لایک اینستاگرامی و تاثیر آن بر کسب و کارهای اینترنتی

کدخبر: ۴۷۸۶۵۳
این سوال که اینستاگرام چگونه توانست در مدت زمان اندک تمام زندگی افراد را در برگیرد، موضوعی است که ذهن بسیاری از فعالین شبکه های اجتماعی را به خود مشغول ساخته است.
لایک اینستاگرامی و تاثیر آن بر کسب و کارهای اینترنتی

مسئله ای که شاید پاسخ آن را بتوان در وقوف کامل اداره کنندگان این شبکه­ اجتماعی از نیازمندی­های مخاطبانش یافت. مدیران اینستاگرام همواره با درک شرایط اجتماعی در تلاش بوده­اند تا محیطی مناسب را برای فعالیت­های گوناگون ایجاد نمایند و از این طریق رضایت کاربران خود را حفظ کنند.

فعالیت اقتصادی در بستر اینستاگرام مخصوصا با همه گیری ویروس کرونا و محدودیت­هایی که در پی آن تمام دنیا را متحول ساخت، شکلی جدید به خود گرفت. 

در حال حاضر تمام فعالان اقتصادی تمایل دارند که حداقل بخشی از کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام به پیش ببرند تا بتوانند بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دهند.

 این در حالی است که بسیاری همه­ی فروش خود را از این طریق به پیش می­برند چرا که با کم­ترین هزینه می­توانند بیشترین مخاطب را کسب نمایند.

ویژگی­هایی که اینستاگرام را از سایر شبکه های اجتماعی متمایز ساخته است کدام است

مهم­ترین تفاوت اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی طیف وسیع مخاطبانی است که این بستر به خود اختصاص داده است. کاربرانی که روزانه مدت زمان زیادی را در این شبکه می­گذرانند.

 چرا که در اینستاگرام می توانند علاوه بر گذران وقت، با دیگر افراد در ارتباط باشند، از بسیاری از ویدیوهای آموزشی بهره مند شوند و حتی در اینستاگرام ورزش کنند! همین تنوع توانسته است طیف گسترده ای از مخاطبان را به اینستاگرام جذب نموده و آن را به برجسته ترین و پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی تبدیل نماید.

اینستاگرام و کسب و کارهای اینترنتی

همین برخورداری از تعداد مخاطب بالا، این فرصت را برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم کرده است تا از این فرصت بیشترین استفاده را ببرند. 

فعالان اقتصادی می­توانند در اینستاگرام محصولات خود را به کاربران نشان داده، درباره­ی آن محصول به میزان مناسبی توضیح داده و در نهایت در تمام مراحل انتخاب تا خرید با مخاطبان خود در ارتباط باشند. 

همین امر احساس باعث شکل گیری امنیت در کاربران شده چرا که می­توانند در هر مرحله­ای از خرید با فروشنده­ی محصول در ارتباط باشند.

از سویی دیگر فعالیت اقتصادی در اینستاگرام به مکان خاصی وابسته نبوده و بسیاری از افراد علی الخصوص کسانی که کارهای هنری و صنایع دستی خود را در اینستاگرام به فروش می­رسانند، دیگر نگران هزینه های بالای مغازه نخواهند بود. 

تمام این امتیازات، کار را چه برای خریدار و چه برای فروشنده بسیار آسان کرده است و به همین دلیل اینستاگرام به بستری مناسب برای خرید و فروش و اداره کسب و کارها نیز شهرت دارد.

چالش­های اینستاگرامی سر راه کسب و کارهای اینترنتی

در حالی که اینستاگرام سوددهی بسیاری برای کسب و کارهای اینترنتی به همراه دارد باید توجه داشت که فعالیت در این بستر خالی از چالش نیز نبوده و همواره تهدیدات بسیاری فعالیت­های اقتصادی مبتنی بر اینستاگرام را در خطر ورشکستگی قرار می­دهند. 

برای مثال رقابت سنگین در این فضا و همچنین نبود اعتماد کافی بین فروشنده و خریدار، مواردی است که اگر با روشی مناسب با آن­ها برخورد نشود می توانند ضربه سنگینی به کسب و کارهای اینستاگرامی وارد نمایند.

در عین اینکه عدم نیاز به فضایی حقیقی برای فروش، راه را برای بسیاری از افراد هموار نموده است تا محصولات خود را به فروش برسانند، همین مشخص نبودن حقیقی هویت فروشنده، اعتماد را برای افراد بسیار دشوار کرده است به طوری که کاربران نمی­توانند به همین راحتی، خرید اینترنتی را در بسیار از مواقع برگزینند. 

این چالش یکی از اساسی ترین مسائلی است که مخصوصا در آغاز فعالیت، بر سر راه صاحبان پیج­های کاری قرار دارد. از سوی دیگر، کاربران تمایل دارند کالای خود را از پیج­های معروف خریداری نمایند و از این رو، راه برای پیج های تازه تاسیس بسیار سخت و دشوار است.

لایک اینستاگرامی راه حلی کارآمد برای چالش­های این فضا

شما باید پیج خود را در نظر کاربران معتبر جلوه دهید. کاربری که برای بار اول با صفحه شما رو به رو می­شود باید این حس را داشته باشد تا با برندی معتبر و قابل اطمینان مواجه است.

 حال سوال اینجا است که این اعتبار را چگونه باید کسب کرد؟ یکی از مهم­ترین عواملی که بر نظر کاربران نسبت به صفحه­ شما تاثیر دارد، مقدار فالوور فعال آن پیج است و از راه های مختلفی می توان آن را افزایش داد و یکی از سریع ترین راه ها خرید فالوور اینستاگرام از بست فالوور و شما را چند پله بالا میبرد و از بسیاری از رقیبانتان پیشی میگیرید این یک امتیاز مهم است که باید به آن توجه شود.

مورد بعدی که می تواند اعتبار شما را افزایش دهد میزان لایکی است که پست­های شما دریافت می­کنند. یا میزان ویو هایی که هر پست ویدیوی در پیجتان به دست می آورد.

 تعداد لایک بالا یعنی محبوبیت زیاد و محبوبیت بالا به معنای فضایی امن برای اعتماد خواهد بود. دارا بودن تعداد لایک بالا علاوه بر این باعث می­شود افراد با خیالی آسوده پس از خرید خود، شما را به سایرین نیز معرفی نمایند. همین موضوع مجددا باعث رشد پیج شما خواهد شد. 

تعداد بالا ویو هم میزان فعال بودن پیج شما را به مخاطب نشان میدهد و یکی از فاکتورهای مهم رشد پیج میباشد که شما میتوانید با خرید بازدید igtv اینستاگرام تعداد ویو های خود را میلیونی کنید.

چرا باید برای پیج کاری خود لایک اینستاگرامی بخریم

محتوایی که شما در پیج خود قرار می­دهید هرچقدر هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، به راحتی مخاطبان زیادی را کسب نخواهد کرد. چرا که کسب تعداد لایک بالا زمان زیادی را نیاز دارد.

 همین زمانبر بودن می­تواند شما را از بسیاری از رقبای کاریتان عقب بیندازد . حتی در نهایت باعث شکست فعالیت مجازی شما شود. به همین دلیل موثق­ترین راهی که می­توانید به راحتی به آن اطمینان کنید خرید لایک ایرانی اینستاگرام اینستاگرامی است چرا که شما را در کم­ترین زمان به نتایج قابل توجه و درخشانی در کارتان خواهد رسانید.

لایک اینستاگرامی را از چه منبعی بخریم

با یک سرچ ساده در گوگل، سایت­های بسیاری را خواهید یافت که به فروش لایک اینستاگرامی و حتی سایر خدمات مبتنی بر این شبکه­ی اجتماعی مانند فالوور و یا ویو مشغول هستند. 

این موضوع به احتمال زیاد کار را برای شما دشوار خواهد کرد چرا که به راحتی نمی شود بهترین گزینه ممکن را انتخاب نمود. پیشنهاد ما برای شما، سایت حرفه­ای بست فالوور خواهد بود. در ادامه به معرفی بست فالوور خواهیم پرداخت و اینکه چرا بست فالوور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

بست فالوور

بست فالوور در مدت زمان محدود توانسته است بسیاری از کسب و کارهای اینستاگرامی را به سودآوری بالا برساند. تخصص بست فالوور تحقق بخشیدن به رویای کاری شما است. 

علاوه بر خدمات تخصصی که توسط این سایت ارائه می شود، تیم حرفه­ای بست فالوور با پشتیبانی همه جانبه همیشه در دسترس شما خواهد بود و همچنین در کنار تمام مزیت­هایی که ذکر شد، شما می­توانید علاوه بر لایک، ویوی اینستاگرامی و فالوور واقعی برای پیج خود بخرید و تمام نیاز خود برای کسب اعتبار پیج کاریتان را با بست فالوور برطرف کرده و از هر سایت دیگری بی­نیاز شوید. به بست فالوور اعتماد کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید