رویداد گذار از چهارمین سال فعالیت تترلند در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد

تترلند، بزرگ‌ترین مرجع تبادل تتر ایران، در مسیر سبز هویت جدید

کدخبر: ۴۹۵۷۵۰
تترلند، یکی از اولین سکوهای تبادل رمزارزی در ایران، وارد پنجمین سال فعالیتش شد. در آستانه اتمام چهارمین سال فعالیت تترلند، این سکوی تبادل رمزارزی هویت جدیدش را با برگزاری رویدادی در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی کرد.
تترلند، بزرگ‌ترین مرجع تبادل تتر ایران، در مسیر سبز هویت جدید

رویداد گذار از چهارمین سال فعالیت تترلند با شرکت جمعی از فعالان حوزه رمزارز کشور و اهالی رسانه ۲۰اردیبهشت‌‌۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد که در آن، تترلند از هویت جدید خود رونمایی کرد.

تترلند در این مدت نظرسنجی‌ها و بررسی‌های متفاوتی را روی جامعه آماری فعالان رمزارز ایران و کاربران انجام داده است که نتایج آن به آغاز مسیر این تحول منجر شده است؛ تحولی که برای برداشتن گام‌های بلندتر و قوی‌تر با هدف دمیدن روحی تازه در قامت برند تترلند به‌وقوع پیوسته است.

در ابتدای رویداد خانم فرنگیس حسینی، مدیر بازاریابی تترلند، درباره ریبرندینگ تترلند توضیحاتی ارائه داد. طبق گفته او، در نظرسنجی‌های ناشناس تترلند که در فضای عمومی رمزارز کشور انجام شده بود، ۷۰درصد فعالان رمزارز در ایران «امنیت» را مهم‌ترین ویژگی انتخاب سکوی تبادل رمزارزی می‌دانسته‌اند.

این موضوع قطعاً برای کسانی اهمیت دارد که از سکوی تبادل رمزارزی استفاده می‌کنند و با دارایی‌هایشان سروکار دارند. دراین‌میان، نکته جالب این بود که وقتی نظرسنجی یادشده روی جامعه آماری کاربران تترلند انجام شد، هیچ اثری از «امنیت» دیده نمی‌شد! این یعنی موضوعی که دغدغه فضای عمومی جامعه رمزارز کشور بود، گویا برای کاربران تترلند حل‌شده به‌نظر می‌رسید. فرنگیس حسینی این موضوع را نشانه موفقیت تترلند در ایجاد آسودگی خاطر کاربرانش دانست.

اگر حتی یک بار سروکارتان به خریدوفروش رمزارزها در ایران افتاده باشد، حتماً با پلتفرم‌های مختلفی برخورد کرده‌اید و به پیچیدگی‌های فرایند‌های احراز هویت و ثبت سفارش واقف هستید. با‌این‌حال، تمامی کاربران فضای رمزارز ایران تترلند را به «سادگی در عین هوشمندی» می‌شناسند.

فرنگیس حسینی در رویداد گذار از چهارسالگی تترلند به سایر شاخص‌هایی اشاره کرد که سرلوحه برند جدید تترلند قرار داده شده‌اند؛ از‌جمله صداقت، واقع‌گرایی، صمیمیت، اصالت، آرامش و خوشایندی که در تمام وجوه سازمانی پیاده‌سازی شده‌اند. چکیده این عناصر در لوگو جدید تترلند با شعار «سادگی نهایت هوشمندی است» نمایان است.

تترلند1

همچنین، کالکشن هویت بصری جدید تترلند (لوگوساین و لوگوتایپ‌ها) به‌صورت NFT در مارکت‌پلیس OpenSea قرار گرفته است.

مرجان قاسمی، سرپرست امور مشتریان تترلند، درادامه افزود: 

«تیم‌های پشتیبانی و خدمات مشتریان تترلند که زیرمجموعه امور مشتریان هستند، ۲۴ساعته و بدون تعطیلی در ۳۶۵ روز سال فعال و پاسخ‌گوی کاربران تترلند هستند. میزان رضایتمندی ۹۶درصدی و شاخص NPS نزدیک به ۷۳درصدی گواه خوبی بر عملکرد این دو تیم است.

در سال ۱۴۰۰، پشتیبانان تترلند بیش از ۴۱هزار ساعت با کاربران گفت‌وگو و افزون‌بر ۴میلیون و ۳۰۰هزار پیام با آنان ردوبدل کردند. نکته دیگر اینکه میانگین زمان انتظار برای دریافت اولین پاسخ از تیم پشتیبانی فقط ۳۷ ثانیه است… تترلند از نو سبز شد تا بتواند هنوزهم درنهایت سادگی، هوشمند باشد و ثابت کند می‌تواند بر بستر آنلاین بدون استفاده از کاغذ، سبزبودن را به زمین هدیه کند.»

شایان ذکر است به‌مناسبت پایان چهارمین سال فعالیت تترلند، این شرکت به یادبود چهار درخت به زمین هدیه کرد.

4 نهال

درادامه رویداد رضا حیدری، مدیر فنی و محمدامین محامدپور، مدیر محصول تترلند، توضیحاتی درباره تغییرات وب‌سایت و اپلیکیشن، گزارش فعالیت و سرویس‌های تترلند ارائه دادند.

حیدری، مدیر فنی تترلند، از استفاده کیف‌پول‌های آدرس‌متغیر خبر داد تا کاربران تترلند دیگر نگران خطر تحریم و مسدودسازی دارایی‌های دیجیتال خود نباشند. به‌گفته او، سطح پایداری سرویس‌های تترلند در سال پیش ۹۹.۹۸درصد بوده و تاکنون، ۱۲۰ به‌روزرسانی در وب‌سایت و ۹۵ به‌روزرسانی در اپلیکیشن تترلند انجام شده است.

محامدپور، مدیر محصول تترلند، علاوه‌بر ارائه توضیحاتی درباره سرویس‌‌های متفاوت تترلند، ازجمله سرویس تسویه آنی تتر به‌صورت ۲۴ساعته در ۷ روز هفته‌، کیف‌پول تومانی تتر، تسویه فوری تومان، سرویس دعوت از دوستان، احراز هویت ناشنوایان، معاملات مبتنی‌بر API و نمودار نرخ تتر، از شاهکار تترلند در سال گذشته گفت.

این شاهکار راه‌اندازی شیوه «معاملات تک‌نرخی» برای اولین‌بار در ایران است. به‌صرفه‌ترین راه برای کاربران، خریدوفروش تتر با قیمت یکسان است و تترلند توانسته شکاف قیمتی بین خریدوفروش را با این نوآوری حذف کند و کاربر صرفاً کارمزدی را پرداخت خواهد کرد که برمبنای سطح کاربری قابلیت تغییر دارد.

محمدحسین خیرخواه، کپی‌رایتر تترلند، نیز از ارائه گزارش ۶فصلی این سکوی تبادل رمزارزی خبر داد؛ گزارشی از روند فعالیت تترلند که به‌عنوان مرجع تبادل تتر ایران، بخشی از مسئولیت این برند به‌حساب می‌آید. گزارش یادشده را می‌توانید از‌طریق وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید