ثبت نام دوره DBA و MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

کدخبر: ۵۰۰۶۱۵
ثبت نام دوره DBA و MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اهمیت شرکت در دوره DBA و MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

از آنجایی که سازمان‌ها همگام با پیشرفت علم و فناوری درمسیرتغییر و بهبود عملکرد پیشرو هستند، تکنیک های ساده به مرور زمان کارایی لازم برای پاسخگویی به نیازهای مختلف را از دست می دهند. دوره های DBA و MBA  به مدیران سازمان های مختلف امکان تغییر استراتژی ها و تکنیک های مدیریت کسب و کار از حالت سنتی به مدرن را مهیا می کنند.

در حقیقت در دنیای تکنولوژی تحت تاثیر رشد گسترده صنایع و خدمات در سطح بین‌ الملل، دوره هایی رسمی تحت عنوان MBA و دورهDBA طراحی شده است.

مخاطبان اصلی دوره ارشد و دکترای مدیریت کسب و کار، مدیران میانی و ارشد سازمان ها هستند که تمایل دارند دید وسیعی از کسب و کار را اتخاذ کنند. در واقع با شرکت در دوره های DBA و MBA  می توان از علم روز مدیریت در راستای توسعه و ارتقا کسب و کار برای مدیران ارشد استفاده کاربردی کرد.

دانش پژوهان با شرکت در دوره های مدیریت کسب و کار ضمن آشنایی با استراتژی، راهبرد ها و مشکلات توانایی ارزیابی و بررسی استراتژی ها را اتخاذ می کنند. آن ها می توانند پس از فارغ التحصیلی از اصول بازاریابی و فروش بهره بگیرند و مدل های مدیریت بحران را مورد شناسایی قرار دهند.

معرفی دوره های DBA و MBA  موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

دوره های آموزشی مدیریت DBA و MBA  نتیجه ی فعالیت مدیران عالی به شمار می رود که اساسی ترین هدف آن ها اخذ مهارت های لازم برای موفقیت در حوزه رهبری سازمان است.

اکثر متقاضایان شرکت در دوره های DBA و MBA  در عرصه مدیریت فعالیت دارند. لذا موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد به منظور آسان سازی روند آموزش برای مدیران میانی و برتر، دوره ها را به صورت تلفیقی حضوری و نیمه حضوری اجرا می سازد. 

دورهMBA ویژه دانش پژوهانی طراحی شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند. این دوره در خصوص درک بهتر فعالیت های عمومی مدیریت کسب و کار تدوین شده است و به آموزش مباحث مدیریت روابط عمومی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و حسابداری تاکید ویژه ای دارد.

این در حالی است که دوره DBA (دکترای مدیریت کسب و کار) به شیوه های کاربردی تجارت و کسب و کار متمرکز است. گذراندن دوره آموزشی MBA مستلزم پاس کردن واحد های درسی است. این دوره متشکل از دانش و مهارت های کاربردی در حوزه مدیریت است که در حل مسائل و چالش های مدیریتی نقش بسزایی ایفا می کند.

از مهم ترین گرایش های MBA می توان به مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت فروش  و مدیریت تولید اشاره کرد. لازم است بدانید که دوره های آموزشی MBA به مدت یک سال به طول می انجامند که این دوره در 300 ساعت برگذار می شود. از طرفی دوره DBA نیز یکساله و 350 ساعت می باشد.

اعتبار گواهینامه رسمی DBA و MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

گواهی نامه

مباحث آموزشی دوره های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و دکترای مدیریت کسب و کار توسط اساتید، بزرگان شاخص مدیریت و صاحبان کسب و کارهای موفق تدریس می گردد.

در پایان دوره یک آزمون برای سنجش دانش پژوهان کار آزموده و مجرب برگزار می شود. موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد به دانشجویان دارای نمره قبولی (حداقل هفتاد)،  گواهی نامه رسمی و معتبر را اعطا می کند.

گواهینامه رسمی DBA و MBA قابلیت استعلام آنلاین دارد و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری است. علاوه بر این، گواهینامه مدیریت کسب و کار دارای امکان ترجمه رسمی دادگستری و وزارت امور خارجه می باشد.

متقاضیان قادر هستند از طریق شرکت در دوره های مدیریت عالی کسب و کار ضمن ارتقا توان علمی و تجربی خود، آمادگی لازم برای کسب مشاغل تخصصی را اتخاذ نمایند.

ثبت نام در دوره های DBA و MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

دوره های مدیریتی DBA و MBA برای مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها، کارشناس های فعال در حوزه مدیریت کسب و کار، کارآفرینان، فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دارای سابقه فعالیت در عرصه مدیریت یک گزینه ایده آل به شمار می روند.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دوره DBA و دوره آموزشی MBA می توانید اینجا کلیک کنید.

شایان ذکر است کاربران می توانند با پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته به شکل حضوری یا از طریق پیام رسان و سیستم تیکتینگ ارتباط برقرار کنند. پشتیبانی 24 ساعته تخصصی دوره به عنوان یک مزیت بالقوه دوره MBA شناخته می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید