نحوه ثبت نام تاکسی در اسنپ

کدخبر: ۴۹۵۵۷۹
به‌دنبال شغل هستید و بازار کار چندان چنگی به دل نمی‌‌زند؟ شاید هم کار می‌کنید اما نیاز به شغل دوم هم دارید.
نحوه ثبت نام تاکسی در اسنپ

 یکی از پیشنهادهای جذابی که با استقبال زیادی هم روبه‌رو شده، ثبت نام تاکسی اینترنتی و کارکردن در سازمان‌هایی مانند اسنپ است. حالا چطور در اسنپ رانندگان ثبت‌نام کنیم؟ اصلاً ثبت‌نام در اسنپ به‌عنوان راننده چه مزایایی دارد؟

پیوستن به ناوگان اسنپ؛ امنیت کاری، امکانات مالی

ثبت نام اسنپ رانندگان

اگر قصد دارید که راننده شوید و از این راه درآمد کسب کنید، به اسنپ بپیوندید. حتما می‌دانید که این‌ روزها، محبوبیت و استقبال از سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ در بیشتر شهرهای ایران زیاد است. همین چراغ سبزی است که نشان می‌دهد پیوستن به ناوگان اسنپ می‌تواند پررونق باشد و راضی‌تان کند.

مدارک لازم برای ثبت‌ نام راننده سواری در اسنپ

ثبت نام تاکسی در اسنپ مدارک و مراحل پیچیده‌ای ندارد. چه چیزهایی لازم دارید:

• گواهینامه (دست‌کم سه ماه از تاریخ صدورش گذشته باشد)؛

• بیمه‌نامه؛

• عکس راننده؛

• معاینه فنی (این برای خودروهایی است که ۴ سال از تاریخ تولیدشان گذشته است).

دقت کنید که برای ثبت نام راننده سواری در اسنپ تمام این مدارک باید متعلق به متقاضی استخدام در شغل رانندگی باشند. اگر مدارکی واضح و خوانا داشته باشید، در عرض یک هفته به درخواست‌ ثبت‌نامتان رسیدگی و حساب کاربری‌تان فعال می‌شود.

مراحل ثبت نام تاکسی در اسنپ

ثبت نام تاکسی اینترنتی

امکان ثبت‌نام غیرحضوری در اسنپ وجود دارد. علاوه بر آن، بازاریاب‌هایی میدانی در سطح شهرها هم حاضر هستند و با مراجعه به آنها می‌توانید در اسنپ ثبت‌نام کنید. راه دیگر هم مراجعه به دفاتر اسنپ و ثبت‌نام حضوری است. بهترین، سریع‌ترین و ساده‌ترین روش همان ثبت‌نام اینترنتی است. گام‌های کار هم به‌شکل زیر است:

• ورود به سامانه اسنپ در سایت یا اپلیکیشن؛

• انتخاب گزینه ثبت نام رانندگان؛

• واردکردن اطلاعات شخصی اولیه و شماره تلفن همراه؛

• دریافت کد ادامه ثبت‌نام از طریق پیامک به تلفن همراه؛

• واردکردن اطلاعات فردی، نشانی و مشخصات افراد معتمد خود؛

• واردکردن اطلاعات خودرو؛

• امضای قرارداد و تمام.

پس از بررسی مدارک و شرایط، اسنپ در عرض یک هفته به شما نتیجه نهایی ثبت‌نامتان را اعلام می‌کند. از چه راهی؟ از راه فرستادن پیامک حاوی کد فعال‌سازی حساب به تلفن همراهتان. این کد یعنی ثبت‌نامتان کامل و حسابتان فعال است.

بعد از پذیرش و استخدام هم که کارتان به‌راحتی روی غلتک می‌افتد و کسب درآمد می‌کنید. کافی است که اپلیکیشن مخصوص رانندگان را نصب، موقعیت مکانی کارتان را مشخص و شروع به کار کنید.

چرا اسنپ را انتخاب کنیم؟

اسنپ توانسته میان رانندگان و مسافران پُل ارتباطی برقرار کند. دیگر نه مسافران معطل تاکسی‌گرفتن می‌شوند و برای تردد در مسیرهای مختلف به دردسر می‌افتند و نه رانندگان برای رسیدن به مسافر بیهوده می‌چرخند و در مسیرهایی سرگردان می‌شوند که نمی‌دانند چه تعداد مسافر انتظارشان را می‌کشد. اسنپ رانندگان را با مزایای مختلفی شگفت‌زده می‌کند:

۱. درآمد تضمینی

اسنپ کاربران زیادی دارد. تعداد کسانی که روزانه از خدمات تاکسی اینترنتی‌اش استفاده می‌کنند هم بسیار زیاد است. وقتی که به‌عنوان راننده در این سیستم مشغول به کار می‌شوید، همیشه برایتان مسافر وجود دارد و خیالتان بابت این موضوع راحت می‌شود.

کافی است که یک هفته شروع به کار کنید تا بتوانید به‌راحتی تخمینی از درآمد ماهیانه‌تان داشته باشید. لازم نیست که منتظر دریافت دستمزد در آخر ماه باشید. کسب درآمد مستمر و امکان تسویه در لحظه از مزایای کارکردن در اسنپ است.

۲. پاداش‌های مختلف

رانندگان معمولی از سوی هیچ ارگان و سازمانی تشویق نمی‌شوند اما طرح‌های تشویقی مختلفی برای رانندگان اسنپ وجود دارد. با ثبت نام تاکسی و کارکردن با اسنپ می‌توانید از پاداش‌های هفتگی و ماهانه بهره‌مند شوید و درآمدتان را افزایش بدهید.

۳. ساعت کاری دلخواه

متناسب با برنامه‌های زندگی‌ و سلیقه شخصی‌تان ساعت‌های کاری خود را تنظیم و مدیریت کنید. یکی از جذابیت‌های کارکردن در اسنپ همین است. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید مشغول کار شوید.

اگر به‌عنوان شغل دوم و کسب درآمد جانبی به رانندگی فکر می‌کنید هم با وجود ساعت‌های منعطف کاری در اسنپ، برنامه‌ریزی برایتان بسیار ساده‌تر می‌شود.

۴. خدمات باشگاه رانندگان 

تسهیلات و خدمات متنوعی برای رانندگان اسنپ در نظر گرفته می‌شود. رانندگان مجموعه اسنپ می‌توانند خدماتی مطلوب برای خودرویشان دریافت کنند؛ برای مثال، تسهیلاتی در زمینه سرویس‌های دوره‌ای، خرید قطعات یا خرید لوازم یدکی.

خدماتی درمانی هم برای آزمایش‌های مختلف، دندان‌پزشکی و موارد درمانی دیگر به آنها ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها، امکاناتی رفاهی و تفریحی مانند استخر و فرصت‌های آموزشی هم برایشان وجود دارد. 

۵. بهره‌مندی از سهمیه بنزین با پیوستن به ناوگان اسنپ

 سهمیه بنزین اسنپ

با گرا‌ن‌شدن بنزین در آبان ۱۳۹۸، رانندگان به‌شدت نگران شدند اما اسنپ با پیگیری‌های زیاد و همکاری شرکت ملی نفت توانسته سهمیه‌ بنزینی برای رانندگان در نظر بگیرد.

پس از پیوستن به ناوگان اسنپ اگر پیمایش خوردوی رانندگان از ۲۰۰ کیلومتر در ماه بیشتر شود، به آنها سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. با چند سفر اسنپی در روز و هفته می‌توانید پیمایش خود را به این رقم برسانید و دغدغه بنزین و هزینه‌هایش را کم کنید.

۶. کار در محدوده جغرافیایی دلخواه

با ثبت نام در اسنپ رانندگان و شروع فعالیت، اپلیکیشنی در اختیار خواهید داشت که به شما اجازه کارکردن در ناحیه جغرافیایی دلخواهتان را می‌دهد. خودتان انتخاب می‌کنید که می‌خواهید در کدام نقطه از شهر مسافر سوار کنید.

برای مثال، اگر به عنوان شغل دوم به این کار نگاه می‌کنید، در زمان بازگشت از محل کار می‌توانید در همان مسیر، درخواست مسافران اسنپ را بپذیرید. هم به خانه باز می‌گردید و هم در مسیر، درآمدی جانبی کسب می‌کنید. عالی نیست؟

۷.  امکان ثبت نام غیر  حضوری راننده

فرایند پیوستن به رانندگان اسنپ خیلی ساده است. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن می‌توانید در چند گام ساده، این کار را تمام کنید. شاید به‌دلایل مختلف میلی به مراجعه حضوری به سازمان‌ها و ادارات برای ثبت‌ نام راننده سواری ندارید اما اسنپ نمی‌گذارد که این موضوع شما را از کارکردن بازدارد.

پای هیچ‌گونه کاغذبازی و مراحل اداری پیچیده‌ای در میان نیست. با ثبت‌نام آنلاین و غیرحضوری در فرایندی سریع و ساده می‌توانید شاغل شوید. ثبت نام غیر حضوری راننده به شما کمک می‌کند که بی‌دغدغه و بدون نیاز به سفارش دیگران و مراجعه به این شرکت و آن سازمان، راهی برای ورود به یک شرکت معتبر و کسب درآمد جانبی در اختیار داشته باشید.

در آخر

با ثبت نام تاکسی در اسنپ می‌توانید به مجموعه‌ای بپیوندید که حواسش به رفاه حال مسافران و رانندگان است و دوست دارد که تجربه‌ای متفاوت برای هردو گروه رقم بزند. پس اگر به‌دنبال کار می‌گردید یا می‌خواهید درآمد جانبی داشته باشید، بدانید که اسنپ رانندگان طی فرایندی ساده و سریع به شما کمک می‌کند که به هدفتان برسید.

https://digitalsignup.snapp.ir/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید