پروژه 1800 واحدی الماس هروی

کدخبر: ۴۸۹۲۲۲
زندگی در برج‌های چندین طبقه و آسمان خراش مورد پسند بسیاری از افراد است، با افزایش جمعیت و کمبود مسکن آپارتمان‌سازی و برج‌سازی افزایش یافته‌ است.
پروژه 1800 واحدی الماس هروی

 به گونه‌ای که امروزه بسیاری از خانه‌های ساخته شده و بازسازی شده به برج‌‌های چندین طبقه تبدیل شده‌اند. برج‌ها دارای امکانات و مزایا خاصی هستند که نظر هر فردی را به سوی خود جلب می‌کنند. 

همچنین برخی از افراد به خرید مسکن علاوه بر خرید محلی برای آسایش و آرامش به عنوان بازاری گرم و داغ برای سرمایه گذاری می‌نگرند و خانه‌ها را به منظور محلی امن برای اندوخته‌هایشان می‌دانند. به همین دلیل یافتن و خرید خانه‌ای متناسب با بودجه‌تان ممکن است نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی باشد.

در این مقاله بر آن شدیم که با معرفی و بررسی یکی از برج‌های معروف شهر تهران شما را در این مسیر یاری کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی

شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی یکی از شرکت‌های پیمانکاری و ساخت و ساز معروف پایتخت است که به عنوان شرکت برج سازی معروف شده است. این شرکت از سال 1374 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و اولین قدم خود را با هدف انبوه سازی مسکن و حل مشکل کمبود مسکن برداشته است که با در نظر گرفتن کارنامه کاری و پروژه‌های ساخته شده و در دست تاسیس آن می‌توان گفت بر این هدف راسخ بوده و توانسته بخش بزرگی از اهداف خود را به واقعیت تبدیل کند.

مزیت این شرکت تنها انبوه سازی خانه‌ها نبوده و توانسته در زمینه‌های دیگر نیز به شهرت خوبی برسد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرد.

  • تمام کارمندان و کارکنان این شرکت نیروها و جوانان ایرانی هستند، پس به کمک این شرکت مشکل بیکاری و اقتصادی جامعه تا حدودی حل شده است.

  • شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی از تمام استانداردها و اصول معماری و شهرسازی در پروژه‌های خود استفاده می‌کند که باعث بالا رفتن کیفیت و بهبود نتایج می‌شود.

  • این شرکت به کمک طراحان و معماران داخلی خانه‌های مجلل و باشکوهی می‌سازد که با استانداردهای جهانی برابری می‌کنند.

  • یکی دیگر از مزایای این شرکت تحویل به موقع و حتی قبل از موعد مقرر شده است. این شرکت توسط حاج رحیم قربانی تاسیس شده است که یکی از افراد حرفه‌ای و قانونمند در زمینه ساختمان‌سازی است؛ حاج رحیم قربانی به خوش قولی و با انصاف بودن مشهور هستند.

  • شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی برای حفظ محیط زیست، از اصل کاهش زیربنا نیز در اکثر پروژه‌های خود استفاده می‌کند تا آسیب کمتری به محیط زیست و زیستگاه طبیعی حیوانات وارد کند.

برج الماس هروی

برج الماس هروی

یکی از پروژه‌های معروف شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی پروژه برج الماس هروی یا الماس پاسداران است. این پروژه مساحتی در حدود 100 هزار متر مربع دارد ودر 16 بلوک جداگانه ساخته شده است. به دلیل وسعت بزرگ این پروژه، پروژه مژده شهر به عنوان شهرک یاد می‌شود. 

پروژه الماس هروی در منطقه 3 تهران در مجاورت محله‌ها و خیابان‌های صیاد شیرازی، مژده و پاسداران قرار گرفته است که جز مناطق خوب و خوش آب و هوای تهران است.

تعداد طبقات هر بلوک شامل 11 طبقه مسکونی است که در مجموع 1600 واحد مسکونی را در بر گرفته است، هر یک از بلوک‌ها 3 طبقه پارکینگ و 2 طبقه مشاعات دارند که جز امکانات خاص و ویژه این برج به شمار می‌آید. شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی با در نظر گرفتن وضع اقتصادی و تعداد اعضای خانواده 9 تیپ واحد متفاوت طراحی کرده است که هریک دارای ابعاد مختلفی (110، 115، 117، 145، 155، 178، 184، 188 و 192) هستند. 

کارفرمای الماس پاسداران، وزارت دفاع کشور و پیمانکار این پروژه حاج رحیم قربانی است، بنابراین این برج‌ها به برج‌های وزارت دفاع نیز مشهور شده‌اند. 

علاوه بر 1600 واحد مسکونی، این پروژه شامل 200 واحد اداری و تجاری نیز است؛ از این رو به این پروژه، پروژه 1800 واحد الماس هروی می‌گویند. این برج‌ها از سال 1399 شروع به تاسیس کرده‌اند و تا شهریور ماه 1401 نیز ادامه خواهند داشت. اما شما می‌توانید از قوانین پیش خرید این املاک اطلاعات کسب کنید.

امکانات و مزایای پروژه 1800 واحد الماس هروی

برج الماس

برج الماس هروی با توجه به توضیحاتی که ارائه شد یکی از برج‎های پیشرفته و مدرن پالتخت است که داری امکانات و ویژگی‌های بسیاری است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  •  داشتن مهدکودک همراه مربیان مجرب برای رعایت حال خانواده‌هایی که فرزند دارند.

  • داشتن نیروی حراست، نیروی خدمات و لابی من برای حفظ امنیت و خدمت رسانی 24 ساعته به ساکنین برج الماس هروی

  • داشتن امکانات و خدمات ضروری همانند؛ هایپرمارکت، خشکشویی، آرایشگاه، نانوایی 

  • داشتن سیستم جمع آوری زباله هوشمند برای بالا بردن کیفیت زندگی و سلامت

  • داشتن سیستم اطفائ حریق برای جلوگیری از خطرات احتمالی 

  • داشتن سالن اجتماعات، بدنسازی، بولینگ و بیلیارد برای پر کردن اوقات بیکاری ساکنین

  •  داشتن آسانسورهای نفربر و باربر برای بالا بردن رفاه ساکنین و جلوگیری از بی نظمی 

  • داشتن پارکینگ وانباری جداگانه برای هریک از واحدهای موجود در برج الماس هروی

امکانات و مزایای موجود واحدها

هریک از واحدهای این ساختمان از آپشن‌های خاصی برخوردارند که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در‌های ضد سرقت

  • پنجره‌های دوجداره

  • کف سرامیک

  • اجاق گاز نصب شده

  • شیرآلات استیل درجه یک

  •  جاکفشی دیواری

  •  هود توکار

  •  پکیج سرمایشی و گرمایشی

پیش خرید خانه در برج الماس هروی

بعد از مطالعه ویژگی‌ها و توضیحات ارائه شده، اگر به دنبال راهی برای دانستن قوانین پیش خرید و خرید خانه هستید، می‌توانید از هلدینگ پارمیس هوس در این زمینه راهنمایی بگیرید. هلدینگ پارمیس هوس 11 سال است که در زمینه خرید و فروش خانه به بسیاری از افراد یاری رسانده و آن‌ها را سریع و آسان صاحب‌خانه کرده است.

این شرکت با کسب اعتماد مشتریان توانسته تجربه کاری موفقی در این حیطه داشته باشد و عنوان نمایندگی فروش شرکت‌های عمرانی بسیاری را کسب کند. به عنوان نمونه هلدینگ پارمیس هوس تنها نماینده فروش رسمی واحد‌های مسکونی برج الماس هروی شرکت ابنیه سازان مقاوم قربانی است، همچنین سایت این شرکت تنها سایت دارای تاییدیه این شرکت است. بنابرای شما می‌توانید با خیالی آسوده کارهای پیش خرید خانه مورد نظر خود را نزد این هلدینگ به انجام برسانید.

هلدینگ پارمیس هوس از سال 1390 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و بر پایه شعار خود یعنی «تصمیمی هوشمند برای آینده‌ای روشن» فعالیت می‌کند. براساس فعالیت‌ها و پرونده کاری موجود این شرکت، توانسته بسیاری از اهداف و برنامه‌های خود را به مرحله اجرا برساند و به صورت تقریبی بر 1000 واحد مسکونی و ادای تمرکز دارد تا بتواند بهترین مورد را به شما معرفی کند و رضایت شما را جلب کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید