میهمان شو برای اولین بار امکان مشاهده فیلم اقامتگاه را پیش از رزرو فراهم کرد

کدخبر: ۴۹۰۲۱۲
از جمله دغدغه‌های افرادی که قصد سفر دارند، داشتن اقامتگاهی خوب با قیمتی مناسب است.
میهمان شو برای اولین بار امکان مشاهده فیلم اقامتگاه را پیش از رزرو فراهم کرد

 در گذشته یافتن اقامتگاه مناسب از مهم‌ترین چالش‌های سفر برای افراد بود و مشکلات بسیاری  به‌همراه داشت. امروزه با روی کار آمدن سایت‌های گردشگری که بستری مناسب برای رزرو و اجاره ویلا به‌صورت آنلاین فراهم کرده‌اند، یافتن اقامتگاه بسیار ساده‌تر شده است. با‌ این‌ حال بسیاری از افراد به تصاویر و اطلاعات اقامتگاه‌ها که در سایت‌ها نمایش داده می‌شوند، اعتماد زیادی ندارند.

این افراد ترجیح می‌دهند تا خودشان به‌صورت حضوری به بازدید اقامتگاه‌ها رفته و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها را از نزدیک بسنجند. ما نیز منکر مشکلات رزرو و اجاره اقامتگاه بر‌اساس تعدادی عکس و اطلاعات نمی‌شویم و به این افراد حق می‌دهیم که به این روش اطمینان کافی نداشته باشند. به همین دلیل سایت میهمان شو برای اولین بار در ایران امکان مشاهده فیلم اقامتگاه را پیش از رزرو و اجاره فراهم کرده است!

میهمان شو گوی سبقت را در دست گرفت!

سرویس تور مجازی برای بازدید از اقامتگاه‌ها به‌صورت آنلاین در قالب ویدیو‌هایی با‌کیفیت، برای اولین بار در ایران توسط سایت میهمان شو ارائه شده است. آقای کریمی، مدیر شرکت میهمان شو در‌خصوص اجرای این طرح می‌گوید :

« هدف ما در میهمان شو ارتقاء تجربه سفر و ایجاد بستری امن و راحت برای رزرو و اجاره انواع اقامتگاه برای کاربران است. پیش از اجرای این طرح، بسیاری این نکته رو گوشزد می‌کردند که با اجرای آن، در مدتی کوتاه، شاهد تکرار و تقلید رقبا خواهیم بود. چه ایرادی دارد اگر رقبا نیز برای فراهم کردن شرایط بهتر و ارتقاء تجربه سفر دست به اقدامات اینچنینی بزنند؟‌ ما برای اولین بار در ایران پا را فراتر گذاشتیم، به امید آنکه بتوانیم تجربه‌ای شیرین از رزرو و اجاره اقامتگاه و گردشگری برای کاربران خود خلق کنیم.»

با سرویس تور مجازی با خیال راحت اقامتگاه خود را رزرو کنید!

همان طور که گفتیم سایت میهمان شو که جزء بهترین و معتبر‌ترین سایت‌های فعال در حوزه گردشگری است، برای اولین بار در ایران امکان «تور مجازی»‌ را برای رزرو و اجاره انواع اقامتگاه در سراسر ایران، به‌ صورت آنلاین فراهم کرده است.

در‌ واقع این سایت با هدف جلب رضایت و اطمینان کاربران، بر آن شده است تا شرایطی را فراهم کند که کاربران بتوانند پیش از رزرو اقامتگاه، فیلمی با‌کیفیت از بخش‌های مختلف آن را تماشا کنند. با این وجود گویی افراد از پشت صفحه گوشی یا مانیتور به اقامتگاه‌های سراسر ایران پا می‌گذارند و به‌طور مستقیم و زنده، امکانات و کیفیت آن را بررسی می‌کنند.

این طرح با مزایای منحصر‌به‌فردی که به‌ همراه دارد، از همان ابتدای اجرا، با استقبال بسیاری از سوی کاربران رو‌به‌رو شد. در ادامه راجع‌ به مزایای رزرو و اجاره زنده اقامتگاه در میهمان شو، بیشتر توضیح داده‌ایم. 

سایت مهمان شو

مزایای بی‌نظیر رزرو و اجاره زنده اقامتگاه در میهمان شو 

 می‌توانید به‌سادگی تماشای فیلم اقامتگاه‌ها را بررسی کنید

امکان بازدید از اقامتگاه‌ها با تور مجازی، کار را بسیار راحت‌تر کرده است. به‌طور مثال اگر قصد اجاره سوئیت در کیش یا اجاره ویلا ساحلی را داشته باشید، تنها کافی است وارد سایت میهمان شو شده، مقصد و تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید.

سپس با تماشای فیلم مربوط به هر اقامتگاه، کیفیت، امکانات و ویژگی‌های آن را بسنجید. با وجود امکان تور مجازی دیگر لازم نیست ده‌ها عکس را بررسی کرده و اطلاعات طولانی که راجع‌ به هر اقامتگاه نوشته شده است، را مطالعه کنید؛ چرا‌که با این امکان گویی درون اقامتگاه قدم می‌گذارید و تمام بخش‌های آن را به‌طور مستقیم تماشا و بررسی می‌کنید. 

دیگر لازم نیست وقت و انرژی زیادی را صرف مقایسه گزینه‌های مختلف کنید

وقتی قرار باشد ده‌ها اقامتگاه متنوع را بر‌اساس ده‌ها عکس و اطلاعاتی که برای آن‌ها نوشته شده است، مقایسه کنید، ممکن است دچار سر‌درگمی شوید. همچنین اگر قرار باشد که همسفرانتان نیز تمام عکس‌ها را دیده و اطلاعات را بخوانند و نظر دهند، باید ساعت‌ها برای مقایسه و انتخاب وقت بگذارید.

میهمان شو این سختی را برایتان آسان کرده است. فرض کنید می‌خواهید برای اجاره آپارتمان مبله در تهران اقدام کنید. تنها کافی است وارد وبسایت میهمان شو شده و مقصد و تاریخ ورود و خروج و در‌ نهایت فیلتر‌های جست‌و‌جو را مشخص کنید. در ادامه در کنار همسفرانتان فیلم‌های مربوط به هر اقامتگاه را تماشا کرده و به‌ راحتی به بررسی و مقایسه آن‌ها بپردازید. 

می‌توانید با خیال راحت اقامتگاه مد‌نظرتان رزرو کنید

همان طور که گفتیم، بسیاری از افراد به دلیل مشکلاتی همچون نا‌واضح بودن تصاویر، عدم تطابق آن‌ها با واقعیت و همچنین پنهان ماندن برخی از بخش‌ها و زوایای اقامتگاه‌ها در عکس‌ها، به رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه اطمینان چندانی ندارند.

اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، مژده ما به شما این است که با امکان تور مجازی در سایت میهمان شو، می‌توانید در منزل به بازدید اقامتگاه‌ها بروید. در این حالت برای اجاره سوئیت در اصفهان دیگر لازم نیست به اصفهان رفته و از نزدیک سوئیت‌ها را بررسی کنید؛‌ چرا‌که میهمان شو با ارائه فیلم‌هایی حرفه‌ای و با‌کیفیت، شما را به بازدید اقامتگاه‌های مختلف در سراسر ایران می‌برد. 

با میهمان شو با خیال راحت رزرو کنید

فعالیت میهمان شو در چهار‌چوب قوانین کشور بوده و تمامی مجوز‌های لازم برای فعالیت را از مراجع قانونی دریافت کرده است. به‌علاوه این سایت برای ایجاد فضایی امن تمامی مالکان اقامتگاه‌ها را تصدیق هویت می‌کند و اطلاعات آن‌ها را در پروفایلشان برای کاربران نمایش می‌دهد.

همچنین این سایت با صرف هزینه‌ای بالا، بر کیفیت و صحت ویدیو‌ها، تصاویر و اطلاعات مربوط به اقامتگاه‌ها نظارتی دقیق دارد. علاوه‌بر این‌ها تیم پشتیبانی میهمان شو در تمام سفر همراه شماست؛ از‌ این‌ رو در‌ صورت بروز هر‌گونه مشکل، تنها کافی است با پشتیبانی این سایت تماس بر‌قرار کرده و مشکل را مطرح کنید.

تیم پشتیبانی در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کرده و نتیجه آن را به شما اطلاع می‌دهند. در‌ نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت، پیش از سفر برای رزرو و اجاره انواع اقامتگاه به این سایت مراجعه کرده و پس از انتخاب بهترین گزینه، در بستری امن پرداخت خود را انجام دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید