ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب

کدخبر: ۴۸۱۱۶۵
اعتماد به یک شرکت حمل بار باید بر چه اساسی و با توجه به چه معیارهایی صورت بگیرد؟ آیا جهت حمل و نقل لوازم صرفا تماس با یک باربری که شماره آن را از طریق اینترنت و فضای مجازی یافته‌ایم کافی خواهد بود بدون آنکه هیچ تحقیق و پرس و جویی در ارتباط با نوع و کیفیت خدمات آن شرکت انجام شده باشد؟
ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب

وقتی صحبت از پرداخت هزینه نسبتا بالا به شرکت‌های باربری جهت جابه‌جایی لوازم باشد، قطعا نحوه انتخاب شرکت باربری خوب که خدمات اسباب کشی مناسبی ارائه می دهند اهمیت بالایی پیدا می‌کند. بنابراین در ادامه متن شما را با مشخصات و ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب آشنا خواهیم کرد.

باربری با فعالیت مجاز:  قطعا شرکت‌هایی با فعالیت رسمی و مجاز، اعتبار بالاتری نزد مشتری دارند و در صورتی که با آگاهی کامل به انتخاب باربری بپردازیم، به سراغ شرکت‌هایی با فعالیت غیر مجاز نخواهیم رفت مگر اینکه کلا نسبت به این قضیه بی تفاوت باشیم. شرکت‌های باربری و اتوبار مجاز، زیر نظر اتحادیه باربری به خدمات رسانی می‌پردازند. بنابراین یکی از مهمترین مشخصات یک شرکت باربری خوب، قرارگیری آن در لیست شرکت‌های اتحادیه است که با مراجعه به وب سایت اتحادیه یا تماس با آن می‌توان از فعالیت تحت نظارت اتحادیه باربری مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

تجهیزات حمل و نقل مناسب و مدرن: اگر با دیدن ماشین‌های باربری قدیمی و یا به قولی قراضه، استرس شکستن وسایل و آسیب به آن‌ها تمام افکارتان را درگیر خود کرد، باید بگویم کاملا حق دارید. هیچکس مایل نیست با وجود پرداخت هزینه به باربری هزینه‌های اضافه‌ای را نیز به خاطر آسیب به بار در طول حمل و نقل، متحمل شود. پس یک شرکت باربری خوب باید از وسایل حمل و نقل مناسب و جدید جهت جابه‌جایی بار بهره ببرد که علاوه بر حفظ ایمنی بار در طول مسیر، بتواند حس اطمینان و آرامش را در مشتری نیز القا کند. تنوع در ماشین‌های باربری نیز باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که لوازمی با انواع و حجم‌های مختلف نیازمند ماشین‌های باربری مختلفی هستند.

باربری با خدمات متنوع و ارزنده: افزایش تعداد شرکت‌های حمل بار یا  باربری و فضای رقابتی و تبلیغاتی شدیدی که بین آن‌ها وجود دارد منجر به ارائه خدمات بسیار متنوع و مفیدی در تعدادی از این مراکز شده است. به عنوان مثال بسته بندی وسایل توسط کادر باربری بار سنگینی از روی دوش اغلب مشتریان برداشته بطوری که استرس و نگرانی‌های قبل از جابه‌جایی را تا حد زیادی در آن‌ها کاهش داده است.

بسته بندی نیاز به تجهیزات محکم، افراد ماهر و پرتوان، مهارت در بسته بندی انواع بار و بارگیری درست آن‌ها دارد که توسط یک شرکت باربری خوب لحاظ شده و به بهترین شکل انجام می‌شود. چیدمان بار و قراردادن وسایل در جای خود بعد از رسیدن به مقصد، از دیگر خدمات ارزنده باربری‌های خوب و بااعتبار است که به منظور کارآسانی و رفاه کاربران انجام خواهد شد.

تیم باربری ماهر و آموزش دیده

پشت هر شرکت باربری معتبر، کادری ماهر، متعهد و کاملا آموزش دیده وجود دارد. آشنایی با انواع روش‌های بسته بندی بار، نحوه استفاده از لوازم باربری، نحوه بسته بندی لوازم حساس و شکننده، نحوه حمل بار و بارگیری، نحوه تخلیه بار و چیدمان بار، طرز برخورد با صاحب بار و تعهد کامل به کار از جمله آموزش‌هایی است که کادر حرفه‌ای و ماهر یک شرکت باربری خوب آموزش می‌بینند و سپس وارد عرصه خدمات رسانی خواهند شد.

ایجاد راه‌های ارتباطی برای ارتباط آسان با باربری

آیا با وجود رفاهی که در سایه اینترنت، تلفن و شبکه‌های مجازی حاصل شده، معقول است نتوانیم به آسانی با شرکت‌های باربری ارتباط برقرار کنیم؟ بی گمان از ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب، ایجاد راه‌های ارتباطی متنوع با پشتیبانی 24 ساعته است. افرادی باتجربه و آگاه به مسائل باربری باید پاسخگوی مشتریان و مراجعه کنندگان باشند و به طور کامل آن‌ها را راهنمایی کنند. اطلاعاتی در خصوص کل خدمات ارائه شده از طرف شرکت باربری، نحوه محاسبه قیمت باربری، بهترین زمان حمل و نقل، سابقه باربری و ... باید در کمال صداقت و با جزئیات به مشتری اعلام شود. راه‌های ارتباطی مثل تماس تلفنی، ایمیل، واتس آپ یا تلگرام باید جهت برقرای ارتباط آسان بین کاربر و پشتیبان توسط شرکت باربری و اتوبار خوب لحاظ شده باشد.

محاسبه هزینه باربری نهایی و اعلام به مشتری

اگر بگوییم هزینه یکی از مهمترین معیارهای انتخاب باربری است اغراق نکرده‌ایم. افراد بنا به دلایلی تمایل دارند قیمت تخمینی باربری را از قبل بدانند و بر اساس آن به برنامه ریزی برای مخارج خود یا انتخاب باربری بپردازند. شاید پس از اتمام باربری و اعلام هزینه از سمت شرکت باربری، فرد قادر به پرداخت هزینه اعلام شده نباشد یا آن را منصفانه و زیاد تصور کند. در این حالت شاید بحث بین دو طرف بالا بگیرد.

پس بهترین و معقول‌ترین کار برآورد هزینه‌های نهایی از طرف باربری و اعلام آن به مشتری قبل از شروع به کار است. باربری‌ها با تکیه بر اطلاعاتی مثل نوع و حجم بار، مسافت، نوع ماشین باربری، تعداد کارگر و... به محاسبه قیمت باربری می‌پردازند. در یک شرکت باربری خوب راه‌هایی مثل شبکه‌های مجازی، اپلیکیشن یا صفحات وب جهت ارائه این اطلاعات از سوی مشتری و محاسبه هزینه توسط پشتیبانان وجود دارد.

باربری صداقت بار | اتوبار تهران

باربری خوب، صداقت بار دات کام

با بیش از 15 سال خدمات باربری باکیفیت و درخور همشهریان، صداقت بار توانسته به یکی از مهمترین شرکت‌های باربری تهران که خدمات درون شهری و برون شهری ارائه می‌دهد، تبدیل شود. کادر ماهر، حرفه‌ای و باخلاق صداقت بار همواره مایه افتخار باربری صداقت بار بوده است. از جمله خدمات ارائه شده از سوی این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین‌های باربری متنوع، جدید، پرسرعت و پرقدرت
  • کادر با اخلاق و آموزش دیده
  • تکنسین فنی
  • مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته
  • تخمین هزینه‌های نهایی باربری و اعلام به مشتری
  • بیمه ماشین و بار داخل آن
  • بسته بندی مطمئن و اصولی
  • سابقه طولانی در حوزه باربری
  • فعالیت تحت نظارت اتحادیه

توجه داشته باشید که شرکت های بسیاری با استفاده از نام و برند صداقت بار فعالیت می کنند در سطح تهران لطفا در هنگام دریافت خدمات به سه مورد  شماره تلفن 1786، طرح خودرو که نام صداقت بار  نوشته شده و آدرس سایت صداقت بار دات کام توجه نمایید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید