روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال | دنیای هیجان‌انگیز رمز ارزها

کدخبر: ۴۷۹۹۷۷
روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال | دنیای هیجان‌انگیز رمز ارزها

امروزه افراد زیادی به دنبال کسب درآمد از ارز دیجیتال وارد این بازار پر از نوسان می‌شوند. اما متاسفانه اغلب آن‌ها در نهایت متحمل ضررهای مالی سنگینی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین علت‌های این موضوع نداشتن اطلاعات کافی در مورد روش‌های به دست آوردن درآمد از بازار کریپتو است. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از ارز دیجیتال هستید اما نمی‌دانید که چه روشی مناسب شما است در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

کسب درآمد با سرمایه گذاری

سرمایه‌‌گذاری، استراتژی خرید و نگهداری دارایی‌های کریپتو برای طولانی مدت است. این روش یکی از کم‌ریسک‌ترین یا به ‌عبارتی کم‌دردسرترین روش برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است.

اگر تاریخچه قیمتی ارزهای دیجیتال را از ابتدا تا به امروز بررسی کنید متوجه خواهید شد که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در اغلب موارد رویکردی مناسب و سودآور است. هر چند برخی از افراد اعتقاد دارند که نگهداری دارایی‌های دیجیتال برای بلند مدت چندان هیجان انگیز نیست اما باید بگوییم که نگهداری دیجیتال برای طولانی‌مدت، کم‌ ریسک‌ترین استراتژی ممکن است.

بازار ارزهای دیجیتال همواره با نوسان همراه است و اگر شما یک فرد مبتدی در این بازار باشید تلاش برای زمان‌بندی انجام معاملات برای خرید ارز دیجیتال یا فروش آن  غیر ممکن خواهد بود. دارایی‌های کریپتو معمولاً برای استراتژی خرید و نگهداری مناسب هستند. آن‌ها در کوتاه‌مدت بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند.

البته بهتر است که دارایی‌های باثبات‌تر در بلندمدت را شناسایی کنید. دارایی هایی مانند بیت کوین و اتریوم به افزایش قیمت در بلندمدت شناخته شده‌اند و می‌توان آن‌ها را  یک سرمایه‌گذاری مطمئن به شمار آورد.

کسب درآمد با ترید کردن

دو نفر تریدر در حال خرید و فروش

کسب درآمد با ترید کردن

در حالی که سرمایه‌گذاری یک تلاش بلندمدت مبتنی بر استراتژی خرید و نگه داشتن دارایی کریپتو است، کسب درآمد با ترید کردن بهره برداری از فرصت‌های کوتاه مدت است.

همان‌طور که قبلا گفتیم بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات است. این به این معنی است که قیمت دارایی‌ها می‌تواند در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش پیدا کند.

برای اینکه یک تریدر موفق باشید، باید مهارت‌های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید. شما باید بتوانید بازار را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیش بینی‌‌های دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

 هنگام معامله، با توجه به این که انتظار دارید قیمت یک دارایی افزایش یا کاهش یابد، می‌توانید یک موقعیت خرید یا فروش کوتاه داشته باشید. در واقع شما می‌توانید بدون توجه به اینکه آیا بازار کریپتو صعودی یا نزولی است، سود کسب کنید.

کسب درآمد با اسپات کردن

اسپات کردن یکی از روش‌های ترید کردن است که به ‌عنوان ساده‌ترین روش ثبت سفارش در صرافی‌های دیجیتال به شمار می‌رود. 

در معاملات اسپات، معامله‌گران تلاش می‌کنند تا دارایی‌هایی را بخرند که احتمال افزایش ارزش آن‌ها در بازار وجود دارد تا سود به دست آوردند. پس از آن‌که قیمت دارایی افزایش پیدا کرد، آن‌ها در بازار اسپات می‌توانند بفروشند.

یکی از تفاوت‌های مهم اسپات با فیوچرز در معاملات این است که در معاملات اسپات، کاربر با یک بازار یک طرفه سر و کار دارد و تنها از رشد قیمت می‌تواند سود کسب کند. اما فیوچرز به عنوان بازار دوطرفه نیز شناخته می‌شود و کاربران از صعود و نزول قیمت می‌توانند سود خود را به دست آوردند.در صورتی که  در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال تجربه کافی ندارید حتما از سیگنال خرید و فروش اسپات در صرافی والکس استفاده کنید. 

کسب درآمد با کد ریفرال

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال استفاده از کد referral است. شما با عضویت در صرافی والکس و دعوت دوستانتان به این پلتفرم از طریق کد ریفرال کارمزد هدیه دریافت خواهید کرد. هر فردی که با استفاده از کد دعوت و یا لینک دعوت شما در والکس ثبت نام کند، 20% درصد از کارمزد ریالی که والکس از هر معامله آن فرد دریافت می‌کند، به شما تعلق می‌گیرد. برای دعوت دوستان خود، کافی است که لینک دعوت خود در صرافی ارز دیجیتال والکس را برای دیگران ارسال کنید یا با وارد کردن ایمیل دوستان خود به آن‌ها نیز اطلاع بدهید.

کسب درآمد با استخراج

دو کارگر معدن به صورت نمادین در حال استخراج بیت کوین

استخراج بخش مهمی از مکانیسم اجماع اثبات کار است و یکی از قدیمی‌ترین راه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال است. این فرآیند در واقع اعتبار سنجی تراکنش‌ها و ایمن سازی شبکه است. برای انجام این کار، ماینرها سکه‌های جدیدی را در قالب پاداش بلوک دریافت می‌کنند. در روزهای اولیه پیدایش بیت کوین، استخراج از طریق کامپیوترها امکان پذیر بود. به همین دلیل اغلب افراد به جای خرید بیت کوین و کسب سود از آن به دنبال استخراج بیت کوین بودند. اما امروزه، سخت افزار استخراج تخصصی مورد نیاز است.

به همین دلیل باید قبل از اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال در مورد آن به اندازه کافی تحقیق کنید تا بتوانید برآورد کنید که استخراج ارز دیجیتال مورد نظر، برای شما سودآور خواهد بود یا خیر.

انتخاب یک روش مناسب برای کسب درآمد از ارز دیجیتال که مطابق با اهداف شما باشد کار چندان آسانی نیست. شما باید تمام روش‌های متداول را به دقت بررسی کنید تا بتوانید استراتژی مناسب خود را انتخاب کنید.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که شما می‌توانید روش کسب درآمد خود را در طول زمان تغییر دهید. فراموش نکنید که افراد زیادی بدون داشتن دانش کافی وارد این بازار شده‌اند و در نهایت به جای کسب سود، متحمل ضررهای هنگفت شده‌اند. برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. 

منبع:

https://www.stilt.com/blog/2021/06/how-to-make-money-with-cryptocurrency/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید