خدمات تعمیر جک درب پارکینگی در اسمارت کو

کدخبر: ۴۹۰۹۵۱
نمی توان انکار کرد که درب اتوماتیک یک موهبت باورنکردنی برای کسب و کار شما هستند.
خدمات تعمیر جک درب پارکینگی در اسمارت کو

 آنها ساختمان شما را بی نهایت در دسترس تر و مشتری پسند تر می کنند و می توانند به طور چشمگیری هزینه های عملیاتی را کاهش دهند. اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیر داشته باشند، لازم است با متخصصان این حوزه در تماس باشید، لذا در اینجا به منظور تعمیر جک پارکینگی لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

اقدامات ایمنی در حین تعمیر جک پارکینگی

به یاد داشته باشید:

این اقدامات احتیاطی در حین تعمیر جک پارکینگی خطر تعویض لاستیک در شیب را از بین نمی برد. اگر نمی توانید به زمین هموار برسید یا منتظر کمک هستید، لاستیک را با مسئولیت خود تعویض کنید.

اگر یک چرخ را بردارید و بدون اطمینان از اینکه ماشین را جک زده اید و آن را به طور ایمن مسدود کرده اید، شروع به کار کنید، در صورت افتادن خودرو در شیب، آسیب زیادی به خود شما وارد می کند. (این به این منظور نیست که شما را از بردن ماشین خود و کار روی آن یا زیر آن بترساند. فقط برای تأکید بر این واقعیت است که انجام چند اقدام احتیاطی ساده می تواند شما را ایمن نگه دارد.)

بعد از اینکه تمام اقدامات احتیاطی ایمنی را رعایت کردید، این مراحل را برای جابجایی وسیله نقلیه خود با استفاده از جک دولنگه، جک ریلی سیماران و جک دو لنگه گلدن گیت دنبال کنید:

  1. در حین تعمیر جک پارکینگی اگر می‌خواهید چرخی را برای تعویض لاستیک یا چک کردن ترمز خود بردارید، درپوش چرخ یا درپوش توپی (در صورت وجود) را بردارید و مهره ‌ها را باز کنید. پس از جک زدن خودرو، چرخ آزادانه می ‌چرخد، که این امر باعث می ‌شود درپوش چرخ را سفت ‌تر کنید.

  2. جک را زیر قسمتی از وسیله نقلیه که باید هنگام بالا آمدن با آن تماس داشته باشد قرار دهید. اگر از پایه های جک استفاده می کنید، آنها را نزدیک جک قرار دهید. جایی که جک خود را قرار می دهید بستگی به این دارد که آیا قصد دارید یک کار تک چرخ انجام دهید، مانند تعویض لاستیک یا ترمز، یا یک کار تعمیر دو چرخ. در حال حاضر بسیاری از وسایل نقلیه دارای نقاط مسطح خاصی در قسمت زیرین جک هستند.

نکته: اگر جک خود را اشتباه قرار دهید، ممکن است به خودروی خود آسیب برسانید. برای پیدا کردن مکان مناسب برای قرار دادن جک برای وسیله نقلیه خاص خود، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید یا به سایت اسمارت کو که ارائه دهنده خدمات فنی در این حوزه است مراجعه کنید. اگر دفترچه راهنما ندارید، از بخش خدمات در نمایندگی خود بخواهید تا محل مناسب را به شما نشان دهد. در هر صورت، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

1. هرگز جک را طوری قرار ندهید که وزن وسیله نقلیه بر روی چیزی قرار گیرد که می تواند خم شود یا بشکند.

2. اگر دفترچه راهنمای شما نامفهوم است یا اطلاعات مربوط به قرارگیری جک را ندارد، سعی کنید جک را طوری قرار دهید که با چهارچوب خودرو یا نوار بزرگی که از سیستم تعلیق چرخ جلو پشتیبانی می کند، برخورد کند.

  1. در حین تعمیر جک پارکینگی وسیله نقلیه خود را با استفاده از جک دولنگه، جک ریلی سیماران و جک پارکینگ کامفورت ۶۰۰ بلند کنید. نحوه انجام این کار به نوع جک مورد استفاده شما بستگی دارد. اگر جک قیچی دارید، میله یا آچار را روی دستگیره قرار دهید و سپس میل لنگ را بچرخانید. اگر جک هیدرولیک دارید، دسته را در محل مناسب قرار دهید و به بالا و پایین پمپ کنید. از ضربات یکنواخت استفاده کنید، دسته جک را از پایین ترین نقطه به بالاترین نقطه آن در هر ضربه بردارید.

  2. پایه های جک را در زیر خودرو، نزدیک جایی که جک با آن تماس دارد قرار دهید. پایه ها را آنقدر بالا بیاورید که به اندازه کافی در زیر قرار بگیرند و در جای خود قفل کنید. جک را پایین بیاورید تا زمانی که وسیله نقلیه روی پایه جک قرار گیرد. جایگزین کردن جعبه، سنگ یا آجر به جای پایه جک بسیار خطرناک است. زمانی که زیر ماشین هستید، ممکن است بیرون بیفتند یا بشکنند. جک هم می تواند همین کار را انجام دهد، بنابراین اگر لاستیک پنچر شد، حتما یک جفت پایه جک بخرید و آنها را در صندوق عقب قرار دهید.

  3. قبل از شروع به کار، وسیله نقلیه را کمی تکان دهید تا مطمئن شوید که روی پایه جک قرار گرفته است. سپس جک را بردارید. تکان دادن خودرو همچنین به شما می گوید که آیا چرخ ها را به درستی مسدود کرده اید یا خیر.

  4. در حین تعمیر جک پارکینگی وقتی کارتان تمام شد، جک را تعویض کنید، پایه ها را بردارید و خودرو را روی زمین پایین بیاورید. اگر از جک قیچی استفاده می کنید، به سادگی میل لنگ را در جهت مخالف بچرخانید. اگر از جک هیدرولیک استفاده می کنید، از میله برای چرخاندن شیر تخلیه فشار استفاده کنید. جک بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد.

خدمات تعمیر جک پارکینگی

خدمات تعمیر جک درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک بخش مهمی از هر تجارت هستند. درب های اتوماتیک راهی آسان و راحت برای دسترسی شما به مشتریان و مهمانان ارائه می دهند. چه کسب و کار شما دارای درب اتوماتیک کشویی، درب های چرخشی یا درب های اتوماتیک سنسوری باشد، اگر می خواهید بتوانید به راحتی نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید، ضروری است که آنها به درستی کار کنند. در صورتی که درب های اتوماتیک شما به درستی کار نکنند، مهم است که یک سرویس خدمات تعمیر جک درب اتوماتیک قابل اعتماد پیدا کنید که بتواند خدمات تعمیر و نگهداری و تعمیرات لازم را برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما برای مشتریان شما در دسترس است و برای همه ایمن است، به شما ارائه دهد.

  • کارشناسان تعمیر درب اتوماتیک تجاری

اگر درب اتوماتیک کشویی یا چرخشی دارید که آنطور که باید کار نمی کند، با تکنسین های خدمات تعمیر جک درب اتوماتیک تماس بگیرید. تکنسین های این حوزه دارای گواهینامه AAADM هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آن ها قادر خواهند بود راه حلی برای تمام مشکلات درب اتوماتیک شما پیدا کنند. امروزه شرکت های مختلفی در این حوزه فعالیت دارند که می توانند شما را برای تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک کمک کنند.

تکنسین های باتجربه خدمات تعمیر جک درب اتوماتیک، اهمیت درب اتوماتیک با عملکرد مناسب را درک می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از آن ها به صاحبان خانه و مشاغلی که نیاز به تعمیر، نگهداری یا سایر خدمات درب اتوماتیک دارند، به سرعت پاسخ می دهند. در صورت نیاز به خدمات تعمیر برای هر یک از درب های اتوماتیک لازم است با آن ها تماس بگیرید و از خدمات آن ها استفاده کنید.

در این حوزه اجازه ندهید مشکلات سیستم درب اتوماتیک شما بر دسترسی و ایمنی محل شما تأثیر بگذارد. هر زمان که با سیستم درب اتوماتیک خود مشکل داشتید، می توانید به تیم متشکل از تکنسین های حرفه ای آموزش دیده و با تجربه درب اتوماتیک اعتماد کنید تا راه حل های قابل اعتماد مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

تعمیر جک ریلی سیماران

نتیجه گیری:

در مورد نحوه تعمیر جک درب اتوماتیک هر چه زودتر بتوانید آسیب های وارد شده به درب های اتوماتیک خود را برطرف کنید، بهتر است. خوشبختانه، راهکارهای زیادی در این حوزه وجود دارد تا در تعمیر درب های اتوماتیک شما کمک کند. چه با پانل های ترک خورده و فرورفته، غلتک های شکسته، قفل های معیوب یا چیز دیگری مشکل داشته باشید، می توانید از افراد کارشناس اسمارت کو کمک بخواهید و یا با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۶۸۰ تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید