5 دلیل برای اینکه ساعت های ژاپنی بهترینند

کدخبر: ۴۹۳۸۲۳
وقتی صحبت از ساعت های با کیفیت و مقرون به صرفه می شود، همه ما بلافاصله به ساعت های ژاپنی فکر می کنیم.
5 دلیل برای اینکه ساعت های ژاپنی بهترینند

  اکثر افراد بر این باور هستند که ساعت های ژاپنی به نسبت قیمت مناسبی که ارائه می دهند، کیفیت بالایی را دارا هستند. اما آیا این درست است؟

ساعت های ژاپنی فوق العاده محبوب هستند. بازار این ساعت‌های پرطرفدار در حال رونق است. ساعت های ژاپنی در دنیا انقلاب بزرگی ایجاد کردند. از قیمت مناسب گرفته تا کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی های متحیر کننده در ساعت مچی.

اولین انقلاب در بین برند های ساعت ژاپنی مربوط می شود به ساخت ساعت کوارتز توسط برند سیکو و این یکی از انقلابی ترین اتفاق ها در دنیای ساعت مچی بوده است. در واقع کل مفهوم کوارتز در ژاپن اختراع شد. بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا ژاپنی ها در اینجا دست برتر را دارند.

اما علت های دیگری نیز وجود دارد که می توان گفت ساعت های ژاپنی یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید ساعت مچی اصل هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا این دلایل را با هم بررسی کنیم.

1. قیمت مقرون به صرفه

به طور کلی قیمت ساعت های ژاپنی پایین تر از ساعتهای سوئیسی هستند. در میان ساعت های برند های ژاپنی می توانید ساعت هایی با قیمت پایین تر و با کیفیت عالی که توانایی رقابت با ساعت های سوئیسی را دارند پیدا کنید. با این تفاوت قیمت، ممکن است فکر کنید ساعت های ژاپنی کیفیت پایین تری نسبت به ساعت های سوئیسی دارند.

اما این این قطعا درست نیست. ساعت‌سازان سوئیسی به سراغ ساخت ساعت‌های لوکس می‌روند و این قطعه لوکس قیمتی لوکس دارد. از سوی دیگر، ساعت‌های ژاپنی بیشتر روی عملکرد تمرکز دارند و به دنبال ساخت ساعت هایی با کیفیت باورنکردنی قیمت پایین‌تر هستند. وقتی صحبت از نسبت قیمت به کیفیت به میان می‌آید، ساعت‌سازان ژاپنی دست برتر دارند.

ساعتهای ژاپنی

2. استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا

ساعت های ژاپنی همیشه در تکنولوژی و امکانات پیش قدم بوده اند. این برند ها مبدع جدید ترین تکنولوژی های ساعت مچی هستند و با قیمتی مقرون به صرفه، امکانات زیادی را در اختیار شما می گذارند. شاید با خود فکر کنید که به دست کردن ساعت مچی فقط برای زیبایی و بهتر کردن استایل ماست.

در صورتی که امروزه روز اینطور نیست. شما می توانید با استفاده از ساعت مچی خود به تکنولوژی های جدیدی دست پیدا کنید و در شرایط مختلف از این امکانات استفاده کنید. بعضی تکنولوژی های به کار رفته در ساعت مچی به منظور بالا بردن کیفیت و سهولت در استفاده ساعت مچی هستند.

مانند تکنولوژی سولار و اکودرایو ساعت های سیتیزن که از طریق این تکنولوژی نیاز شما برای تعویض باتری ساعت از بین می برد. اگر به دنبال تنوع بالایی از مدل های ساعت سیتیزن اصل هستید وارد این لینک شوید. از دیگر تکنولوژی هایی که در ساعت های ژاپنی می توان اشاره کرد: نمودار جزر و مد، ساعت جهانی، تنظیم خودکار ساعت، ارتباط با گوشی هوشمند، زمان سنج، تایمر شمارش معکوس، حافظه ی ذخیره سازی داده ها، کنترل از طریق امواج رادیویی، دریافت سیگنال GPS و ... .

کیفیت ساعت

3. کیفیت بالا در ساخت

یکی از دلایلی که ساعت های ژاپنی انتخاب خوبی برای خرید ساعت مچی هستند، استاندارد های کیفیت بالا در ساخت آنها است. از موتور کوارتز گرفته تا ساعت های اتوماتیک و حتی ساعت‌های دیجیتالی، به دلیل دقت بی‌نظیر معروف هستند. با یک نگاه به قاب و بدنه ساعت می توان کیفیت بالا در ساخت ساعت  های ژاپنی را دریافت کرد و آنها گواهی بر مهندسی دقیق و دقت بالا در ساخت ساعت مچی هستند.

4. عمر طولانی  و مقاومت

اگر به دنبال ساعتی خراب نشدنی و با کیفیت هستید، ساعت های ژاپنی بهترین گزینه برای شما هستند. ساعت های ژاپنی سال های سال برای شما کار می کنند و دیگر لازم نیست نگران خرابی موتور و عملکرد ساعت باشید. شما با به دست کردن یک ساعت ژاپنی می توانید با خیال راحت به دنبال ماجراجویی هایی هیجان انگیز بروید اما نگران خراب شدن ساعت مچی خود نباشید.

زیرا ساعت های ژاپنی در همه شرایط کنار شما هستند و برای استفاده در شرایط سخت ساخته شده اند. به عنوان مثال کالکشن جی شاک از برند ساعت کاسیو به عنوان مقاوم ترین ساعت جهان در گینس ثبت شده است. بسیاری از دیگر برند های ساعت ژاپنی نیز همانند جی شاک در برابر آب تا عمق زیاد مقاوم هستند.

شما می توانید مقاومت بالا در برابر آب حتی تا 200 متر زیر آب را در بین مدل های ساعت های ژاپنی مشاهده کنید. از جمله موارد دیگری که ساعت های ژاپنی در برابرشان مقاوم هستند می توان به شوک الکتریکی، ضربه، دمای زیر صفر و ... اشاره کرد.

طراحی خاص

5. طراحی خاص و منحصر به فرد

یکی از مواردی که هنگام خرید ساعت مچی برای افراد اهمیت دارد، طراحی و ظاهر ساعت مچی است. برند های ساعت ژاپنی هر ساله به کمک حرفه ای ترین طراحان دنیا ساعت هایی با دیزاین جدید و زیبا تولید می کنند. می توان گفت آن ها سبکی جدید در طراحی ساعت مچی را وارد بازار کردند. این برند ها هر ساله جدید ترین و خاص ترین طراحی های ساعت مچی را وارد بازار می کنند. ساعت های ژاپنی انتخاب خوبی برای کسانی هستند که همیشه به دنبال استایلی نو و همگام با جدید ترین مد دنیا هستند.

سخن پایانی

ما در این مطلب علت محبوبیت ساعت برند های ژاپنی را ذکر کردیم. اما فراموش نکنید که ساعت های ژاپنی، سوئیسی، آمریکایی و ... هر کدام ویژگی خاص خود را دارا هستند و نمی توان گفت ساعت های ساخت کدام کشور بهترین هستند. پس باید با توجه به ویژگی هایی که مد نظر داریم به دنبال بهترین ساعت مچی باشیم و فراموش نکنید که فقط ساعت اصل بخرید.

اگر به دنبال خرید ساعت اصل از یک فروشگاه معتبر هستید پیشنهاد می کنیم به وبسایت رسمی تیک تاک گالری (ticktackgallery) سر بزنید. تیک تاک مرجع ساعت های اورجینال از برند های با کیفیت ساعت مچی در دنیاست و می توانید معتبر ترین برند ها و بیشترین تنوع ساعت مچی را در این وبسایت مشاهده کنید. امیدواریم مطلب بالا شما را برای خرید ساعت مچی از برند های ژاپنی راهنمایی کرده باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید