رزرو هتل برای 3 مقصد جذاب بهاری

کدخبر: ۴۸۹۹۷۳
برای یک سفر بهاری و دلپذیر که سفر به آن دردسری هم نداشته باشد، چه گزینه‌ای بهتر از یک مقصد داخلی؟
رزرو هتل برای 3 مقصد جذاب بهاری

 در هر گوشه ایران عزیزمان، شهرهای زیبا و جذابی وجود دارند که هر کدام، یک مقصد مناسب برای سفرهای بهاری است. در این شهرها، می‌توانید به راحتی رزرو هتل ارزان از فلای تودی را انجام دهید و با خیالی آسوده، راهی سفر شوید.

اگر در این روزهای زیبای بهاری، قصد رفتن به یک سفر جانانه را دارید؛ با ما در ادامه این مطلب همراه باشید زیرا قصد داریم تا از میان تمامی شهرهای ایران، سه مقصد جذاب بهاری را که اتفاقا رزرو هتل از آنها راحت است را به شما معرفی کنیم.

رشت

رشت

قبول دارید که رشت از آن دسته از شهرهایی است که هر موقع از سال، حال و هوای مخصوص به خودش را دارد؟ حالا سفر به رشت بهاری را تصور کنید؛ حقیقتا کسی نیست که در بهار، عاشق رشت نشود! زیبایی‌های طبیعی و شهری رشت، بی نظیر است اما با این حال، بسیاری رشت را مقصدی فوق‌العاده جذاب برای خرید و پاساژگردی نیز می‌دانند. 

بگذارید تا سوالی بپرسیم؟ شکمگردی در سفر را دوست دارید؟ پس حتما رشت، شهر خلاق غذای یونسکو مقصد مناسبی برای شما است. مردم رشت از دیرباز، ذوق و قریحه‌ای مثال زدنی در درست کردن غذاهای مختلف داشته‌اند و برای همین، بسیاری از غذاهای ایرانی که ما امروزه عاشق طعمشان هستیم؛ اصلیتی رشتی دارند. 

نگران رزرو هتل رشت و خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر نباشید! کافیست تا متناسب با زمان سفرتان، رزرو هتل ارزان رشت را از طریق فلای تودی انجام دهید تا واچر هتل شما به صورت آنی صادر شود. هتل های رشت، متنوع هستند؛ از هتل‌های چند ستاره گرفته تا اقامتگاه های جنگلی و سنتی، همگی با بهترین قیمت‌ها آماده پذیرایی از مسافران هستند. 

بندرعباس

بندرعباس

به بزرگترین بندر ایران خوش آمدید! بندرعباس یکی از شهرهای زیبا و دیدنی با فرهنگی دست نخورده و ناب است که سفر به آن، حال هر مسافری را خوب می‌کند. تصور کنید که در فصل بهار و وسط عاشقانه‌های طبیعت، در جوار خلیج فارس هستید و در کنار مردمی خون گرم و مهربان، دقیقا همان جایی که آفتاب آغوش مهربانش را به روی شهر باز می‌کند؛ قدم به قدم شهر را می‌گردید. چه لذتی دارد گشت و گذار در بندرعباس زیبا و بودن در این موقعیت بی‌نظیر!

از وصف بندرعباس زیبا که بگذریم، سفر به این شهر بندری بسیار راحت و آسان است. هم رزرو هتل بندرعباس از میان مجموعه‌های اقامتی مختلف ساده است و هم می‌توان از طریق راه‌های مختلف، به این شهر بندری سفر کرد. البته پیشنهاد می‌کنیم تا برای ساختن یک سفر بی‌نقص و فراموش نشدنی، خرید بلیط هواپیما بندرعباس را نسبت به دیگر راه‌های سفر به این شهر انتخاب کنید. 

اصلا هم نگران هزینه‌های سفر خود نباشید؛ هم خرید بلیط هواپیما و هم رزرو هتل ارزان در بندرعباس را می‌توانید با کمترین هزینه ممکن از طریق فلای تودی انجام دهید. 

شیراز

بارها تعریف شهر بهار نارنج را برایتان جلوه به جلوه، به توصیف نشسته‌ایم. بالاتر از کلمات ما، کمتر کسی پیدا می‌شود که برای یک بار هم که شده، راهی یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران یعنی شیراز، در فصل بهار نشود. اصلا می‌گویند که باید چهره واقعی شیراز را در فصل بهار ببینید!

بهترین و معروف‌ترین جاذبه های باستانی ایران مانند تخت جمشید، مجموعه پاسارگاد و مقبره کوروش، مسجد نصیرالملک، مجموعه وکیل، مسجد جامع عتیق، باغ ارم، نارنجستان قوام، باغ دلگشا، قصرالدشت، دروازه قرآن، ارگ کریمخانی، کاخ‌ها، قلعه‌ها و شهرهای دوران حکومت ساسانی، نقش رستم، نقش رجب و بسیاری از دیگر جاذبه های تاریخی ایران، در داخل شهر یا نزدیکی شهر شیراز قرار گرفته‌اند. از این رو با یک سفر بهاری خاطره‌انگیر، فرصت بازدید از بیشتر جاذبه های معروف با شهرتی جهانی را به صورت یکجا خواهید داشت. 

شیراز

با این همه محاسن، هیچ تعجبی ندارد که شیراز، تبدیل به یکی از پنج شهر برتر گردشگری و گردشگری سلامت در ایران شده است. 

البته بیایید تا قابلیت‌های شیراز را به همین موارد محدود نکنیم زیرا سالانه نمایشگاه‌های تجاری، علمی، پزشکی، هنری و موضوعی مختلفی در شیراز برگزار می‌شود. همین استقبال مسافران مختلف برای سفر به شیراز، باعث شده تا رزرو هتل ارزان در این شهر بسیار متداول باشد. البته از هتل های شیراز هم هر چه که بگوییم؛ کم است. اقامتگاه‌هایی با خدمات مختلف اما همگی عالی، مجهز و مهمان نواز هستند و این خصیصه تنها مربوط به ستاره‌هایشان نمی‌شود. 

رزرو این هتل‌ها و حتی خرید بلیط هواپیما شیراز آسان است. کافیست تا به فلای تودی به عنوان مرجعی رزرو هتل ارزان و مطمئن اطمینان کنید تا در نهایت، سفری خوب و عالی را تجربه کنید.

راهنمای رزرو هتل ارزان از فلای تودی

با استفاده از فلای تودی می‌توانید بدون مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی و یا دفاتر رزرو هتل‌ در هر کجا که هستید، می‌توانید رزرو هتل ارزان را به راحتی انجام دهید. با بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه در فلای تودی، هزینه اقامت شما با رزرو هتل ارزان کاهش خواهد یافت و سفرتان ارزان‌تر تمام می‌شود. با دیدن تصاویر هتل و خواندن نظرات و امتیازهای مهمانان به هتل‌‌ها، می‌توانید اطلاعاتی درست و واقعی برای رزرو هتل به دست آورید. 

وقتی به جستجوی هتل در فلای تودی می‌پردازید، نتایج از ارزان‌ ترین هتل در به گران‌ ترین مرتب می‌شوند و در نتیجه به راحتی هتل ارزان را در بازه زمانی مورد نظرتان پیدا می‌کنید. از دیگر مزایای رزرو هتل های از فلای تودی این است که می‌توانید از پشتیبانی 24ساعته برخوردار خواهید شد و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با کارشناسان ما در تماس باشید. 

رزرو آنلاین هتل به آسانی آب خوردن است! اگر هتل خاصی در مد نظرتان است، نام آن را در بخش نام هتل در همین صفحه بنویسید و در غیر این صورت، این قسمت را خالی بگذارید.

پس از وارد کردن تاریخ اقامت، تعداد نفرات و اتاق‌ها، کلید جستجو را بزنید تا فهرست هتل‌‌های قابل رزرو برای شما به نمایش درآید. حالا هتل مناسب خود را پیدا و انتخاب کنید و هزینه آن را با کارت عضو شتاب بپردازید. در نهایت واچر هتل را دریافت کنید و در تاریخ مقرر راهی شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید