کدام هاست برای راه‌اندازی سایت مناسب است؟

کدخبر: ۴۸۱۴۳۰
کدام هاست برای راه‌اندازی سایت مناسب است؟

یکی از ملزومات مهم و ضروری برای افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند و دنبال این هستند که سایتشان فعال و کاربرپسند باشد، مطمئناً خرید هاست مناسب و پرسرعت است.

در یک سرور معمولاً فضایی به نام هاست وجود دارد که شما می‌توانید اطلاعات وب‌سایت خود را بر روی آن قرار دهید و این هاستینگ‌ها هستند که در فضای اینترنت از سایتان میزبانی می‌کنند و با ارائه یک فضای شخصی به شما، این امکان را به وجود می‌آورند تا بتوانید بخش‌های مختلفی از سایت خود را در بستر اینترنت در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

اما بهتر است بدانید؛ یک هاست خوب:

  • فضا و پهنای باند بالایی دارد.
  • امکان بک‌آپ یا پشتیبان‌گیری از آن وجود دارد.
  • از قابلیت Add-on Domain یا دامنه اضافی برخوردار است.
  • Uptime بالایی دارد و در همه حال در دسترس است.
  • برای پردازش سرعت بالایی دارد.

بنابراین؛ اگر به دنبال خرید هاست مناسب با ویژگی‌های فوق هستید، لازم است به شرکت‌های معتبری همچون ایران هاست مراجعه نمایید که بهترین هاست‌ها را با امکانات فوق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهند، اما لازم است قبل از خرید به نکاتی توجه کنید.

برای خرید یک هاست خوب دانستن چه نکاتی مهم و ضروری است؟

برای اینکه بتوانید متناسب با نیاز‌های سایتتان یک هاست خوب را خریداری نمایید، بهتر است این نکات را در نظر بگیرید:

1: توجه به میزان در دسترس بودن و آپ‌تایم هاست؛ یک هاست خوب باید در هر زمانی از شبانه روز در دسترس باشد.

2: توجه به پهنای باند سرویس مورد نظر؛ پهنای باند در واقع همان میزان ترافیک سایت و مقدار فایل‌هایی است که می‌تواند روی سایت شما دانلود و آپلود شود. پهنای باند معمولاً به صورت ماهانه و برحسب گیگابایت محاسبه می‌شود، لذا اگر سایت شما پربازدید است، باید پهنای باند هاست مورد نظرتان هم زیاد باشد.

3: توجه به فضای هاست؛ فضای هاست در واقع همان اندازه مجاز برای ذخیره‌سازی فایل‌های شما در هاست است و حجم هاست نیز بر اساس گیگابایت مشخص می‌شود، اما حجم در نظر گرفته برای هاست‌های مختلف و همچنین شرکت‌های هاستینگ گوناگون، متفاوت است، بنابراین در هنگام خرید هاست باید باتوجه‌به سایت و میزان فضایی که نیاز دارید، یک هاست مناسب را خریداری نمایید.

4: توجه به امنیت سرور؛ هنگام خرید یک هاست خوب باید به امنیت سرور آن توجه کنید. اگر سایت شما جزء پربازدید‌ها است و در آن پرداخت‌های اینترنتی انجام می‌شود، پس امنیت برای آن مسأله مهمی خواهد بود. بخشی از امنیت سایت شما به وسیله شرکت‌های هاستینگ تأمین می‌شود، بنابراین بهتر است به شرکت‌های باسابقه و شناخته شده برای خرید هاست مراجعه کنید.

5: توجه به قیمت هاست؛ باتوجه‌به ویژگی‌هایی که هاست‌های مختلف دارند، برای آن‌ها قیمت‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است، بنابراین هنگام خرید یک هاست به قیمت سرویس مورد نظر توجه کنید و حتماً قیمت هاست را بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد، بسنجید.

ایران هاست 1

هاست لینوکس چیست؟

یکی از پرسرعت‌ترین و پربازدیدترین هاست‌ها، هاست لینوکس است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند.

هاست‌های لینوکس در واقع نوعی سرویس میزبانی هستند که دارای امنیت بالایی بوده و بر روی آن‌ها سیستم عامل لینوکس اجرا می‌شود و به دلیل داشتن یک سیستم عامل رایگان و opensurce بودن، استفاده و دخل و تصرف در آن برای همه آزاد است.

زمانی که شما برای سایت خود از هاست Linux استفاده می‌کنید، هیچ گونه مشکلی برای سایت به وجود نخواد آمد و به همین دلیل است که شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف همواره تلاش می‌کنند یک هاست خوب، پرسرعت، نامحدود و پربازدید از نوع لینوکس خریداری نمایند. از ویژگی‌های مهم هاست لینوکس می‌توان اشاره کرد که علاوه براینکه از امنیت بالا، کارایی و عملکرد خوبی برخوردار است، باتوجه‌به انطعاف‌پذیری بالا با هر محیطی سازگار می‌شود.

ویژگی‌های هاست لینوکس:

  • امینت بسیار بالا
  • کارایی و عملکرد مناسب
  • سرعت بسیار بالا نسبت به هاست ویندوزی
  • تنظیمات سریع و بدون مشکل لینوکس

درصورتی‌که قصد خرید یک هاست لینوکس خوب و پرسرعت را برای کسب و کار اینترنتی خود دارید، می‌توانید به شرکت ایران هاست مراجعه کنید.

ایران هاست 2

هاست وردپرس چیست؟

یکی از بهترین، اختصاصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین انواع هاست که شما می‌توانید برای وب‌سایت خود آن را انتخاب کنید، هاست وردپرس است. این نوع هاست برای کاربرانی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند، یک پیشنهاد بسیار عالی است.

هاست‌های وردپرسی فضای مناسبی را برای نصب وردپرس فراهم می‌کنند که به دلیل هماهنگی با نیاز‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وردپرس، پشتیبانی خوبی از آن ارائه می‌دهند. در این نوع هاست، وردپرس به راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شود و اقدامات امنیتی لازم برای محافظت و نگهداری در برابر آسیب‌پذیری‌های رایج وارد شده به وردپرس صورت می‌گیرد. .

ویژگی‌های هاست وردپرس:

  • مدیریت راحت و آسان
  • به صرفه بودن از هر نظر
  • عملکرد بالا
  • امینت بالا
  • اعتبار بیشتر
  • قیمت مناسب

 درصورتی‌که قصد دارید برای وب‌سایت خود یک هاست وردپرس پرسرعت و حرفه‌ای خریداری کنید، می‌توانید به شرکت ایران هاست مراجعه کنید.

ایران هاست 3

مزایای مشترک وب لینوکس لیموهاست و هاست وردپرس:

اول اینکه در صورت عدم دریافت گواهی SSL رایگان در میزبانی، سایت شما به عنوان یک سایت غیرایمن به کاربران معرفی می‌شود و این فاکتور امنیت مهم، به صورت رایگان در اختیار تمامی مشترکان سرویس میزبانی وب لینوکس و هم چنین سرویس میزبانی وردپرس قرار داده می‌شود تا امنیت کاربران تضمین شده باشد.

دوم اینکه بک آپ‌گیری منظم و خودکار است و سوم پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشترکان میزبانی وب لینوکس و وردپرس است و در نهایت ترافیک نامحدود برای عدم ایجاد مشکل کاهش سرعت یا قطعی سایت است.

تفاوت‌های دو سرویس میزبانی وب لینوکس و وردپرس:

برای افراد مبتدی، هاست لینوکس و پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به وردپرس دارد، هر چند که وردپرس دارای قالب‌ها و افزونه‌های بیشتری دارد و دائماً به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود و به عبارت دیگر سرعت به روز‌رسانی نسخه‌های وردپرس بسیار بالاتر است.

اصلی‌ترین تفاوت این دوسرویس در نوع وب‌سرور به کار رفته شده است. در هاست لینوکس وب‌سرور آپاچی با عملکرد بسیار بالا به گرفته شده و یکی از محبوب‌ترین وب‌سرور‌های دنیا نیز هست.

تفاوت بعدی بک آپ‌گیری است به این صورت که در سرویس‌های لینوکسی به صورت هفتگی از تمام سایت و به صورت روزانه از دیتابیس، بک‌آپ گرفته می‌شود. اما در وردپرس، بک‌آپ‌گیری به صورت روزانه و از تمام سایت شما انجام می‌شود.

تفاوت هزینه در هاست لینوکس و وردپرس هم از دیگر فاکتور هاست. با توجه به خدماتی که وردپرس نسبت به لینوکس ارائه می‌دهد، هزینه‌ی بالاتری نیز متحمل خواهید شدوکمی گران‌تر هستند. اگرچه دامنه‌ی قیمت این سرویس بسیار متنوع است.

و درنهایت اگر سایت شما هنوز نوپاست و ترافیک بالا ندارد، وب لینوکس می‌تواند نیاز شما را به خوبی مرتفع کند و به دلیل مقرون به صرفه‌تر بودن، انتخاب مناسب‌تری است.

ایران هاست 4

برای خرید هاست به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

اگر قصد خرید هاست را دارید، یا اینکه می‌خواهید درباره هاست‌های لینوکس و وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید به شرکت ایران هاست مراجعه کنید.

ایران هاست یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های میزبانی در ایران است که بهترین سرویس‌ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب این شرکت به امنیت، کیفیت و پایداری مورد نیاز برای کسب و کار اینترنتی خود دست یابید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید