کسب سود 1 میلیاردی سالانه فقط با خرید نهال گردو!

کدخبر: ۴۷۹۶۰۳
کشاورزی و احداث باغ گردو همواره یکی از اصلی‌ترین مشغل بشر بوده است. در ابتدا هدف از کاشت درختان و کشاورزی، تهیه مواد غذایی و تامین نیازهای غذایی بود؛ اما به مرور زمان کاشت و پرورش نهال گردو به یک شغل سودده تبدیل شد. امروزه کاشت نهال گردو، یک شغل بسیار پردرآمد محسوب می شود.
کسب سود 1 میلیاردی سالانه فقط با خرید نهال گردو!

علاوه بر این کاشت درخت گردو، با توجه به پیدایش نهال های زودبارده همانند چندلر، فرنور، ژنوتیپ آریا نهال و.. بسیار سریع اتفاق می افتد. خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد به شرطی که بهترین نژاد مناسب منطقه ی خود را از نهلستان های معتبر همانند آریا نهال، تهیه نمایید.

پرورش نهال گردو تا رسیدن به درآمد میلیاردی در 10 سال

یکی از اولین و مهم‌ترین شرایط ایجاد یک شغل، بازار کار و شرایط عرضه و تقاضا است. دیگر فاکتور هزینه‌های اولیه سرمایه‌گذاری است و نهایتا آخرین فاکتوری که باید بررسی کنید، ریسک سرمایه است.

  1. عرضه به معنای میزان محصولی است که شما به مشتریان ارائه می‌دهید و تقاضا نیز میزان درخواست برای آن محصول است. از آنجایی که مغز گردو یکی از خشکبارهای مهم و اساسی است، تقاضا برای خرید گردو همواره زیاد است. به همین دلیل خرید نهال گردو، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بسیار جذاب و آینده‌دار باشد.
  2. از آنجایی که قیمت نهال گردو، با توجه به آنکه در حدود 2 سال زمان پرورش را یکجا خریداری می نمایید و این محصول بسیار زودبازده است، زیاد محسوب نمی شود.
  3. گردو 2

اما چطور می توان 1 میلیارد سود از فروش مغز گردو به دست آورد؟

با یک حساب سر انگشتی می توان سود پرورش نهال گردو را در ده سال محاسبه کرد. اگر در گام اول به پرورش بهترین نهال های گردو همانند نهال گردو چندلر، فرنور، ژنوتیپ آریا و.. بپردازید، می توان به ازای هر درخت بالغ آن در حدود 300 کیلو گردوی سبز و 75 کیلو گردوی خشک را انتظار داشته باشید.

اکنون کافیست باردهی 75 کیلویی 120 درخت گردو را محسابه نماییم. جمع این عدد به 9 هزار کیلو گردوی خشک با پوست می رسد. اکنون در اسفند 1400 هر یک کیلو گردوی خشک با کیفیت 120.000 هزار تومان قیمت دارد که اگر در 9.000 هزار کیلو گردو ضرب شود سود خالص بیش از 1 میلیارد را مشاهده خواهید کرد! کسب سود میلیاردی با خرید نهال گردو پس دور از تصور نخواهد بود.

چند دهه قبل برای به ثمر نشستن یک نهال گردو، و به سود رسیدن باید حداقل 15 تا 20 سال صبر می‌کردید. اما با توجه به تغییرات آب و هوایی، تغییر در نژاد نهال های گردو... مدت زمان به ثمر رسیدن درخت گردو، به کمتر از دو سال کاهش یافته است و سود دهی اقتصادی را می توان در هشتمین تا دهمین سال انتظار داشت.

به این ترتیب می‌توانید با خرید نهال گردو، با کمترین هزینه و بدون دردسر زیاد، به یک درآمد بالا و سود عالی برسید.. اما سوال بزرگ اینجاست که قیمت نهال گردو، چقدر است؟ این محصول چه انواعی دارد و از کجا باید نهال گردو خریداری کنیم؟

گردو 3

انواع نهال گردو محبوب در ایران

با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی، خاک، کود، ارتفاع از سطح دریا و سایر موارد تاثیرگذار در کشاورزی، باید یک درخت متناسب با نیازتان انتخاب کنید. در زیر 3 نهال از بهترین انواع درخت گردو را با هم مطالعه خواهیم کرد:

نهال گردو چندلر پیوندی:

  •  قیمت نهال گردو چندلر پیوندی، با نهال گردوی فرنور برابر است. این نهال گردو برای کاشت و بهره‌برداری در ارتفاعات 750 تا 1500 متر از سطح دریا مناسب بوده و باردهی آن بسیار زیاد است. مغز گردوهای حاصل از این نهال به شدت مرغوب، سفید و خوش‌طعم هستند و محصولات حاصل از این نهال، مشتریان و طرفداران بسیار زیادی دارد.

نهال گردو فرنور پیوندی:

  •  این نهال اصالتا فرانسوی است و برای کاشت در آب و هوای سردسیر و کوهستانی مناسب است. فرنور یکی از بهترین انواع درخت گردو محسوب می‌شود. یکی از نکات جالبی که خرید نهال گردو فرنور، را به شدت جذاب می‌کند، این است که باردهی آن از سال اول شروع می‌شود و در کمترین زمان ممکن به درآمد می‌رسید.

نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا نهال

  • نهال گردو ژنوتیپ آریا اصلاح شده و بسیار خاص است. میزان باردهی هر درخت گردو از این تیپ، 70 کیلوگرم است. این نهال مقاومت متوسطی در برابر سرما دارد.. با توجه به قیمت نهال گردو، خرید آن می‌تواند یک گزینه عالی و کم‌دردسر برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشد.

خرید نهال گردوی خود به نهالستان آریا نهال بپردازید

اگر بعد از مطالعه قسمت‌های قبلی تصمیمتان را برای خرید نهال گردو، و تاسیس یک باغ گردو گرفته‌اید و یا نیاز به دریافت مشاوره ی رایگان دارید، می توانید در اولین قدم برای عملی کردن این نقشه با نهالستان آریا نهال مرکز تخصصی فروش نهال بادام، نهال گردو، نهال انگور و سایر میوه‌ و خشکبارهای پرفروش ارتباط بر قرار نمایید.

 اگر کیفیت، مجوز رسمی جهاد کشاورزی، ضمانت بازگشت نهال و پشتیبانی 24 ساعته دغدغه اصلی شماست، پیشنهادهای ویژه آریا نهال را از دست ندهید. نهالستان آریا نهال، انواع درخت نهال گردو زودبازده و سایر نهال های میوه  را با کیفیت و قیمت مناسب، به مشتریان گرامی با 10 درصد تخفیف عیدانه عرضه می‌کند.

آشنایی با خدمات نهالستان آریا نهال

شما می توانید جهت مطالعه و خرید انواع نهال گردو با مراجعه به سایت نهال آریا نهال (ariyanahal.ir) و مشاهده انواع نهال میوه، ده‌ها نهال گردو با ویژگی‌ های مختلف و قیمت‌ متفاوت را مشاهده و جهت خرید با کارشناسان فروش آریا نهال با شماره تماس های (09143336024 – 09143336029) ارتباط بر قرار نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید