فضای یوتیوب و یوتیوبر شدن!

کدخبر: ۴۸۰۸۲۴
یوتیوب دومین پلتفرم محبوب دنیاست و بدون شک فعالیت مناسب در آن باعث درآمد چند میلیون دلاری می شود!
فضای یوتیوب و یوتیوبر شدن!

چگونه یوتیوبر شویم؟” اولین و مهمترین سوالی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال و نحوه ساخت و مانیتایز کانال یوتیوب با افراک همراه باشید.

چگونه یوتیوبر شویم؟

برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب باید قبل از انجام هرکاری، شرایط اولیه آن را فراهم کنید. درآمدزایی از کانال یوتیوب، نیازمند ثبت نام در partner program است. پس از ثبت نام، یوتیوب به بررسی کانال پرداخته و آن را از جهت بازدید و دنبال کننده بررسی می‌کند. پس از تولید محتوای با کیفیت و کسب شرایط یوتیوب، به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب به درآمد دلاری خواهید رسید. نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران با توجه به تحریم های صورت گرفته کاری مشکل است. اما غیرممکن نیست!

برای شروع فعالیت در یوتیوب باید:

1.هدف جدی: اگر می خواهید بر روی یوتیوب به صورت جدی فعالیت کنید، باید هدف خود را مشخص کنید. صرفا علاقه به تولید محتوا دلیل قانع کننده ای برای یوتیوبر شدن نیست!

2.موضوع مشخص: یکی از مهمترین نکات یوتیوبر شدن، انتخاب موضوعی مشخص برای کانال یوتیوبی است. شما باید موضع خود را مشخص کنید؛ که می‌خواهید کانال را در چه زمینه‌ای پیش ببرید.

3.ویدیوی با کیفیت: یکی از مهمترین موضوعات در تولید محتوا برای یوتیوب کیفیت ویدیو می باشد. اگر کمی به سلیقه و روحیه خود دقت کنید، متوجه خواهید شد که یک ویدیوی با کیفیت نسبت به ویدیوی بی کیفیت تاثیرگذار تر است.

4.فعالیت مستمر: یوتیوب به کانال هایی که به صورت مستمر و پیوسته ویدئو آپلود می کنند، بسیار بها می‌دهد. پس برای فعالیت خود برنامه ریزی کنید.

5.پروموت: یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای یوتیوبر شدن، پروموت کردن ویدئو به شکلی است که افراد مختلفی بتوانند آن را ببینند.

در ادامه نحوه ساخت کانال و سئو ویدیوهای یوتیوب را بررسی خواهیم کرد.

نحوه ساخت کانال یوتیوب

برای ساخت کانال یوتیوب و فعالیت حرفه‌ای در آن لازم است؛ که در ابتدا به چند نکته‌ی مهم توجه داشته باشید؛ تا مطابق آن تولیدمحتوا کنید و به درآمد برسید.

1.انتخاب موضوع کانال: موضوع انتخابی شما باید بر اساس علایق و سلیقه‌ی شما انتخاب شود؛ چون مداوم با آن سروکار دارید. باید ثابت و پیوسته بر روی یک موضوع مشخص مانور بدهید.

2.برندینگ کانال: حتما برای کانال یوتیوبتان لوگو قرار دهید؛ پس از انتخاب لوگو نوبت به هدر چنل می رسد! از لوگوی خود می‌توانید برای واترمارک ویدئوهای خود استفاده کنید.

3.سناریو ویدیو: منظور از داشتن سناریو، این است که بدانید قرار است چه چیزی را ضبط کنید و ابتدا و انتهای ویدئوتان قرار است چگونه باشد، چه چیزهایی را می خواهید در ویدئو هایتان بگویید تا وسط ضبط تپق نزنید. بهتر است که مطالب مهمتان را به صورت تیتر وار بنویسید، تا فراموش نشوند.

4.ادیت ویدیو: یکی از اصلی ترین نکات درآمدزایی از یوتیوب ادیت ویدیو برای کانال است. نرم افزارهای ادیت ویدیو از تنوع بالایی برخودار هستند. فقط کافی است مقداری خلاقیت به خرج دهید و به بهترین شکل ممکن ویدیوها را ادیت کنید!

5.آپلود ویدیو: پس از ضبط ویدیو و ادیت آن نوبت به آپلود ویدیو رسیده است؛ برای ویدیوهای خود کاور مناسب انتخاب کند، آن‌ها را سئو کرده و در نهایت برای انتشار زمان‌بندی کنید.

افراک 2

نحوه سئو ویدیوهای یوتیوب

هدف سئو ویدیوها، افزایش بازدید یوتیوب است. فرایندی که کمک می‌کند محتوای ویدیویی شما در جست‌وجوهای مرتبط کاربران، بیشتر دیده شود. بنابراین سئو یوتیوب از مهم‌ترین اقداماتی است که برای کسب درآمد از یوتیوب، باید انجام دهید. مجموعه اقدامتی که برای بهینه سازی ویدیو باید انجام دهید:

  1. استفاده از کلمات کلیدی پر مخاطب در عنوان، توضیحات ویدیو و تگ‌ها
  2. استفاده از تصویر شاخص جذاب
  3. قراردادن زیرنویس ویدیو
  4. ساخت پلی لیست در کانال و قرار دادن ویدیوها در آن

موضوع سئو یوتیوب بسیار طولانی و مفصل است، در صورتی که سوالی در مورد سئو یوتیوب دارید، با مجموعه افراک، تنها پارتنر پریمیر گوگل در ایران، ارتباط بگیرید. راه‌های ارتباطی:

مراجعه به وب‌سایت افراک دات کام

تماس با ۰۲۱۹۱۰۹۲۰۰۰ و ارتباط با کارشناسان مجموعه

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید