تعمیرات سریع و مطمئن لوازم خانگی ویرپول از طریق متخصصان مدرن تکنیک

کدخبر: ۵۰۰۰۵۷
اگر از پدر و مادر بزرگ خود درباره برند ویرپول سوال کنید حتما آن را به خاطر دارند.
تعمیرات سریع و مطمئن لوازم خانگی ویرپول از طریق متخصصان مدرن تکنیک

چون در دهه 40 و 50 واردات محصولات خانگی عمدتا از کشور آمریکا صورت می‌گرفت. برند ویرپول یکی از برندهای معتبر آمریکایی در تولید لوازم خانگی است که کار خود را از سوال 2011 با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرده است. این برند یکی از 10 برند معتیر محصولات خانگی آمریکاست که نام آن در فهرست فورچون 500 قرار دارد.

رقیب اصلی ویرپول را می‌توان شرکت بوش دانست که از نظر تکنولوژی، کیفیت و تنوع محصولات با هم رقابت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم درباره نمایندگی تعمیرات ویرپول و همچنین نکاتی که باید در تعمیر یخچال ویرپول و خصوصا تعمیر ساید بای ساید ویرپول در نظر داشته باشید با شما صحبت کنیم. 

نمایندگی تعمیرات ویرپول

لوازم خانگی امروزه تفاوت بسیار زیادی با محصولاتی قدیمی دارند. در گذشته اگر کسی یک دوره آموزشی ساده در زمینه تعمیر یخچال می‌دید می‌توانست انواع یخچال از برندهای مختلف را تعمیر کند، اما امروزه لوازم خانگی به سمت دیجیتالی‌شدن پیش رفته‌اند. تعمیر یک یخچال یا ماشین لباسشویی هوشمند به مراتب سخت‌تر از محصولات قدیمی و ساده است.

به همین دلیل اگر از محصولات ویرپول استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات نمایندگی تعمیرات ویرپول استفاده کنید. چون نمایندگی‌ها متخصصانی را به کار می‌گیرند که در زمین تعمیر یخچال فریزر ویرپول آموزش‌های لازم را دیده‌اند و کاملا حرفه‌ای هستند.  

خرابی یخچال ویرپول

یک برند هرچقدر هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد به دلایل مختلف ممکن است دچار مشکل شود. نحوه استفاده صحیح، توجه به ارورها و خطاها، حل مشکل نوسانات برق، نصب صحیح و رعایت استاندارهای فضایی که یخچال در آن قرار می‌گیرد، می‌توانند در طول عمر دستگاه شما تاثیرگذار باشند. هنگامی که برای نصب دستگاه خود از نمایندگی کمک می‌گیرید، متخصصان نصب تمامی نکات فنی و استاندارهای لازم را در نظر می‌گیرند تا یخچال ویرپول شما بهترین عملکرد را داشته باشد. 

هدف یک نمایندگی جلب رضایت مشتریان است تا بتواند اعتبار نمایندگی خود را افزایش دهند. اما برای یک تعمیرکار غیرمجاز عمدتا زمان و هزینه‌ای که از شما دریافت می‌کند، مهم است نه اعتبار. بنابراین اگر برای تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول یا هر برند دیگری نیاز به کمک دارید، بهترین راه استفاده از خدمات یک نمایندگی شناخته شده و رسمی است. 

چرا باید از نمایندگی تعمیرات ویرپول استفاده کنم؟

تعمیرات ویرپول

در ادامه درباره دلایلی استفاده از نمایندگی تعمیرات ویرپول و نکاتی که باید در استفاده از خدمات نمایندگی به آن‌ها توجه کنید اشاره خواهیم کرد.  

1- قیمت محصولات

محصولات خانگی الکترونیکی جزو گرانقیمت‌ترین کالاهای خانگی هستند. یک یخچال فریز یا یخچال ساید بای ساید بسته به برند یا کشور سازنده، ممکن است محدوده قیمتی از 30 تا 100 میلیون تومان و گاهی حتی بالاتر داشته باشد. به همین دلیل نحوه استفاده و نگهداری از این محصولات اهمیت بسیار زیادی دارد. اینکه برای نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ویرپول خود که مبلع زیادی را صرف خرید آن کرده‌اید، از یک تعمیرکار غیرمجاز استفاده کنید اصلا منطقی نیست. چون ممکن است بعد از مدت کوتاهی دوباره با مشکل جدیدی رو‌به‌رو شده و مجبور شوید هزینه مازاد دیگری را متحمل شوید. 

2- استفاده از قطعات اصل

تعمیر یخچال ساید بای ساید ویرپول یا هر برند دیگری تنها به تنظیمات داخلی آن محدود نمی شود، گاهی نوسانات برق ممکن است به خرابی یک قطعه منجر شود که باید آن را عوض کنید. یک نمایندگی تعمیرات ویرپول قطعات اصل را از بازارهای خارجی تامین می‌کند در حالی که تعمیرکاران غیر مجاز یا از قطعه تقلبی استفاده می‌کنند یا قطعات مربوط به برندهای دیگر را به کار می‌گیرند و یا نهایتا در بهترین حالت از قطعات تولیدی درجه چندم چینی برای تعمیر یخچال فریز ویرپول یا ساید بای ساید شما استفاده می‌کنند که در همه این حالت‌ها شما به تعمیر مجدد دستگاه خود نیاز پیدا خواهید کرد. 

3- ضمانت خدمات و قطعات

نمایندگی‌های مجاز بعد از تعمیر یک وسیله خانگی خصوصا تعویض قطعات ضمانت نامه‌هایی در خصوص کیفیت خدمات و قطعه استفاده شده، در اختیار شما قرار می‌دهند. یک ضمانت‌نامه به این معنی است که در صورتی خرابی مجدد قطعه، قطعه جدید به صورت رایگان برای شما نصب خواهد شد (البته برای آگاهی از شرایط ضمانت‌نامه توصیه می‌کنیم آن را به دقت مطالعه کنید)، این در حالی است که تعمیرگاه‌های غیرمجاز یا زیربار مسئولیت ارائه ضمانت‌نامه نمی‌روند یا ضمانت‌نامه‌هایشان فاقد اعتبار است. این عکس‌العمل بیشتر به این دلیل است که از کیفیت خدمات و قطعات خود مطمئن نیستند. بنابراین اگر از محصولات گران‌قیمتی مانند ویرپول، دکو، فریجیدر، وستینگهاوس و... استفاده می‌کنید، ریسک استفاده از تعمیرگاه‌های غیرمجاز را نپذیرید. 

4- استفاده از متخصصان آموزش‌دیده و با تجربه

یک نمایندگی تعمیرات ویرپول از متخصصان آموزش دیده این برند برای تعمیر لوازم خانگی بهره می‌برد. این متخصصان آموزش‌های لازم در زمینه تعمیر و نمایندگی ساید بای ساید ویرپول و سایر مدل‌های یخچال و لوازم خانگی این برند را دیده‌اند و از تجربه کاری خوبی هم برخوردار هستند. به همین دلیل نمایندگی با خیال راحت ضمانت‌های لازم در خصوص خدمات خود را به شما ارائه می‌کند. بنابراین نیازی نیست نگران نحوه کار آن‌ها باشید و یا نظارت خاصی روی کار آن‌ها داشته باشید. 

5- خدمات ویژه برخی نمایندگی‌ها مانند مدرن تکنیک 

بعضی از نمایدگی‌های محصولات ویرپول نظیر مدرن تکنیک خدمات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند. از جمله مشاوره رایگان، سرعت در ارائه خدمات، راه‌اندازی دفاتر مختلف در نقاط مختلف تهران و دسترسی راحت‌تر، بررسی دقیق مشکلات و ارائه فاکتور کارشناسی شده. مدرن تکنیک که نمایندگی تعمیرات برند ویرپول، دکو، فریجیدر، ال جی، سامسونگ، وستینگهاوس، وایت هاوس، پروفایل، مابه و دوو است  برای جلب رضای مشتریان خود، امکان دریافت مشاوره رایگان را راه‌اندازی کرده است. شما بعد از تماس با این نمایندگی با یک متخصص در زمینه تعمیر دستگاه خود صحبت خواهید کرد. در صورتی که مشکل دستگاه شما جدی نباشد، با راهنمایی شخص پاسخگو می‌توانید شخصا به رفع مشکل دستگاه خود بدون صرف هزینه اقدام کنید.  

‌اما چنانجه مشکل دستگاه جدی باشد بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت ارسال تعمیرکار متخصص صورت می‌گیرد. تعمیرکار بعد از بررسی دقیق دستگاه فاکتور نهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تصمیم‌گیری برای‌تان راحت‌تر شود. در صورت موافقت و تعمیر دستگاه ضمانت‌نامه خدمات در اختیار شما خواهد گرفت. 

برای استفاده از خدمات شرکت مدرن تکنیک می‌توانید با شماره‌های زیر تماس یگیرید. 

شمال تهران 02122000932

شرق تهران 02177081090

غرب تهران 02188566359

جنوب تهران 02155102370

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید