در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین یادگیری را در پی داشته باشید.

بازاریابی برای رسیدن به هدف و فروش بالاتر، باید در نظر داشته باشید که در زمان ارائه یه ایده و محصول بهترین افراد را بای انجام پروژه به کار میگیرید. همچنین سئو سایت باید بالا باشد و آموزش های لازم را دریافت کنید.

اگر سایت شما بهینه نباشد و در موتورهای جستجو رنک خوبی نداشته باشید شما تمامی احتمالات بازدید واقعی را از دست می دهید. باید تلاش کنید تا رتبه الکسا سایتتان را افزایش بدهید این کار با تولید محتوای مفید و کارآند برای کاربران شما انجام می گیرد.

برای ساخت سایت فروشگاهی بهتر است که سایت خودتان را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید به این دلیل که خیلی از افراد خرید های خود را گوشی موبایل و تبلت انجام می دهند. 

ایران سایت

• زمانی که شما یک اقدام به ساخت سایت فروشگاهی می کنید محصولاتتان را به طور دائم به کاربران نشان می دهید و این دیده شدن ها افراد زیادی را ترغیب می کند تا از شما خرید کنند.

• ساخت سایت فروشگاهی آنلاین با امکان ارائه انواع محصولات بدون محدودیت مکانی و دردسرهای انبارداری

• معرفی خصوصیات هر کالا و امکان مقایسه آن با کالاهای دیگر در هزینه و کیفیت به صورت تصویری

• کاهش هزینه های مراجعات حضوری و حمل و نقل با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی.

• دستیابی به بازارهای فرا منطقه ای با طراحی سایت فروشگاهی به صورت چند زبانه.

• صرفه جویی در وقت و زمان فروشنده و مشتری و ارتباط با مشتری و اطلاع از نظرات و پیشنهادات او

• حذف واسطه ها از تجارت با طراحی فروشگاه آنلاین

در زمان ساخت سایت فروشگاهی یکی از مهمترین نکات معرفی محصول به صورت دقیق و کامل است و همچنین قرار دادن عکس های با کیفیت از زوایای مختلف و دقیق محصول نیز می تواند در خرید مشتری تاثیر گذار باشد برای این که بتوانید بهترین نتیجه را ببینید بهتر است که نمونه کار طراحی سایت مموعه را مشاهده کنید. ارائه توضیحات کامل در مورد محصول خود، ذکر ویژگی های محصول به صورت صادقانه و... نیز از فاکتور های مهم یک فروشگاه اینترنتی خوب می باشد.

سه روش طراحی سایت 

در ادامه می خواهیم روش های طراحی یک وب سایت که متداول هستند و برای ساخت سایت فروشگاهی بسیار کارآمد می باشند را به شما معرفی کنیم.

استفاده از قالب های تولید شده

در این روش طراحی، مشتری قالب مورد نظر خود را از بین قالب های آماده شرکت و نمونه کار طراحی سایت انتخاب می کند و بعد از پرداخت وجه قالب وب سایت بر روی سرور بارگذاری می شود. بعد از بارگذای نحوه مدیریت و درج مطالب سایت و ...از طرف شرکت طراحی وب سایت به مشتری آموزش داده می شود وپس از عملیات بهینه سازی وب سایت قابل ارائه به کاربران اینترنت می شود. 

انتخاب قالب از فروشگاه قالب های آماده

یک سری سایت هستند که قالب های آماده به فروش می رسانند از این طریق شما می توانید بهترین قالبی که برای سایت شما مناسب هست را انتخاب کنید و بر سرور وب سایتتان بارگذاری کنید. پس از یک هفته از زمان آغاز پروژه لازم است مشتری مطالب مورد نیاز خود را برای درج در سایت ارسال کند. پس از درج مطالب وب سایت آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد.

طراحی قالب از پایه توسط گرافیست

مشتری یا کارفرما ویژگی ها و درخواست های خود را به طراح وب سایت اعلام می کند و قالب از پایه و اساس توسط گرافیست های مجموعه طراحی می شود.

ایران-سایت

در این محتوا در مورد این که برای ساخت سایت فروشگاهی چه نکاتی را باید رعایت کنید و نمونه کار طراحی سایت به چه صورت می باشد می پردازیم. یکی از مجموعه های که شما می توانید نمونه کارهای طراحی وب سایت آن را مشاهده کنید ایران سایت به آدرس iransite می باشد. ایران سایت یکی از قدیمی ترین و مجبوب ترین مجموعه های طراحی سایت می باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید