وضعیت پیشرفت و زمان تحویل پروژه ستین

کدخبر: ۴۸۳۲۸۸
پروژه ستین یکی از لوکس ترین پروژه های ساختمانی منطقه 22 تهران است که توسط شرکت تعاونی آرین سازه در دست احداث است. یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران و سرمایه گذاران برای پیش خرید واحدهای مسکونی و املاک در نظر می گیرند، وضعیت پیشرفت و زمان تحویل پروژه است.
وضعیت پیشرفت و زمان تحویل پروژه ستین

در این مطلب به طور ویژه به وضعیت پیشرفت پروژه ستین و همچنین زمان تحویل پروژه ستین به عنوان یکی از لوکس ترین پروژه های منطقه 22 می پردازیم.

پیشرفت  واحد های پروژه ستین چیتگر چگونه است؟

در قرارداد 36 بندی که با خریداران واحدهای پروژه ستین بسته می شود، تعهداتی ذکر می شود که هر سرمایه گذاری را برای خرید قانع می کند. گودبرداری این پروژه آبان ماه 1400 شروع شده است و در قرارداد زمان تحویل پروژه ستین 4 سال پس از گودبرداری در نظر گرفته شده است؛ یعنی آبان سال 1404 واحدهای این پروژه به مشتریان تحویل داده می شود.

علاوه بر این شرکت سازنده در متن قرارداد تعهد داده است که یک سال بعد از پایان پروژه سند اختصاصی به مشتریان تحویل داده می شود. ضرر و زیان دیرکرد درج  شده در قرارداد نیز خیال سرمایه گذاران را از نظر زمان تحویل پروژه ستین آسوده می کند. در این قرارداد به پلاک ثبتی زمین و مصالح مورد استفاده در پروژه اشاره می شود که در پروژه های در حال اجرا کمتر دیده می شود.

پروژه ستین چیتگر

وضعیت زمان تحویل پروژه ستین

در پروژه های ساختمانی که در حال حاضر اجرا می شوند پیش فروش برای سرمایه گذاران و خریداران یک ریسک به حساب می آید. علت این مسئله هم تاخیر در تحویل و روند کند برخی پروژه هاست که سرمایه گذاران را گاهاً مایوس می کند.

از طرفی برای کسانی که قصد سکونت در واحدهای خریداری شده را دارند، موعد تحویل از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ این افراد تمام سرمایه خود را در پروژه ها سرمایه گذاری کرده اند و انتظار دارند هرچه سریع تر به مرحله بهره برداری از واحد مسکونی خود برسند.

به همین دلیل است که آرین سازه در مورد زمان تحویل پروژه ستین به خریداران تضمین می دهد و آن را در متن قرارداد ذکر می کند؛ به طوری که جریمه تاخیر در تحویل پروژه ستین به صورت برجسته در متن قرارداد ذکر شده است. علاوه بر این شرکت آرین سازه علی رغم گستردگی کار، در هیچ یک از پروژه هایی که در آنها نقش داشته تاخیر نکرده است. بنابراین لازم نیست نگران دیرکرد تحویل واحدهای پروژه ستین باشید و با خیال آسوده می توانید برای سرمایه گذاری یا سکونت این واحدها را پیش خرید کنید.

پروژه ستین پیشخرید

شرایط پیش خرید پروژه ستین

شرایط پیش فروش پروژه ستین به صورت واریزی،  واگذاری امتیاز و پرداخت اقساطی است که شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. شایسته ذکر است که قیمت های پروژه بسته به عوامل مختلف (به خصوص متراژ واحدها و زمان واریز مشتریان) متفاوت خواهد بود؛ به طوری که امتیاز پروژه تقریباً هر 15 روز یکبار دچار تغییر خواهد شد.

اقساط پروژه ستین به صورت 43 ماهه پرداخت می شود و اقساط زیر برای واحدهای مختلف پروژه در نظر گرفته شده است:

  • واحد 60 متری: اقساط به مبلغ ماهیانه 10 میلیون تومان

  • واحد 90 متری: اقساط به مبلغ ماهیانه 15 میلیون تومان

  • واحد 120 متری: اقساط به مبلغ ماهیانه 20 میلیون تومان

  • واحد 150 متری: اقساط به مبلغ ماهیانه 25 میلیون تومان

  • واحد 170 متری: اقساط به مبلغ ماهیانه 5/26 میلیون تومان

  • واحد 180 متری: اقساط به مبلغ ماهیانه 30 میلیون تومان

مزایای پروژه ستین

همانطور که می دانید پروژه های ساختمانی منطقه 22 به دلیل برخورداری از موقعیت و دسترسی عالی و لوکس بودن، از نظر سرمایه گذاری یک فرصت تلقی می شوند. اما پروژه ستین به دلیل امکانات فوق العاده، دقت به جزئیات در طراحی و اعتبار سازنده از مزایای ویژه ای برخوردار است. همچنین وضعیت پیشرفت پروژه ستین نسبت به سایر پروژه ها بسیار بی نظیر است و حتی ممکن است زودتر از موعد نیز به خریداران تحویل داده شود.

از میان امکاناتی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • 3 لاین آسانسور

  • سالن اجتماعات مخصوص هر بلوک

  • سالن ورزشی پیشرفته

  • مهد کودک

  • هایپر مارکت

  • رستوران و کافی شاپ

  • استخر، سنا، جکوزی

  • فضای سبز و محوطه بی نظیر

  • سیستم امنیتی به روز و ...

این پروژه از نظر امکانات با مجتمع های مسکونی اروپایی پیشرفته برابری خواهد کرد.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در این مطلب ذکر شد پروژه ستین از هر نظر به عنوان یک فرصت برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود. کسانی که تاکنون امتیاز واحدهای این پروژه را خریداری کرده‌اند هم اکنون نیز شاهد رشد آن بوده‌اند اما هنوز پتانسیل رشد قیمت وجود دارد. همچنین در صورتی که قصد سکونت در واحدهای این برج‌ها را دارید لازم نیست نگران زمان تحویل پروژه ستین باشید.کافی است به توصیه‌های کارشناسان توجه کنید و امتیاز این پروژه‌ها را خریداری نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید