برای ارسال اظهارنامه مالیاتی از مشاور مالیاتی کمک بگیرید!

کدخبر: ۴۹۶۸۰۹
عدم ارسال به‌موقع اظهارنامه، عواقبی مانند محرومیت از معافیت‌ها و جرائم مالیاتی سنگین را به‌دنبال دارد.
برای ارسال اظهارنامه مالیاتی از مشاور مالیاتی کمک بگیرید!

اظهارنامه مالیاتی به‌عنوان کارنامه مالی شرکت در طول یک سال کاری، یکی از فعالیت‌های پرکاربرد حسابداری است که تنظیم و ارسال آن به سازمان امور مالی برای حسابداران و مدیران واحدهای مالیاتی شرکت‌ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. تکمیل فرم اظهارنامه درگذشته به‌صورت دستی و روی کاغذ نوشته می‌شد، اما با گسترش اینترنت، به‌صورت الکترونیکی و آنلاین هم تهیه و ارسال می‌شود.

عدم ارسال به‌موقع اظهارنامه، عواقبی مانند محرومیت از معافیت‌ها و جرائم مالیاتی سنگین را به‌دنبال دارد. مؤدیان برای جلوگیری از این عواقب و ارسال اظهارنامه مالیاتی به بهترین حالت ممکن می‌توانند از خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین، تلفنی و حضوری آقای مالیات استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت مشاوره مالیاتی و ویژگی‌های یک مشاور مالیاتی خوب صحبت کنیم و همچنین در ادامه به معرفی خدمات سامانه پایش اظهارنامه مالیاتی در مؤسسه آموزشی آقای مالیات بپردازیم پس همراه ما باشید.

مشاوره مالیاتی چیست؟

همه صاحبان کسب و کارهای مختلف و حسابداران، کم‌وبیش با موضوع مالیات آشنا هستند و می‌دانند که به‌هیچ‌وجه راهی برای فرار از پرداخت مالیات وجود ندارد؛ زیرا بخش عمده‌ای از بودجه موردنیاز کشور از طریق دریافت مالیات از کسب و کارها برآورده می‌شود.‌ صاحبان کسب و کار با دریافت مشاوره مالیاتی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالیاتی، می‌توانند از اشتباهات و جرائم مالیاتی خود جلوگیری کرده و راهنمایی‌های لازم را از بهترین مشاور مالیاتی دریافت کنند. 

خدماتی که طی مشاوره مالیاتی ارائه می‌شود، شامل پیشگیری و جلوگیری از جرائم مالیاتی، تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی و ارزش‌افزوده، تهیه و تنظیم معاملات خریدوفروش، شرکت در جلسه‌های رسیدگی مالیاتی، پیگیری مراحل اعتراض مالیاتی نزد رئیس سازمان امورمالیاتی، شورای‌عالی مالیات و هیئت حل‌اختلاف، تهیه لایحه مالیاتی و ارائه آن به هیئت حل‌اختلاف هستند.

مدیریت پرونده‌های مالیاتی کسب و کار با استفاده از مشاوره مالیاتی و راهنمایی‌های مشاوران با تجربه و مسلط به قوانین مالیاتی، با کیفیت بهتر و نتایج رضایت‌بخشی همراه خواهد بود. تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی با استفاده از مشاوره مالیاتی به‌صورت حضوری، تلفنی و آنلاین، جرائم مالیاتی را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. اگر نیاز به خدمات مشاوره مالیاتی دارید همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://mrtax.site/tax-advice/

مشاور مالیاتی کیست؟

به فردی که به کسب و کارها برای تصمیم‌گیری درست در زمینه مسائل مالیاتی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی بر اساس قوانین کمک می‌کند و میزان مالیات را به حداقل می‌رساند، مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی گفته‌ می‌شود. مشاور مالیاتی در طی جلسه مشاوره پس از انجام مصاحبه و گفت‌وگو با صاحبان کسب و کار و به‌دست آوردن اطلاعات لازم از اوضاع مالی شرکت، از روش‌هایی استفاده می‌کنند تا با کمک آن، به کاهش میزان مالیات آن‌ها کمک کند.

همه امور مالیاتی که توسط مشاور مالیاتی انجام می‌شود مطابق با قوانین مالیاتی کشور است. اشراف کامل به قانون، سواد حقوقی بالا، داشتن ارتباطات مؤثر با متصدیان امور مالیاتی، آموزش مالیات، داشتن رزومه مشاوره در شرکت‌ها و داشتن تجربه کافی از ویژگی‌های بهترین مشاور مالیاتی محسوب می‌شود.

تعیین دیوان مالیاتی، مصاحبه با صاحبان کسب و کار و جمع‌آوری اطلاعات، استفاده از فناوری‌هایی مانند ایمیل، نرم‌افزارهای مالیاتی و تحلیل داده، ارائه اطلاعات واضح و قابل‌فهم به مشتریان با آموزش مالیات و درک کامل قوانین و مقررات مالیاتی، مهم‌ترین مسئولیت‌های مشاور مالیاتی به شمار می‌آید.

معرفی خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین

 یکی از خدمات مالیاتی پرطرفدار در مؤسسه آقای مالیات مشاوره مالیاتی آنلاین است. در بعضی از کسب و کارها، مدیران برای بررسی دقیق مدارک و پروندهای مالیاتی خود، به یک مشاور نیاز دارند تا او پس از بررسی پرونده‌ها و ارائه راهکارهای موردنیاز، به حل چالش‌های مالیاتی کمک کند. با توجه به مشغله‌های فراوان برای بسیاری از افراد در شهرهای دیگر، امکان مراجعه حضوری به مؤسسات آموزش مالیات و شرکت در جلسه مشاوره مالیاتی وجود ندارد.

معرفی خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین

با مشاوره مالیاتی آنلاین این افراد در هر شهری که ساکن باشند، بدون محدودیت زمانی و مکانی، پس از ورود به سایت آقای مالیات و تکمیل فرم درخواست مشاوره از طریق چت آنلاین یا با مراجعه به بخش پنل اشتراکی مشاوره، می‌توانند سؤالات خود را در زمینه نحوه تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی مطرح  کرده و منتظر پاسخ باشند.

مشاوره مالیاتی حضوری

مشاوره مالیاتی حضوری بیشتر برای مؤدیانی مناسب است که پرونده مالیاتی سنگینی دارند و حتماً باید به‌صورت حضوری با مشاور یا وکیل مالیاتی صحبت کنند. این افراد برای رزرو وقت جهت مشاوره حضوری، باید با شماره تلفن‌ مؤسسه آقای مالیات تماس بگیرند.

 از دیگر روش‌های دریافت مشاوره حضوری این است که پنل اشتراکی شش‌ماهه و یک‌ساله را خریداری کنند. برای استفاده از پنل اشتراکی امکان ارسال تیکت، تماس و مراجعه حضوری وجود دارد. در پنل‌های اشتراکی هیچ محدودیتی در تعداد تیک‌های متنی وجود ندارد. برای پنل‌های سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک ساله، علاوه‌ بر ارسال تیکت نامحدود، تماس تلفنی نیز امکان‌پذیر است.

در جلسه حضوری مشاوره پرونده‌های مالیاتی از جنبه‌های مختلف و بر اساس قوانین مالیاتی کشور موردبررسی قرار می‌گیرد و مشاور مالیاتی طبق ابعاد پرونده، بهترین و مناسب‌ترین راهکار را برای ارسال اظهارنامه مالیاتی به مؤدی ارائه می‌دهد.

 مشاوره حضوری مزایای زیادی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به افزایش سرعت پاسخ‌گویی، دقیق بودن رسیدگی به پرونده مالیاتی، دریافت لایحه دفاعیه در کوتاه‌ترین زمان و دریافت خدمات وکیل مالیاتی، اشاره کرد. هزینه مشاوره حضوری همواره از مشاوره آنلاین و تلفنی بیشتر است. در صورت عدم حضور به‌موقع مؤدی در دفتر موسسه مالیاتی جلسه مشاوره حضوری کنسل خواهد شد.

خدمات مشاوره مالیاتی حضوری، آنلاین و تلفنی

مشاوره تلفنی

مشاوره مالیاتی تلفنی یکی‌دیگر از خدمات مالیاتی مؤثر و مفید مؤسسه آقای مالیات است. تعداد زیادی از افراد به دلیل مشغله‌های کاری، ترافیک تهران، سکونت در شهرهای دیگر نمی‌توانند به صورت حضوری به مؤسسه مالیاتی مراجعه کنند.

 این افراد با استفاده از مشاوره تلفنی با مشاوران مالیاتی باتجربه و ماهر مؤسسه طی تماس تلفنی به جواب تمام سوالات خود درباره نحوه تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی می‌رسند‌. یکی‌دیگر از روش‌های استفاده از مشاوره تلفنی، خرید پنل اشتراکی سه و شش‌ماهه یا یک‌ساله است. با خرید این پنل‌ها در هر زمانی می‌توان با مشاوران مالیاتی مؤسسه آقای مالیات تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

بررسی اظهارنامه مالیاتی از طریق سایت آقای مالیات

به کسب و کارهایی که قصد دارند برای ارسال اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت آقای مالیات (https://mrtax.site/) مراجعه کرده و از خدمات مالیاتی سامانه پایش این سایت استفاده کنند. آقای مالیات به‌عنوان اولین سایت و مرکز تخصصی آموزش مالیات ایران و موسس باشگاه مهارت‌آموزی با مدیریت آقای فرشید رستگار، فعالیت خود را از آذر ماه سال 93 آغاز کرده است‌. نام رسمی این مؤسسه آوای رسای علم و دانش و نام تجاری آن آقای مالیات است. فعالیت این مؤسسه در زمینه آموزش مالیات و مشاوره مالیاتی برای افزایش آگاهی مخاطبان از دانش مالیاتی است.

خدمات اجرایی این مؤسسه عبارتند از: مشاوره مالیاتی در تمام حوزه‌ها، اجرای پرونده‌های مالیاتی و تحریر کردن لوایح دفاعیه. برگزاری سمینارها و همایش‌ها، دوره‌های آموزش مالیات، کارگاه‌های تخصصی و ارائه محصولات آموزشی استاندارد نیز خدمات آموزشی مؤسسه آقای مالیات هستند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و آخرین تخفیفات دوره‌های آموزش مالیات با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره‌تلفن جهت مشاوره: 88950332-021

ایمیل جهت مشاوره: safireparsian@gmail.com

آدرس پستی: تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمال غربی تقاطع خیابان فاطمی، ساختمان شماره 1، طبقه 3، واحد 51

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید