بانک کتاب پایتخت، به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک درسی

کدخبر: ۴۸۲۳۸۸
بانک کتاب پایتخت با در اختیار گذاشتن امکانات فراوان برای خرید کتاب و ایجاد بستر مناسب به شما کمک می‌کند تا کتاب‌های کمک‌‌ آموزشی مناسب را تنها با چند کلیک بدست آورید
بانک کتاب پایتخت، به روزترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک درسی

بانک کتاب پایتخت، تغذیه‌ی مناسب دوران تحصیل!

بسیاری از دانش‌آموزان با شروع سال تحصیلی طبق توصیه‌های معلمان خود به خرید کتاب‌های کمک ‌آموزشی اقدام می‌کنند. در حال حاضر کلیه دروس اختصاصی و عمومی کتاب کمکی دارند و هر دانش‌آموز بسته به نیاز و سطح توانایی به تهیه آن‌ها می‌پردازد.

بر اساس نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل چند سطحی خرید انواع این کتاب‌ها تاثیر قابل‌توجهی در پیشرفت دانش‌آموزان دارد. در زندگی امروزی با وجود این حجم مشغله، گرفتاری، ترافیک و ... رفتن به کتاب‌فروشی‌ها و انتخاب کتاب موردنظر تقریباً غیرممکن است.

از طرف دیگر عدم وجود مرجع که به شکل کامل و پویا این کتاب را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد موجب شده سخت‌ترین مرحله کتاب خواندن، خرید کتاب باشد. وجود راه‌حل ساده و جذاب یعنی بانک کتاب پایتخت به این مشکل خاتمه داده‌ است.

بانک کتاب پایتخت با در اختیار گذاشتن امکانات فراوان برای خرید کتاب و ایجاد بستر مناسب به شما کمک می‌کند تا کتاب‌های کمک‌‌ آموزشی مناسب را تنها با چند کلیک بدست آورید، بدون آنکه زمانی را در جست‌وجوی کتاب برای رفت‌وآمد در خیابان‌های شلوغ از دست داده باشید. به این منظور به سایت مراجعه کنید و دریچه‌ای از دانش بی‌پایان را به روی خود بگشایید.

کتابخانه‌ای بزرگ در منزل

بانک کتاب پایتخت با فراهم‌آوری مجموعه‌ای از انتشارات برتر در زمینه‌های مختلف تولید کتاب مانند کمک‌ آموزشی، تمرین، گام ‌به‌ گام، کنکوری و ... یک کتابخانه‌ی واقعی را به منزلتان وارد می‌کند. این بانک کتاب دامنه گسترده‌ای از آثار نویسندگان و ناشران متفاوت را پوشش داده تا در ارائه‌ی کاملی از انواع و اقسام کتاب‌ها پیشتاز باشد.

بسیاری از برندهای معتبر با افزایش روزافزون منابع درسی در زمینه تولید کتاب کمک‌درسی فعال هستند؛ پس ما نیز با هدف ایجاد تعامل همیشگی با مشتریان به ارائه آن‌ها اقدام کردیم. شما با تجربه یک بار خرید از بانک کتاب پایتخت به آن عادت خواهید کرد. عادتی که می‌توان به لطف آن یک سبد کتاب را با چند کلیک ساده در جلوی خانه بازگرفت. اما چرا بانک کتاب؟ برای پاسخ این سوال به ادامه مطلب رجوع کنید.

بانک کتاب و این همه مزیت

خرید از بانک کتاب مزایای گوناگونی دارد که در ادامه این مطلب بیان می‌کنیم:

تنها راه مطمئن برای خرید از همه ناشران: تهیه کتاب‌های درسی همواره برای دانش‌آموزان، هنرجویان یک چالش بوده‌ است. انتشار برخی کتاب‌ها توسط یک ناشر و برخی دیگر از کتاب‌ها توسط ناشر دیگر یک نمونه از این مشکلات است. ساعت‌ها و گاهی روزها پیدا کردن هر کدام از کتاب‌ها که ناشرین متفاوت دارند طول می‌کشد. اما در بانک کتاب دسترسی به تمام ناشران بزرگ و کوچک، معروف یا ناشناس به‌ راحتی و با یک جستجوی ساده امکان‌پذیر شده ‌است.

هر کتابی که می‌خواهید در بانک کتاب است: خانواده‌های چند نفری با گروه‌های سنی مختلف نیاز به کتاب‌های گوناگون دارند. نیاز دانش‌آموزان به کتب درسی امری واضح است. اما آیا تامین انواع این کتاب‌ها مانند درسی، کمک‌درسی، کنکور و ... به‌ راحتی ممکن می‌شود؟ خرید از بانک کتاب این امتیاز را در اختیار ما قرار می‌دهد تا به تمام کتاب‌های مورد نیاز از گروه سنی دسترسی داشته ‌باشیم.

هیچ‌وقت برای پیگیری سفارش‌هایتان دیر نیست: دسترسی به تمام فروشگاه‌های کتاب برای محصولات موردنظر چون کتاب مقاطع مختلف تحصیلی غیرممکن است. اما سایت بانک کتاب پایتخت با صرف چند دقیقه زمان به شکل آنلاین امکان سفارش تمام کتاب‌های مورد نیازتان را فراهم می‌کند.

سرعت در خرید: بانک کتاب از آنجا که به شکل آنلاین و اینترنتی فعالیت می‌کند سرعت امر خرید را بالا می‌برد. اگر دسترسی به اینترنت ندارید نگران نباشید. سفارش کتاب از طریق تماس تلفنی نیز در بانک کتاب‌ها فراهم ‌شده تا از هر شهری از ایران به سفارش کتاب اقدام کنید و با خیال آسوده آن را تحویل بگیرید.

چرا از بانک کتاب پایتخت خرید کنم؟

بانک کتاب پایتخت با داشتن ویژگی‌های زیر بهترین سایت برای خرید اینترنتی کتاب است:

دارای نشان اعتماد الکترونیکی: بانک کتاب پایتخت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است یعنی هویت این کسب‌وکار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی احراز شده‌ است. با تایید امنیت سایت دیگر نگران اطلاعات شخصی و مالی خود نباشید. بانک کتاب پایتخت در یک چهارچوب قانونی در حال کسب‌وکار است درنتیجه اطلاعات کالا یا خدمات ارائه ‌شده کامل و واضح بوده و روند برگرداندن کالا و بازپس‌گیری پول نیز روشن است.

ایجاد دسته‌بندی صحیح برای دستیابی به کتاب موردنظر: با ورود به سایت بانک کتاب پایتخت با یک دسته‌بندی مشخص روبه‌رو می‌شوید. در نتیجه به‌ راحتی به‌ منظور خود دست پیدا می‌کنید. شما به ‌سادگی با صرف کمترین زمان می‌توانید به انتخاب کتاب مورد علاقه بپردازید و آن را خریداری کنید. این مساله برای کسانی که زمان کافی برای مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها و گشت‌‌وگذار در میان کتاب‌ها ندارند بسیار مفید و کاربردی است.

نقد و بررسی کتاب‌ها: از ویژگی‌های مثبت بانک کتاب پایتخت می‌توان به این‌ مورد اشاره کرد که هر یک از کتاب‌ها به شکل جداگانه توسط افراد مرتبط آن نقد و بررسی شده‌اند تا در امر خرید بهتر شما را یاری رسانند برای مثال طبق نظر کارشناسان کتاب دور دنیا در ۴ ساعت با متن روان و حجم تست زیاد می‌تواند داوطلب را به هدف خود برساند اما برخی از موضوعات در آن به خوبی پوشش‌دهی نشده‌اند. همچنین با مراجعه به بخش نظرات کاربران می‌توانید نظرات خوانندگان مختلف را در رابطه با کتاب موردنظر خود بررسی کنید و در نهایت با جمع‌بندی خوبی از آن‌ها کتاب مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

فراهم‌آوری شرایط خرید پکیجی: با خرید آنلاین از بانک کتاب پایتخت می‌توانید به ‌صورت یکجا اقدام به خریداری هر نوع کتاب کنید. این مزیت شما را از مراجعه به فروشگاه‌های مختلف برای خریداری کتاب‌های متفاوت بی‌نیاز می‌سازد. همچنین می‌توانید با خرید پکیجی از تخفیفات عالی نیز بهره‌مند شوید.

تخفیفات خوب: بانک کتاب پایتخت برای کتاب‌های مختلف تخفیف‌های جذابی در نظر می‌گیرد تا علاوه‌بر مشتری‌مداری، نیت خیر خود را نیز ثابت کند برای نمونه ما در زمان‌های خلص چون عید، نزدیک کنکور برای کتاب‌های جمع‌بندی چون ریاضی تجربی مهروماه، عربی جامع کنکور خیلی سبز و ... اقدام می‌کنیم تا بسته به شرایط شما بهترین امکانات را فراهم کنیم. چندین سال سابقه درخشان در حوزه کسب‌وکار اینترنتی بانک کتاب پایتخت نشان از اعتماد شما مشتریان عزیز دارد. شایان ذکر است مجموعه‌ی ما علاوه‌بر خدمت‌رسانی در کتب مختلف درسی به ارائه‌ی انواع دی‌ وی دی‌های آموزشی نیز اقدام کرده‌ است تا شما دانش‌آموزان عزیز به هر نیاز خود با خرید اینترنتی پاسخ دهید.

چگونه از بانک کتاب پایتخت خریداری کنم؟

برای این منظور به دو روش زیر می‌توانید اقدام کنید:

خرید با مراجعه به سایت: در صورتی که امکان خرید اینترنتی دارید پس با لپ‌تاب یا گوشی همراه به سایت paytakhteketab.com مراجعه کنید و سپس در دسته‌بندی کتاب‌ها، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. با کلیک بر روی آن کالا را به سبد خرید منتقل کنید. پس از ثبت سفارش کتاب در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

خرید از طریق تماس تلفنی: گاهی امکان خرید آنلاین وجود ندارد پس در این زمان با تماس به شماره تلفن 02166483838 اقدام به خرید کتاب خود کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته ما به شما امکان می‌دهد در هر زمان از شبانه‌روز به خرید کتاب بپردازید و از تحمل گرما، سرما، ترافیک و ... در امان بمانید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید