بازرگانی صارش، ثبت سفارش فوری کالا 3 روزه

کدخبر: ۴۹۶۰۳۰
شرکت بازرگانی معتبر و با سابقه صارش؛ به منظور سهولت بخشیدن به امر واردات، ثبت سفارش فوری 3 روزه را برای کلیه متقاضیان به انجام می رساند.
بازرگانی صارش، ثبت سفارش فوری کالا 3 روزه

در اولین قدم واردات کالا، لازم است که در سامانه وزارت بازرگانی کشور، مجوز ورود کالای مربوطه صادر شود. به روال نام نویسی و ثبت اطلاعات واردات این کالاها، ثبت سفارش گفته می شود. این عمل در گذشته به صورت دستی و با مراجعه حضوری انجام می گرفته است. امروزه با گسترش شهروند و دولت الکترونیک، ثبت سفارش واردات از طریق سامانه الکترونیکی sabtaesh.tpo انجام می گیرد.

مراحل ثبت اطلاعات تا رسیدن به تاییدیه ورود کالا، طولانی، زمان بر و سخت می باشد. به همین دلیل مشورت خواستن از یک شرکت بازرگانی واسطه و با تجربه، به انجام سریع و صحیح کار سرعت بیشتری خواهد بخشید.

شرکت بازرگانی صارش، به پشتوانه تیم متخصص و با سابقه خود، برای کلیه بازرگانان حقیقی و حقوقی، متعهد می گردد که ثبت سفارش فوری 3 روزه را برای آن ها به انجام برساند. لذا با اعتماد به صارش و مجموعه خبره آن، لذت یک تجارت موفق، بدون ریسک و پر سود را تجربه خواهید کرد.

معرفی مراحل ثبت سفارش واردات کالا

به منظور ثبت سفارش واردات کالا، پشت سر گذاشتن مراحل زیر لازم و ضروری می باشد. لازم به ذکر است که ترتیب این مراحل اهمیت دارد. چنانچه این ترتیب رعایت نشود، تاجر مجبور به دوباره کاری و صرف وقت بیشتری خواهد شد.

- دریافت کد تعرفه: این کد مربوط به کلیه کالاهای وارداتی بوده و بیان کننده گروه و مشخصات آن کالا می باشد

- دریافت  فاکتور خرید یا پروما از فروشنده کالای وارداتی در کشور مبدا

- تکمیل کلیه اطلاعات مربوط به فرم ثبت سفارش: این فرم به صورت الکترونیکی بوده و با مراجعه به سامانه ثبت سفارش کالا در سازمان توسعه و تجارت قابل مشاهده و تکمیل خواهد بود.

- دریافت تاییدیه ثبت سفارش واردات کالا از کارشناسان مربوطه

- دریافت بیمه نامه حمل و نقل کالا از یک شرکت بیمه ای

- تکمیل فرم تقاضای گشایش اعتبار و فرم بانکی 

- پرداخت کلیه هزینه های مربوط به ثبت سفارش کالا به بانکی که فرم تقاضای اعتبار در آن پر شده است.

گروه بازرگانی صارش، کلیه مراحل فوق را در اسرع وقت به انجام می رساند. این مجموعه با ثبت سفارش فوری 3 روزه، روال کار تجار را با سهولت بیشتری به نتیجه خواهد رساند.

بازرگانی صارش

بازرگانی صارش، در کنار شما در امر واردات و صادرات

مدارک مورد نیاز برای درخواست سفارش واردات کالا

در دست داشتن مدارک و اسناد مورد نیاز قبل از اقدام به هر کاری، سرعت رسیدن به نتیجه را افزایش می دهد. در مورد ثبت سفارش واردات کالا نیز این قاعده وجود دارد. در ادامه با برشمردن مدارک مورد نیاز برای ثبت سفارش، به شما در این امر کمک خواهیم رساند:

- دریافت کارت بازرگانی برای واردات کالا

- دریافت کد ثبت سفارش که پس از تکمیل اطلاعات و تایید آن ها، در فرم ثبت سفارش، به کاربر داده می شود. این کد در واقع شامل کد کاربری و رمز عبور سامانه ثبت سفارش می باشد.

- برگه های ثبت سفارش که سه عدد برگه تایپ شده هستند و توسط بازرگان یا وارد کننده یا متقاضی و بدون خط خوردگی امضا شده اند.

- دریافت مجوزهای لازم: این مجوز ها تعیین می کنند که کالای وارداتی مربوطه مطابق با موازین داخلی بوده و مورد تایید سازمان های ذیربط قرار گرفته است.

- ارائه فاکتور فروش کالا: این فاکتور فروش که همان پروفرما نام دارد، توسط فروشنده در کشور مبدا به دست متقاضی یا بازرگان داده می شود.

- ارائه برگه یا کاتالوگ معرفی کامل کالای وارداتی

چنانچه برای پشت سر گذاشتن این مراحل دچار مشکل شده و به راهنمایی یک مشاوره خبره و با تجربه نیاز داشتید، تیم تخصصی صارش در خدمت شماست. کارشناسان ما با داشتن چندین مدرک معتبر بین المللی در کلیه مراحل ثبت سفارش کالا در کنار شما بوده و پاسخگوی سوالات شما هستند.

گروه بازرگانی صارش، با ثبت سفارش فوری 3 روزه، در امر سرعت بخشیدن به واردات کالا به شما یاری خواهند رساند.

معرفی انواع ثبت سفارش برای کالا

1- اعتبار اسنادی به صورت دیداری (Sight Documentary Credit): در این روش، پس از ثبت سفارش، بانک ابلاغ کننده،  مدارک و اسناد ارائه شده توسط ذینفع و بازرگان را رویت می کند. در صورتی که همه شرایط، قوانین و ضوابط توسط درخواست کننده رعایت شده باشد، وجه را به وی پرداخت خواهد کرد.

2- اعتبار اسنادی به صورت مدت‌دار (Deferred Letter Of Credit): در  این روش ، بازرگان با ارائه اسناد و مدارک خود، اعتبار را دریافت نمی کند. وجه مربوط به ثبت سفارش مدت دار، پس از مدت زمانی مشخص و تعیین شده، پرداخت می گردد.

ثبت سفارش

ثبت سفارش سریع و سه روزه کالا، با بازرگانی صارش

3- اعتبار اسنادی از نوع یوزانس (usance Credit):  این نوع ثبت سفارش، براتی محسوب می شود. به این معنی که یکی از دو طرف معامله که در دو کشور مختلف قرار دارند، طبق عرف و قانون، از طرف مقابل مهلت می گیرند. یوزانس به معنی مهلتی است که برای پرداخت وجه ارزی بین دو کشور تعیین می گردد.

بر خلاف ثبت سفارش دیداری که در آن وجه اعتبار به محض ارائه اسناد پرداخت می شود، در اعتبار یوزانس پرداخت درجا وجود ندارد. در واقع یوزانس نوعی اعتبار اسنادی مدت دار است که در آن برات صادر می گردد و امکان انجام تجارت و معامله فراهم می باشد. 

4- ثبت سفارش واردات در قبال صادرات: در این شیوه ثبت سفارش، مجوز و اعتبار واردات در قبال عرضه پروانه صادراتی معتبر، توسط بازرگان انجام می گیرد. در ازای اعتبار و ارزش کالای صادراتی که دارای مهر تایید گمرک می باشد، بازرگان برای واردات اعتبار دریافت خواهد کرد.

5- ثبت سفارش بدون انتقال ارز: در این نوع ثبت سفارش کالا، ثبت سند بدون نیاز به انتقال ارز انجام می گیرد. این روش برای برخی از کالاها و در شرایط خاصی قابل اجرا می باشد.

برای ثبت سفارش فوری 3 روزه، به بازرگانی صارش اعتماد کنید.

ثبت کالای وارداتی شما در اسرع وقت 

امر تجارت و واردات، حمل و ترخیص کالا نیازمند دانش و تجربه می باشد. داشتن اطلاعات کامل و کافی در این راستا، به بازرگان در ایجاد یک تجارت موفق و پرسود یاری خواهد رساند. یک بازرگان با اعتماد به علم و تجربه یک شرکت بازرگانی فعال در زمینه واردات و صادرات، ره صد ساله را یک روزه طی خواهد کرد. این شرکت ها با داشتن دانش به روز، رابط های مطمئن و کاربلد و آگاهی از کلیه فوت و فن های تجارت، ریسک واردات را کاهش و سود دهی و سرعت انجام کار را افزایش خواهند داد.

یکی از شرکت های معتبر و بزرگی که در کارنامه کاری خود سوابق درخشانی از ورود، حمل و ترخیص کالا به ثبت رسانده است، شرکت بازرگانی صارش می باشد. این شرکت با علم خود و آشنایی کاملی که از اصول تجارت و واردات دارد، طرح ثبت سفارش فوری 3 روزه را برای متقاضیان تعریف کرده است.

برای آگاهی بیشتر از این طرح و استفاده از آن با ما در تماس باشید.

بازرگانی-صارش

بازرگانی صارش، حامی و راهنمای شما در امر واردات و ثبت سفارش فوری

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید