معرفی ارزان ترین تورهای مسافرتی

کدخبر: ۴۷۹۰۶۱
معرفی ارزان ترین تورهای مسافرتی

تعطیلات نوروز یا تابستان هر ساله بهترین زمان ممکن برای سفر بشمار می رود، چرا که هم روزهای تعطیل بسیاری را داریم و هم هوا بسیار دلچسب، مطبوع غرق در لذت می شود و مهمتر اینکه همیشه هم مشغله های شغلی و زندگی روزمره مان باعث شده که این سفرهای به یادماندنی را به تعطیلات موکول کنیم تا با خیال راحت به خوشگذرانی و تفریح بپردازیم و در ضمن مهمتر از هر موضوعی هیچ زمانی از سال برای سفر بهتر این ایام نیست و اگر قصد دارید تعطیلات نوروز 1401 به یک سفر ارزان را برنامه ریزی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

در این روزها که در اواسط اسفند ماه هستیم، وقتی صحبت از سفر با تور مسافرتی به میان می آید ، اولین موضوعی که به ذهن همه ما می رسد هزینه های زیاد خرید بلیط هواپیما، خرید تورهای مسافرتی و همچنین هزینه های خورد و خوراک و تفریح در آن مقصد ذهنمان را درگیر می کند، تازه اگر آن مقصد هم نیاز به اخذ ویزا داشته باشد موضوع را پیچیده تر می کند. اما می خواهیم مژده ای به شما بدهیم که داستان به این گرانی و سختی هم که شما فکر می کنید نیست!

مقاصد بسیار زیادی هم هست که با هزینه ای مناسب این امکان را دارید که در نوروز امسال به آنها سفر کنید و تجربه خاطره انگیزی را به خودتان هدیه دهید؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی، لذت یک سفر مهیج و شگفت انگیز را با آژانس هواپیمایی نامی گشت تجربه کنید و در ادامه با معرفی تعدادی از ارزان ترین مقاصد برای سفر در عید نوروز همراه شما هستیم.

تور وان، محبوب ترین و ارزان ترین مقصد نوروزی

اگرچه از نظر آب ‌و هوایی بهترین زمان سفر به وان، فصل تابستان است، اما به دلیل ایام تعطیلات، بازه زمانی سال نو بهاری وان بسیار شلوغ و مملو از گردشگر است، هر ساله در نوروز بیش از 300 هزار ایرانی به منظور گردشگری و تفریح عازم سفر به ترکیه می ‌شوند که در بین شهرهای توریستی این کشور، استانبول و وان پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان بشمار می روند و دلیل این همه استقبال هم برگزاری جشنواره ‌های نوروزی‌، کنسرت ‌های مختلف و... در این زمان از سال است.

لازم به ذکر است که در ایام بهار هتل‌ ها و حتی سوئیت ‌های داخل و حومه شهر وان، به شدت شلوغ شده و میزبان گردشگران ایرانی هستند و همه ساله بر تعداد این علاقه مندان افزوده هم می ‌شود که این موضوع نشان دهنده این است که جاذبه‌ های توریستی وان و آب و هوای معتدلش، با استقبال کم نظیری از سمت ایرانیان مواجه شده است؛ بنابراین اگر تصمیم دارید برای نوروز 1401 به این شهر سفر کنید جهت خرید تور وان حتما زودتر اقدام نمایید.

نامی گشت1

تور وان در سال های اخیر به دلیل ارزان بودنش و مهمتر نزدیک بودن فاصله اش با ایران تبدیل به یکی از تورهای محبوب مسافران ایرانی در تمام فصول سال بخصوص در تعطیلات نوروز شده است. شما میتوانید بصورت زمینی و هم بصورت هوایی جهت سفر به این شهر توریستی و جذاب اقدام نمایید و اینکه با تور وان زمینی ویژه نوروز 1401 همراه شوید. اما برای رسیدن به این مقصد می ‌بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‌سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید و در ضمن ‌فاصله شهر ارومیه تا وان حدود 290 کیلومتر و 4 ساعت می باشد که سختی های خودش را هم دارد.‌ روش دیگر سفر به وان در ایام بهار، استفاده از قطار تهران – وان است که هر هفته یک بار بین این دو شهر در رفت و آمد ‌است.

تور کیش، گزینه ارزان داخلی

بی شک کیش زیبایی های متنوعی دارد و مهمتر اینکه با توجه به استقبال قابل توجهی که هر ساله توسط مسافران دیده می شود بعنوان اولین مقصد محبوب مسافران نوروزی دیده می شود. هر سال با شروع فصل بهار مسافران بسیاری از سراسر ایران خود را به کیش می رسانند تا سال نو بهاره خود را در کنار خانواده شان با سواحل جزیره کیش و در کنار دریای نیلگون پارس تحویل کنند و مهمتر خاطراتی به یادماندنی که در تور کیش را در ذهنشان ثبت کنند که این می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

با توجه به مسافت طولانی و سختی مسیرهای زمینی، بهترین و آسان ‌ترین راه سفر به کیش بی تردید از طریق هواپیما است و اینکه هزینه تور کیش به نرخ بلیط هواپیما شما  و هتل محل اقامتتان بستگی دارد. همچنین مبلغ بلیط هواپیما کیش در طی سال بسیار متفاوت ارائه می شود و تغییر نرخ بلیط هواپیما به ایام پیک و غیر پیک، حجم مسافران و برگزاری نمایشگاه‌ ها و کنسرت ‌های مختلفی که در جزیره برگزار میشود، بستگی دارد. پیشنهاد ما برای به حداقل رساندن هزینه های سفرتان به این مقصد، رزرو تور کیش نوروزی از آژانس ‌های هواپیمایی و یا چارتر کننده‌ ها است و ضمنا این موضوع به خصوص در مورد تور نوروز کیش از تهران، بسیار تاثیرگذار است و نرخ هزینه های شما را به شدت کاهش می دهد.

نامی گشت2

ضمنا تورهای کیش به صورت پکیج به مسافران ارائه می ‌شود و شما این امکان را ندارید که پرواز رفت و برگشت خود را تغییر بدهید؛ اما اگر تور کیش خود را از آژانس نامی گشت خریداری کنید، امکان جابجایی پرواز و هتل را در پکیج مسافرتی تان خواهید داشت. در مورد هتل هم این نکته را باید در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز جزیره کیش نزدیک ‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت می پردازید و اگر هتل شما از مرکز جزیره کمی دورتر باشد و یا حتی در حومه قرار گرفته باشد، هزینه اقامت شما به نسبت کاهش می یابد. دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه کیش در ایام تعطیلات به دو عامل اساسی خدمات تور و سود آژانس ‌های هواپیمایی بستگی دارد.

برای مثال در یک تور بهار کیش خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، گشت جزیره، بلیط تفریحات جزیره و ترانسفر فرودگاهی و... به شما ارائه خواهد شد و در یک تور کیش بهاری دیگر، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت تنها به شما ارائه میگردد که باطبع هزینه تور اولی از هزینه تور دومی بیشتر خواهد بود.

تور مشهد، گزینه مناسب و ارزان دیگر داخلی

فصل بهار فصل شلوغی تور مشهد بشمار می رود، در این فصل، مدارس تعطیل و آب و هوای مشهد متعادل ‌و مطبوع تر از سایر مناطق گردشگری ایران شده است، به همین علت تور مشهد، یکی از پرطرفدارترین و ارزان ترین تورهای مسافرتی در میان عاشقان زیارت می باشد. خوب نکته مهم بعدی در خصوص سفر به این شهر این است که اگر قصد دارید با هواپیما سفر کنید، به دنبال تهیه بلیط در ساعات ابتدایی صبح و یا بعد از ظهر باشید و همچینین آفر تور مشهد ویژه عید هم گزینه ای ارزان برای شما محسوب می شود. برای این منظور آزانس نامی گشت متنوع ترین آفر تور مشهد هوایی با هواپیمایی ماهان و یا ایران ایر را به مسافرانش ارائه می کند، تا بتوانید سفری لذت بخش و مقرون به صرفه ای به مشهد داشته باشید.

نامی گشت3

در بالا هم اشاره کردیم که تعطیلات نوروزی، فصل شلوغی مشهد می باشد و این باعث افزایش نرخ تور مشهد در بهار، به نسبت سایر فصل های سال خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید تور مشهد، با قیمتی عالی و برای روزهای غیر تعطیل را دارید، بهتر است از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به خرید پکیج مورد نظرتان کنید. اگر هم ترجیح می دهید در روزهای تعطیل عید به مشهد بروید، حداقل 15 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به رزرو و یا خرید تور مورد نظرتان نمایید؛ تا حق انتخاب بیشتری برای انتخاب هتل و یا مسیر سفر خود داشته باشید.

با پکیج های تور لحظه آخری و متنوع ترین بصورت آفر تور مشهد ویژه نوروز 1401، شما با کمترین هزینه، می توانید بیشترین لذت را از سفرتان در این شهر زیارتی و سیاحتی ببرید، خوشبختانه پکیج های لحظه آخری این مقصد با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین و ارائه میشود و با توجه به اینکه قیمت تور مشهد لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع پرواز و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر می باشد و نیز باید این موضوع را در نظر داشته باشید که با خرید یا رزرو تورهای سال نو این مقصد، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این شهر برطرف خواهد شد.

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای وان، کیش و مشهد برای گذراندن تعطیلات نوروز 1401 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع در مسیرهای گفته شده، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای داخلی - خارجی در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای متنوع داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید