ساخت نوار نقاله در فروشگاه صنعتگری

کدخبر: ۴۸۷۹۵۳
فروشگاه صنعتگری بزرگترین و اولین فروشگاه اینترنتی صنعتی در کشور می باشد که به فروش انواع ماشین آلات صنعتی و تجهیزات جانبی از جمله : نوار نقاله ها ، رولیک ، تسمه نقاله و ... می پردازد.
ساخت نوار نقاله در فروشگاه صنعتگری

برای اطلاع از فعالیت فروشگاه اینترنتی صنعتگری با مدیر عامل این مجموعه گفت و گو کرده ایم. در ابتدا از آقای حامد حاجی محمدی می خواهیم درمورد فروشگاه صنعتگری توضیحاتی را برایمان ارائه کنند.

-عصر امروز ، عصر پیشرفت و ترقی می باشد و به مرور زمان تمامی فرآیندهای خرید به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. در همین راستا شرکت امید عمران سهند به عنوان بزرگترین مجموعه تولید کننده سیستم های نوار نقاله، تصمیم گرفت فروشگاه اینترنتی را به عنوان زیر مجموعه خود 

راه اندازی کند و تمامی محصولات تولیدی خود و نیز تمامی تجهیزات صنعتی از جمله: رولیک، تسمه نقاله، انواع چرخ های صنعتی و ... را به صورت آنلاین و اینترنتی در این مجموعه فروش داشته باشد و این شد که فروشگاه صنعتگری به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی صنعتی در کشور راه اندازی شد.

نوار-نقاله

نوار نقاله ها 

در مورد نوار نقاله ها و تولیدات مجموعه تون بیشتر توضیح بدید.

نوار نقاله ها سیستم هایی هستند که در عصر امروز به ماشینی شدن کارها در مجموعه های مختلف کمک می کنند. این سیستم ها در خطوط تولید، مونتاژ، بارگیری و تخلیه و سایر کاربردها قابل اجرا هستند که تمامی مجموعه های تولید کننده و کارخانجات و ... به آن ها نیاز دارند. با توجه به اینکه تنوع شغلی و کاربردی در مجموعه ها و نیز نوع کالاها و محصولات بسیار زیاد است، در نتیجه احساس نیاز به انواع مختلف این سیستم درجامعه پیشرفته امروزی احساس می شود و از همین رو نوار نقاله ها در انواع مختلفی به تولید می رسند.

فروشگاه صنعتگری به عنوان بخش کوچکی از  مجموعه بزرگ، شرکت امید عمران سهند، افتخار دارد تا طراحی، تولید و نصب و راه اندازی تمامی انواع سیستم های انتقال را برای بخش های مختلف کشور انجام دهد. مفتخریم که در این سال ها با مجموعه های بزرگی چون: شرکت صحت، صنایع غذایی مانا، شرکت کشتی رانی خلیج فارس، ادراه پست یزد، خرانه بانک ملی تهران، چاکلز، چسب عایق آذر آبادگان و.... همکاری داشته ایم.

صنعتگر

رولیک و تسمه نقاله لاستیکی

در مورد سایر تولیدات فروشگاه برایمان صحبت کنید.

یکی از اهداف بزرگ و مهم فروشگاه صنعتگری، تولید و ارائه تجهیزات جانبی نوار نقاله ها می باشد که مهم ترین آن ها تسمه نقاله ها  و رولیک ها می باشد. تسمه نقاله ها عامل های انتقال محصولات برروی سیستم هستند و نسبت به نوع کالا و جنس آن، در انواع مختلفی ارائه می شوند  که فروش این تسمه ها با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه صنعتگری انجام می شود. 

مهم ترین محصول بعدی فروشگاه که جزو تولیدات خود مجموعه به حساب می آید، رولیک ها می باشد که به عنوان هدایت کننده تسمه نقاله بر روی شاسی سیستم انتقال به کار می رود. این رولرها در قطرهای استاندارد 6 و 7 و 9 سانتی متری از طول 20 تا 110 سانت در این مجموعه تولید می شود که با به کارگیری از بهترین متریال ساخته شده و در این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد.

چرخ صنعتی

چرخ های صنعتی 

چرخ ها یکی دیگر از مهم ترین محصولاتی هستند که در این فروشگاه به فروش می رسند. چرخ ها در صنایع مختلفی به عنوان پایه گرداننده استفاده می شود که این چرخ ها می تواند برای تخت های بیمارستان، پایه های ماشین آلات، چرخ های زیر یخچالی و ... استفاده شود که به همین جهت تنوع چرخ ها نیز به مانند نوار نقاله ها بسیار زیاد بوده و نسبت به نوع کاربرد و نیز نوع فضا تعیین می شوند.

برخی از چرخ هایی که در این فروشگاه به فروش می رسند عبارتند از : چرخ های دایکاست، چرخ های چدنی، چرخ های بیمارستانی، چرخ های  پلی اورتان و ... . تمامی این انواع چرخ ها دارای سایز بندی بوده و قابلیت تحمل وزن محدودی دارند که تمامی مشخصات فنی این محصولات در سایت فروشگاه صنعتگری درج شده است تا خریداران عزیز با دانش کافی نسبت به خرید اقدام نمایند.

با تشکر از جناب آقای حاجی محمدی عزیز که این اطلاعات را در اختیارمان گذاشتند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید