آیا دوست دارید برای پول‌هایتان برنامه‌ریزی کنید؟ اپلیکیشنی برای برنامه‌ریزی مالی شخصی

کدخبر: ۴۸۹۲۱۶
شما هم گاهی نمی‌دانید پول‌هایتان را کجا و برای خرید چه چیزهایی خرج کرده‌اید؟
آیا دوست دارید برای پول‌هایتان برنامه‌ریزی کنید؟  اپلیکیشنی برای برنامه‌ریزی مالی شخصی

شما هم دوست دارید پس‌انداز کنید اما نمی‌دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ و آیا تجربه این را داشته اید که هنوز به نیمه ماه نرسیده باشید و حساب بانکی‌تان خالی شده باشد؟

 اما به راستی چرا گاهی حتی با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌هایمان، حساب کتاب و دخل و خرج ماهانه از کنترل ما خارج می‌شود و گاهی نمی‌دانیم که پول‌های خود را خرج چه مواردی کرده‌ایم. به عبارت دیگر آگاهی مالی لازم نسبت به وضعیت خود را نداریم. آگاهی نسبت به وضعیت مالی خود، اولین قدم در بدست آوردن سلامت مالی یک فرد است.

همان‌گونه که سلامت جسمی و روحی برای ما انسان‌ها اهمیت بالایی دارد، برای داشتن یک زندگی مطلوب، سلامت مالی نیز باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد. کنترل کردن وضعیت دخل و خرج ماهانه و سالانه و به طور کلی داشتن نظم و مدیریت مالی یکی از عناصر سلامت مالی است.

شکی نیست که اکثر ما دوست داریم، در زمینه دخل و خرج ماهانه خود منظم باشیم و دقیقا بدانیم که پول و درآمد خود را در چه مواردی خرج می‌کنیم. داشتن یک اپلیکیشن حسابداری روی گوشی موبایل‌تان می‌تواند نقش مهمی در ایجاد انضباط مالی داشته باشد. چنین نرم افزاری می‌تواند در بهبود مدیریت حساب شخصی یک فرد تاثیر زیادی داشته باشد. اکثر افرادی که به خوبی امور مالی خود را مدیریت می‌کنند به اهمیت و مزایای چنین نرم افزاری پی برده‌اند.

 اپلیکیشن مدیریت حساب شخصی نیوُ با داشتن امکاناتی نظیر مدیریت هزینه و درآمد و بودجه‌بندی هدفمند یکی از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند به سادگی و بدون نیاز به دانش حسابداری، به شما در ایجاد رفتار‌های مالی صحیح و منظم کردن امور مالی‌تان یاری دهد. این اپلیکیشن ویژگی‌های کاربردی زیادی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

درآمد

مدیریت هزینه و درآمد:

اولین و مهم‌ترین موضوع در حساب و کتاب، مربوط به افزایش آگاهی از میزان درآمد و هزینه‌ی شماست. اپلیکیشن نیوُ به سادگی این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هزینه‌ها و درآمد خودتان را ثبت کنید و گزارشات روزانه و ماهانه تهیه کنید و حتی می‌توانید به سادگی فایل خروجی اکسل از آنها بگیرید.

بودجه‌بندی:

یکی از ابزار‌های جذاب در اپلیکیشن نیوُ بخش مربوط به بودجه‌بندی است که در آن می‌توانید به راحتی برای اهداف خود بودجه‌بندی کنید. برای مثال ممکن است مقداری بودجه را به عنوان هزینه تفریحات ماهانه در نظر بگیرید. سپس در طول ماه با ثبت تراکنش‌های مربوط به تفریحات خود‌، از مقدار باقی‌مانده از بودجه در هر لحظه با خبر باشید.

یادآوری اقساط :

معمولا اکثر افرادی که درآمد ماهانه دارند‌، با دریافت وام و یا خرید کالای قسطی آشنا هستند. در اپلیکیشن حسابداری نیوُ می‌توانید زمان سر رسید قسط‌های مختلف خود را وارد نمایید و بدون نگرانی از فراموشی در موقع مناسب‌، اقساط خود را پرداخت نمایید.

گزارش مالی

گزارش‌های مالی دوره‌ای:

با گزارش‌های مالی دقیقی که نیوُ به شما می‌دهد می‌توانید متوجه شوید که وضعیت دقیق درآمد و هزینه‌های شما چه روندی را طی کرده است و در چه مواردی متفاوت با بودجه‌بندی و اهداف خود هزینه کرده‌اید.

کار در حالت آفلاین:

قطع شدن و یا کندی سرعت اینترنت هیچ خللی در کار این اپلیکیشن ایجاد نمی‌کند. زیرا بدون دسترسی به اینترنت نیز ثبت اطلاعات در این اپلیکیشن ممکن بوده و در اولین زمانی که اتصال به اینترنت ممکن باشد، به طور اتوماتیک اطلاعات حساب شما بروز رسانی خواهد شد.

استفاده از سیستم کلود:

این برنامه از فضای ذخیره سازی آنلاین (Cloud base) استفاده می‌کند و این یعنی هیچ نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات یا محدودیت‌های بک آپ گیری فیزیکی وجود ندارد و همواره می‌توانید به اطلاعات حسابداری شخصی خود دسترسی داشته باشید.

چرا اپلیکیشن نیوُ 

برنامه‌ی حسابداری نیوُ با استفاد از تکنولوژی توانسته بیشتر کمبودهای حسابداری سنتی و دستی را رفع کند. مهم‌ترین ویژگی نرم افزار نیوُ سادگی و قابلیت استفاده همزمان روی چند سیستم است. شما علاوه بر گوشی موبایلتان می‌توانید از نسخه تحت وب این نرم افزار نیز استفاده کنید.

نیوُ در فضایی ساده و بدون نیاز به دانش حسابداری بیشتر این نیازها را برطرف می‌کند و به شما در بهبود سلامت مالی تان کمک می‌کند. علاوه بر این ثبت کردن خرج کرد روزانه در این اپلیکیشن به راحتی انجام می‌شود. حتی در صورت تمایل به خودکارسازی ثبت مخارج می‌توانید اجازه دسترسی به پیامک بانکی را به این اپلیکیشن بدهید تا به سادگی تراکنش‌های بانکی شما قابل ثبت در اپلیکیشن باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید