لیست قیمت برند های برتر کولر گازی + جدول قیمت

کدخبر: ۴۸۷۱۸۵
سیستم‌های تهویه مطبوع یکی از نیازهای اساسی و ضروری در هر ساختمانی هستند. گذشته از نیاز هر ساختمان به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدرن، این روزها آلودگی هوا در سطوح شهری لزوم استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع را پررنگ‌تر ساخته است.
لیست قیمت برند های برتر کولر گازی + جدول قیمت

انواع اسپیلت یا کولر گازی جزو سیستم‌های تهویه مطبوع هستند که با توجه به عملکرد سرمایشی و گرمایشی خود نیاز کاربران به تعدیل دما را برطرف ساخته و به محبوبیت بسیاری رسیده‌اند.

کولرهای گازی نسبت به سایر سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع مزایای بیشتری ارائه می‌دهند؛ اما با توجه به این که این تجهیزات در برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند، انتخاب برترین برند کولر گازی برای رسیدن به عملکرد بهینه آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین خاطر شناخت برترین کولرهای گازی و مقایسه قیمت خرید آن‌ها انتخاب درستی را برای‌تان رقم خواهد زد.

کولر گازی

قبل از این که به معرفی برترین کولرهای گازی بپردازیم و یا قیمت آن‌ها را بررسی کنیم، بهتر است به شناخت بیشتری نسبت به این تجهیزات تهویه مطبوع برسیم. اگر قصد خرید اسپیلت را دارید، به احتمال زیاد بارها راجع به مزایای آن شنیده‌اید و برایتان ملموس است که چرا کولرهای گازی انتخاب ایده‌آل‌تری برای تجهیزات برودتی هستند.

انواع سیستم‌های سرمایشی برای یک عملکرد ویژه و یک نتیجه مشترک طراحی شده‌اند؛ اما آنچه به کولرهای گازی برتری بخشیده است، گذشته از طراحی مدرن و عملکرد بهینه آن‌ها، هوای مطبوعی است که ارائه می‌دهند‌‌.

اسپیلت‌ها با پاکسازی هوای ورودی از ورود آلودگی به محیط داخلی جلوگیری کرده و تنفسی سالم‌تر را برای افراد به ارمغان می‌آورند. درواقع انواع کولرهای گازی مدرن با برخورداری از فیلترهای ضدحساسیت، هوای سالمی را برای تنفس ارائه می‌دهند. این مزیت در شرایط آلودگی هوای شهری بسیار قابل توجه است.

برندهای برتر کولر گازی

این تجهیز در برندهای متعددی تولید شده و گزینه‌های مختلفی را برای انتخاب پیش روی شما قرار داده است. با این وجود باید در انتخاب برند مناسب به معیارهای خاصی توجه کنید. قبل از هر چیزی برندی را برای خرید مد نظر قرار دهید که شناخته شده و معتبر باشد. برندهای برتر در سراسر دنیا به واسطه کیفیت بالای محصولات خود و تضمین اصالت کالا به شهرت و محبوبیت رسیده‌اند.

  • کولر گازی تک الکتریک

برند تک الکتریک یکی از برندهای برتر در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع است و انواع کولرهای گازی را طراحی و تولید می‌کند. تک الکتریک برند برتر چینی است که در همین کشور تأسیس شده و از تکنولوژی روز اروپا در طراحی محصولات خود بهره می‌برد. این برند تنها با یک دهه فعالیت در تولید تجهیزات برودتی به چنان محبوبیتی رسیده که نام آن در بین رقبای برتر انواع کولرهای گازی شنیده می‌شود.

تمام اسپیلت‌های تولید شده در این کمپانی قبل از توزیع به بازار در آزمایشگاه‌های مجهز ارزیابی می‌شوند و از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند.

این کیفیت نتیجه بهره‌مندی از بهترین متریال‌ها و قطعات تولید است. کولرهای گازی این برند در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و مدل‌های متنوعی دارند‌. علاوه بر آن، ظرفیت هوادهی و موقعیت نصب این نوع اسپیلت، امکان استفاده از آن برای موقعیت‌های مختلف را فراهم ساخته است.

این برند از کولر گازی در چند مدل دیواری، ایستاده و پنجره‌ای طراحی و تولید می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند و بر اساس ظرفیتی که دارند قیمت‌گذاری می‌شوند. این نوع از کولرهای گازی با توجه به عملکرد بهینه، ظاهر زیبا و مدرن، تأثیر منفی روی جلوه بصری ساختمان نمی‌گذارند.

این محصولات با کمترین صدا و حداقل میزان مصرف انرژی، هوایی خنک و دلپذیر را تولید می‌کنند‌. فیلترهای تعبیه شده در دستگاه هر نوع گرد و غبار، بوی نامطبوع و ذرات معلق را جذب می‌کنند. قیمت این سیستم‌های برودتی با توجه به نوع کولر، ظرفیت و قدرت آن تعیین می‌شود.

هایسنس نیز یکی از برندهای برتر چینی است که به تولید لوازم و کالاهای الکترونیکی می‌پردازد. کولرهای گازی یکی از محصولات اصلی این برند معتبر هستند که بر اساس به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند. اسپیلت‌های این کمپانی هوا را با قدرت بالا مکش می‌کنند‌ و عملکرد بسیار بهینه‌ای ارائه می‌‌دهند‌.

این تجهیزات از برند هایسنس مدل‌های متنوعی دارند. اسپیلت مدل ایستاده این برند بدون نیاز به نصب روی دیوار قابلیت جابه‌جایی دارد. بارزترین ویژگی این کولر ایستاده گازی از برند هایسنس عملکرد بدون صدای آن است. این نوع کولر دارای یک واحد تهویه مطبوع است و از یک خروجی گرما را تخلیه می‌کند‌.

مدل پنجره‌ای این نوع از کولرهای گازی در پشت پنجره نصب می‌گردند و فضای داخل خانه را نیز اشکال نمی‌کنند، اما این مدل‌ها تک واحدی هستند.‌ در مدل‌های دو واحدی مانند مدل دیواری نیز یک واحد در داخل خانه و یک واحد خارج از محیط خانه نصب می‌گردد.

کولرهای گازی هایسنس دارای طراحی زیبا، عملکرد بهینه و کیفیت بسیار بالایی هستند. قیمت این نوع از کولرهای هایسنس به نسبت کیفیت و کارایی که دارند بسیار مناسب است. سیستم‌های تهویه این برند جزو کم مصرف‌ترین تجهیزات برودتی به شمار می‌روند‌. کمپانی هایسنس از فناوری اینورتر و کمپرسورهای روتاری در ساخت تجهیزات برودتی استفاده می‌کند و کولرهای گازی این برند به‌عنوان ده برند معروف دنیا شناخته می‌شوند. از مدل‌های پرطرفدار کولرهای گازی هایسنس می‌توان به مدل اینورتر، مدل‌های ورسای و مایا اشاره کرد.

کولر گازی هایسنس

کولر گازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور از کمپانی‌های محبوب داخلی است و محصولات تولید شده در آن از فروش بالایی در کشور برخوردار هستند.‌ در حال حاضر نیز کولرهای گازی این برند جزو پرفروش‌ترین محصولات ایران رادیاتور هستند. این کمپانی با تولید و توزیع محصولات برودتی باکیفیت به محبوبیت بسیاری در این حوزه رسیده است.

ایران رادیاتور با بهره‌مندی از تیم مجرب و متخصص تولید و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا با برندهای مطرح جهانی رقابت می‌کند. آنچه سبب محبوبیت کولرهای گازی ایران رادیاتور شده است، قیمت بسیار مناسب آن در کنار برترین کیفیت این تجهیزات است. کولرهای گازی ایران رادیاتور در ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. انواع کولر گازی این برند نیز شامل مدل‌های ایستاده، دیواری، پنجره‌ای و پرتابل هستند.

هرچند کولرهای گازی ایران رادیاتور تأمین‌کننده سرمایش و گرمایش هستند، اما نحوه عملکرد آن‌ها در تأمین هوای سرد و گرم یکسان نیست. به همین خاطر می‌توان کولرهای ساخت این برند را دوکاربره دانست. آنچه در مورد محصولات این کمپانی اهمیت دارد، این است که در هر یک از مدل‌های کولر گازی قدرت هوادهی بسیار عالی است و محیط به سرعت به تعدیل دما می‌رسد.

این سیستم‌ها به فیلترهای بادوامی مجهز هستند که می‌توانند انواع آلاینده‌ها را به دام بیندازند. مصرف کم انرژی توسط این کولرها نیز در کاهش هزینه‌های جاری در استفاده از آن‌ها موثر است.‌ در ضمن اگر بدانید تمام محصولات ساخت ایران رادیاتور گارانتی طولانی مدتی دارند، خالی از لطف نخواهد بود.

کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده

این نوع از کولر همان‌طور که از نام آن مشخص است حالت ایستاده‌ای دارد و طراحی آن با سایر اسپیلت‌ها کاملا متفاوت است. این کولرها با مصرف انرژی کم، فضای بیشتری را خنک می‌کنند؛ بنابراین در مکان‌های گسترده‌ای که امکان نصب چند پنل وجود ندارد، انتخاب ایده‌آلی به نظر می‌رسند. عملکرد بهینه این کولرها با توجه به ظرفیت بالایی که دارند، قابل درک است. این نوع از اسپیلت‌های ایستاده نیز دارای دو کاربری سرمایشی و گرمایشی هستند. این تجهیزات از دو نوع پنل داخلی و بیرونی تشکیل شده و با لوله‌های مسی به یک‌دیگر متصل شده‌اند.

این کولرها به دو شکل معمولی و اینورتر تولید می‌شوند و در کل شامل مزایای مختلفی از قبیل: مجهز بودن به فیلترهای تصفیه‌کننده و امکان تعویض آن‌ها، پرتاب باد در چند جهت مختلف، مجهز به نمایشگر دیجیتال، مجهز به ریموت کنترل و غیره هستند.

از آنجا که انواع کولر گازی ایستاده برای مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، با توجه به نوع کارایی در دو نوع برق مصرفی سه فاز و تک فاز تولید می‌شوند. در مورد حجم این کولرها نیز جالب است بدانید یونیت داخلی آن‌ها کم حجم و باریک است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

از طرفی چون کمپرسورها گرمای زیادی تولید می‌کنند، باید در محیط آزاد مانند تراس یا پشت بام باشند. در ادامه محدوده قیمت انواع کولرهای گازی معرفی شده را در قالب جدول بیان می‌کنیم.

نام ومدل

ظرفیت

قیمت

کولرگازی هایسنس _ مدل: اینورتر، دیواری، مایا، ورسای

۹۰۰۰_۳۰۰۰۰

شروع قیمت از ۱۱۵۰۰٫۰۰۰_۶۵۰۰۰۰۰۰ تومان

کولرگازی تک الکتریک_ مدل: دیواری، ایستاده، پرتابل، پنجره‌ای

 

۹۰۰۰_۳۶۰۰۰

شروع قیمت از ۱۰٫۰۰۰۰۰۰_۵۵٫۰۰۰۰۰۰

تومان

کولرگازی ایران رادیاتور_ مدل: پرتابل، دیواری، ایستاده، پنجره‌ای

۹۰۰۰_۹۰۰۰۰

شروع قیمت از ۸٫۰۰۰۰۰۰_۲۵٫۰۰۰۰۰۰ تومان

کولرهای گازی ایستاده مدل: تک فاز و سه فاز

۳۶۰۰۰_۱۰۰۰۰۰

شروع قیمت از ۳۵٫۰۰۰۰۰۰_۱۲۰٫۰۰۰۰۰۰ تومان

نتیجه گیری

 کولرهای گازی در انواع مختلفی تولید می‌شود و قیمت آن‌ها با توجه به فاکتورهای متعددی از جمله برند تولیدکننده، ظرفیت و میزان بازدهی، نوع کولر و کاربری آن، نرخ ارز و فاکتورهای دیگر تعیین می‌شود.

آنچه در مورد خرید کولر گازی اهمیت دارد، انتخاب یک سیستم متناسب با نیاز کاربری شما از برند معتبر و البته فروشگاه معتبر است. در واقع باید کولری را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و قیمت مناسبی داشته باشد.

در این راستا فروشگاه تهویه مهاجر به عنوان یک فروشگاه معتبر که نمایندگی بسیاری از برندهای برتر را به عهده دارد، انتخاب ایده‌آلی است.  شما می‌توانید جهت مشاهده لیست قیمت‌های روز انواع کولر گازی و اسپلیت تهویه مهاجر جهت خرید درست از  تیم مشاوره کمک بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید