بهترین مرکز تزریق چربی در تهران کجاست ؟

کدخبر: ۴۹۷۲۴۰
تزریق چربی یک روش جوانسازی و حجم دهی به اعضای صورت و اندام های بدن است.
بهترین مرکز تزریق چربی در تهران کجاست ؟

تزریق چربی یک عمل زیبایی است که به دلیل نتایج درخشان و عوارض ناچیز، مورد توجه زیباجویان بسیاری قرار گرفته است. البته مهمترین شرط رسیدن به نتایج موفقیت آمیز تزریق چربی، مراجعه به مراکز زیبایی معتبر و تخصصی است. بنابراین در این مقاله قصد داریم به ویژگی های بهترین مرکز تزریق چربی در تهران و روش های یافتن آن بپردازیم. بنابراین تا پایان ما را همراهی کنید.

تزریق چربی چیست ؟

تزریق چربی یک روش جوانسازی و حجم دهی به اعضای صورت و اندام های بدن است. کاربردهای تزریق چربی بسیار متنوع هستند؛ رفع چین و چروک خط خنده، خط اخم، خطوط پیشانی و خطوط اطراف چشم، حجم دهی به لب، گونه، چانه و اندام های بدن، زاویه سازی فک، رفع گودی و تیرگی زیر چشم، از بین بردن جای اسکار ناشی از زخم، جوش، سوختگی و شکستگی و ... از جمله این کاربردهاست. روش های تزریق چربی نیز متنوع اند؛ مثلا از تزریق چربی به روش میکروفت برای حجم دهی یا رفع خطوط عمیق و از روش نانوفت برای جوانسازی و ترمیم بافت پوست استفاده می شود.

روش کلی برای تزریق چربی، به این صورت است؛ که در ابتدای کار، ناحیه مورد نظر برای استخراج چربی انتخاب می شود. این ناحیه معمولا شکم، پهلو یا ران است؛ این نواحی به این دلیل انتخاب می شوند که اولا هنگام برداشت چربی، برش و بخیه به جای مانده، در معرض دید قرار ندارد و ثانیه، چربی های استخراج شده از این نواحی، مقاومت بیشتری دارند و مدت زمان ماندگاریشان بیشتر است.

سپس بانک چربی، بی حس می شود و با استفاده از روش های برداشت چربی مانند لیپوساکشن، به میزان مورد نیاز چربی برداشته می شود. چربی برداشت شده پاکسازی و فرآوری می شود، تا آماده تزریق به بدن شود. در نهایت، پس از بی حس کردن ناحیه دریافت کننده، با استفاده از سرنگ مخصوص و نازکی، عملیات انتقال چربی به نقاط هدف صورت می گیرد.  

بهترین مرکز تزریق چربی

تزریق چربی یک عمل زیبایی حساس و ظریف است که بکارگیری دقت، تخصص و تجربه در تمامی مراحل آن حائز اهمیت است. انتخاب بهترین مرکز تزریق چربی، برای دریافت نتایج موفق آمیز و رضایت بخش از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. اما ما در این مقاله، قرار نیست که بهترین مرکز تزریق چربی یا لیستی از بهترین مراکز را ارائه دهیم. بلکه قرار است با معرفی ویژگی های بهترین مراکز تزریق چربی و راه های یافتن آن، به شما کمک کنیم تا خود به بهترین گزینه دست یابید.

نمونه تزریق چربی به صورت

ویژگی های بهترین مرکز تزریق چربی

در ادامه لیستی از ویژگی های و مشخصات بهترین مراکز تزریق چربی را در اختیار شما زیباجویان عزیز قرار می دهیم؛ تا با اتکا به آنها مرکز تزریق چربی و پزشک متخصص خود را بیابید.

برخورداری از پزشکان متخصص و با تجربه

اولین و شاید مهمترین ویژگی بهترین مراکز تزریق چربی، برخورداری از پزشکانی با تحصیلات مرتبط و باتجربه بالا در این حوزه است. ویژگی های پزشک متبحر در زمینه تزریق چربی، عبارتند از:

  • داشتن مجوز رسمی از معاونت درمان کشور: متاسفانه افراد زیادی بدون داشتن مدرک تحصیلی و مجوز فعالیت، اقدام به انجام عمل های زیبایی می کنند. این درحالی است که انجام عمل های زیبایی، حتما باید در اتاق عمل، در شرایط استریل، توسط دستگاه های تخصصی و پزشکان ماهر انجام شود.
  • داشتن تخصص کافی در زمینه پیش بینی و تشخیص: به طور کلی، یکی از اصلی ترین مشخصات یک پزشک خوب، داشتن مهارت در زمینه تشخیص بیماری یا مشکل است. به علاوه تشخیص درمان مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مثلا در هنگام معاینه زیباجو برای تزریق چربی، اولا پزشک باید تشخیص دهد که تزریق چربی برای این فرد مناسب است یا خیر. ثانیه باید محل مناسب برای استخراج چربی، روش تزریق چربی مناسب و میزان چربی مورد نیاز برای تزریق را نیز به درستی و با مهارت بالا تشخیص دهد.
  • داشتن تبحر و مهارت بالا برای تزریق چربی: علاوه بر تشخیص، پزشک باید مهارت کافی در تزریق چربی نیز داشته باشد. انجام درست مراحل تزریق چربی، باعث می شود در نهایت چربی ها به درستی در زیر پوست جای گیرند؛ درحالی که اگر این مراحل به درستی طی نشود، باعث بروز عوارضی مانند گلوله گلوله شدن چربی در زیر پوست می گردد.

به علاوه با توجه به اینکه امروزه دستگاه ها و متدهای تزریق چربی جدیدی معرفی می شوند، پزشک باید دانش و مهارت خود را به طور مرتب بروز نگه دارد.

  • مشاوره و راهنمایی درست درخصوص تزریق چربی: ارائه مشاوره اصولی قبل از تزریق چربی و در جلسه ای مجزا، درخصوص مراحل تزریق چربی، عوارض احتمالی و دستورالعمل هایی که باید قبل و بعد از تزریق چربی توسط زیباجو رعایت شوند، در کسب آگاهی، میزان رضایت و یافتن نتایج مورد نظر بسیار موثر است. برخی از مراجعان، ممکن است تصویری غیر واقعی از نتایج تزریق چربی داشته باشند؛ وظیفه یک پزشک خوب این است که تصویری واقعی از تزریق چربی برای مراجعان خود ارائه دهد.

بروز بودن تکنیک های تزریق چربی

کلینیک های معتبر با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تکنیک های موجود برای انتقال چربی، از میزان عوارض جانبی می کاهند.

دسترسی به ابزار و دستگاه های ضروری تزریق چربی

کلینیکی که مجهز به تمام دستگاه ها و ابزارهای بروز تزریق چربی است، یکی از مهمترین معیارهای تخصصی بودن را داراست.

اخلاق و نحوه برخورد پزشک و پرسنل

نحوه رفتار پرسنل و احترام به زیباجویان، حس اطمینان و آرامش را در آنها تقویت می کند و باعث می شود با آرامش خاطر فرآیند تزریق چربی را طی کنند.

در دسترس قرار دادن نمونه کارها

کلینیکی که دارای نمونه کارهای موفق و زیاد در خصوص تزریق چربی است، به دلیل تجربه بالا در انجام این عمل زیبایی، باعث اطمینان خاطر و جذب مراجعان بیشتری می شود.

تزریق چربی به صورت

راه های یافتن بهترین مراکز تزریق چربی

حالا که ویژگی های بهترین مراکز تزریق چربی را دانستید، لازم است با برخی از بهترین روش های یافتن این مراکز نیز آشنا شوید. راه های یافتن بهترین مراکز تزریق چربی عبارتند از:

  • پرس و جو از اطرافیان: اگر در اطرافتان افرادی وجود دارند که تزریق چربی را در کلینیک های معتبر انجام داده اند، از تجربیاتشان جویا شوید و نتایج را به شکل یک لیست تهیه کنید.

  • جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی: کلینیک های معرفی شده از طریق اطرافیانتان را در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو کنید و درخصوص ویژگی های آنها اطلاعات کسب کنید. همچنین می توانید برای یافتن سایر کلینیک های معتبر نیز به جستجو در اینترنت بپردازید. وب سایت و صفحات کلینیک ها در فضای مجازی، حاوی اطلاعات خوبی درخصوص روش ها و نمونه کارهای تزریق چربی است.

  • مقایسه کلینیک های مورد نظر: مراکز تزریق چربی موجود در لیستتان را با هم مقایسه کنید و گزینه های نامناسب را حذف کنید.

  • مراجعه حضوری به کلینیک ها: به کلینیک های باقی مانده در لیست، به صورت حضوری مراجعه کنید و درخصوص خدمات و هزینه های دریافتی با آنها مشورت نمایید. در خصوص تکنیک های تزریق چربی سوال کنید و سپس نتایج بدست آمده را با هم مقایسه کنید. همچنین در جلسه مشاوره شرکت کنید تا به صورت دقیق توسط پزشک معاینه شوید، سپس سوالات خود را از وی بپرسید و انتظارات خود نسبت به نتایج تزریق چربی را با وی مطرح کنید. از این طریق می توان تا حدودی توانمندی پزشک را بررسی نمود.

  • بازدید از نمونه کارهای موجود در کلینیک: نمونه کارهای موجود در مراکز تزریق چربی را با دقت و با توجه به جزئیات زیاد، بررسی نمایید و آنها را با انتظارات خود مقایسه کنید. در نهایت به نتایج بررسی های خود اعتماد کنید و کلینیکی که از نظر ویژگی های مدنظر، دارای بیشترین امتیاز است را انتخاب کنید.

نتایج تزریق چربی در مراکز معتبر می تواند انتظارات معقول مراجعان را برطرف سازد. افرادی که با هدف جوانسازی پوست و ترمیم بافت آن، اقدام به تزریق چربی کرده اند می توانند نتایج شگفت انگیز آن را که همچون اکسیر جوانی است مشاهده نمایند. برخی افراد که همیشه از مشکل کبودی و گودی زیر چشم رنج می بردند و به انواع روش های خانگی و ... روی آورده بودند بدون آنکه تغییرات قابل ملاحظه ای دریافت کنند نیز می توانند نتایج فوق العاده تزریق چربی را دریافت نمایند. مراجعانی هم که با قصد افزایش حجم اندام های بدن راهی مراکز زیبایی شدند، می توانند از فرم دلخواه بدن خود لذت ببرند.

عوارض خطرناک تزریق چربی توسط مراکز نامعتبر

درعوض افرادی که بدون تحقیق و کسب اطلاعات اصولی، اقدام به مراجعه به مراکز غیرتخصصی و نامعتبر تزریق چربی کرده اند؛ باید منتظر عوارض نادر و خطرناک آن باشند. عفونت، اسکار و گوشت اضافه، آسیب به ساختارهای عمقی پوست و دریافت نتایج نامطلوب مانند عدم تقارن و عدم یکنواختی چربی ها در زیر پوست که نیاز به جلسات ترمیمی را الزامی می کند، از جمله این عوارض نادر هستند.

هزینه تزریق چربی در بهترین مرکز تهران

عوامل متعددی بر روی هزینه تزریق چربی موثرند. بنابراین برای دریافت هزینه دقیق تزریق چربی لازم است که به صورت حضوری به کلینیک مربوطه مراجعه نمایید و پس از بررسی های اولیه پزشک، قیمت تقریبی را دریافت کنید.

عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه تزریق چربی عبارتند از:

  • منطقه جغرافیایی مرکز تزریق چربی،

  • نوع و برند دستگاه استخراج چربی،

  • هزینه اتاق عمل و مواد مصرفی همچون داروی بی حسی،

  • دستمزد جراح که باتوجه به مهارت و میزان شناخته شدن وی متفاوت است.

  • روش مورد استفاده برای تزریق چربی،

  • هزینه های جانبی مانند هزینه آزمایشات و داروها.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی