10 لوازم جانبی ضروری گوشی‌های هوشمند که می‌توانید بخرید

کدخبر: ۵۰۰۶۴۷
شکی نیست که گوشی‌های هوشمند امروزی ابزار کاربردی بسیار عالی هستند.
10 لوازم جانبی ضروری گوشی‌های هوشمند که می‌توانید بخرید

 گوشی‌های هوشمند، آیفون‌ها و اندروید دارای سخت‌افزار و سیستم عاملی هستند که میلیون‌ها برنامه و بازی شگفت‌انگیز را ارائه می‌کنند؛ بنابراین، وقتی این روزها یک گوشی هوشمند جدید می‌خرید، یک بسته با امکانات فوق‌العاده دریافت می‌کنید. با این حال، تلفن‌های همراه هوشمند تنها یک پلتفرم هستند که می‌توان آن را با استفاده از لوازم جانبی ارتقا داد. 

علاوه بر این، بعضی از لوازم‌ جانبی برای محافظت و افزایش طول عمر گوشی‌ها مفید هستند. هرچند که لوازم جانبی مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای برخی از تلفن‌های هوشمند طراحی شده‌اند، اما برخی از لوازم جانبی تقریباً با همه دستگاه‌ها سازگار هستند؛ بنابراین، ما نگاهی به 10 مورد از ضروری‌ترین لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند می‌اندازیم که برای داشتن یک تجربه جالب باید خریداری کنید.

هنگام خرید لوازم جانبی به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای اینکه عمر گوشی خود را افزایش دهید سعی کنید از لوازم جانبی اصل استفاده کنید. زیرا لوازم جانبی تقلبی باعث آسیب به گوشی شما خواهد شد. علت آن هم توجه شرکت‌های تولیدی به رعایت استانداردها در تولید کالاهای اصل است، کاری که تولیدکننده‌های تقلبی انجام نمی‌دهند. 

قبل از خرید هرگونه لوازم جانبی، باید مطمئن شوید که سازنده آن معتبر و قابل اعتماد است. پس از آن، باید توضیحات و نظرات کاربران را بررسی کنید تا ببینید آیا لوازم جانبی با گوشی هوشمند شما سازگار است یا خیر. رادیس‌شاپ عرضه‌کننده انواع وسایل جانبی با قیمت مناسب است که می‌توانید هر لوازم جانبی مرود نیاز را از آن خریداری کنید.

برای خرید موبایل و لوازم جانبی از radisshop.com کلیک کنید.

مزایا و معایب لوازم جانبی اصلی 

همان‌طور که گفته شد، لوازم جانبی اصلی همیشه سازگاری بهتری با گوشی هوشمند شما خواهند داشت. همچنین می‌توان از خدمات مشتری نیز پشتیبانی خوبی دریافت کرد. لوازم اصلی بسیار بیشتر از لوازم جانبی تقلبی عمر می‌کنند. اما باید بدانید که معمولاً لوازم اصلی قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارند.

برخی از لوازم جانبی که تولید شرکت گوشی همراه نیست، ویژگی‌های بدی ندارند. حتی تعدادی از شرکت‌های تولیدی آن نوآوری‌هایی در ساخت آنها به کار گرفته‌اند. همچنین برخی از آنها توسط سازنده اصلی تأیید شده که می‌توانید برای خرید به دنبال این محصولات باشید. 

برترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های هوشمند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌کنند. از تماس تا عکس‌برداری با کیفیت از جمله این امکانات هستند. در کنار گوشی‌های هوشمند استفاده از لوازم جانبی می‌تواند لذت آن را دوچندان کند. در ادامه ما به بررسی مهم‌ترین لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند پرداخته‌ایم. 

  1. پاور بانک‌ها؛ نجات‌دهنده شما

فرض کنید شارژ باتری گوشی شما تمام شده و در مکانی هستید که به هیچ پریز برق یا منبع انرژی برای شارژ کردن گوشی خود دسترسی ندارید. تصور این اتفاق هم می‌تواند ناخوشایند باشد. شاید در گذشته راه‌حلی برای این مسئله وجود نداشت، اما امروزه با وجود پاوربانک‌ها دیگر نگران اتمام شارژ گوشی خود نباشید.

 شارژرهای قابل حمل یا پاوربانک‌ها چیزی هستند که طرفداران زیادی دارند. فرقی نمی‌کند که باتری گوشی شما چقدر ظرفیت دارد چرا که ممکن است در بسیاری موارد این حجم باتری کافی نباشد؛ بنابراین بسیاری از افراد به خرید پاوربانک به‌عنوان یک ابزار مهم و حیاتی رو می‌آورند.

2. لذت گوش‌دادن به موسیقی را با هدفون‌ها افزایش دهید

اکثر گوشی‌های هوشمند دارای هدفون‌هایی داخل جعبه هستند که ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشد؛ بنابراین، اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید، اولین وسیله جانبی که نیاز دارید یک جفت هدفون مناسب است. کیفیت موسیقی و صدای فیلم‌ها که با استفاده از این هدفون‌ها دریافت می‌کنید، لذت استفاده از گوشی‌های هوشمند دوبرابر شود. 

دنیا بی‌سیم می‌شود، زیرا تمام گوشی‌های هوشمند جدید از جمله آیفون، وان پلاس 7، آخرین نوت 10 و موارد دیگر جک هدفون را از گوشی‌های خود حذف کرده‌اند. هدفون‌های بلوتوثی نسل جدیدی از هدفون‌ها هستند که برای گوشی‌ها بدون درگاه هدفون بسیار مناسب است. این هدفون‌ها با حذف نویزها، صداهایی باکیفیت بیشتری ارائه می‌دهند.

اگر به دنبال هدفون‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستید میتوانید وارد سایت رادیس به آدرس radisshop.com شوید.

پایه

3. با پایه‌های مخصوص ماشین با خیال راحت رانندگی کنید

اگر تمایل دارید از گوشی هوشمند خود برای حرکت در اتومبیل استفاده کنید، باید یک پایه مناسب داشته باشید. پایه‌های اتومبیل دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام مزایای خاصی دارند. برخی پایه‌ها روی داشبورد یا شیشه جلو خودرو نصب می‌شوند.

 نوع دیگر پایه‌ها روی دریچه هوای خودرو قرار می‌گیرند. با قراردادن گوشی موبایل روی این پایه‌ها می‌توانید گوشی را در جای مناسب و در دسترس خود قرار دهید. بدون وجود پایه‌ها باید درگیر گرفتن گوشی، هنگام رانندگی باشید که حواستان را پرت کرده و کار خطرناکی است.

4. همه را در دوربین گوشی خود جا دهید

این روزها عکس‌های سلفی رایج هستند و اگر عاشق سلفی گرفتن هستید، حتماً به فکر خرید یک پایه مونوپاد افتاده‌اید. این پایه‌ها انواع مختلفی داشته که هرکدام مزایایی را به کاربران ارائه می‌دهند. برخی از این مونوپادها بلوتوثی بوده و دارای یک باتری هستند. 

نگران حمل این ابزار کاربردی نباشید، چرا که با خاصیت جمع‌شوندگی که دارند می‌توانند به‌راحتی در کیف قرار گرفته و هرجایی که خواستید بروید، بدون هیچ دردسری به همراه خود ببرید. حتی برخی دیگر از انواع این پایه‌ها در جیب هم جا می‌شوند، دیگر چه چیزی از این بهتر؟!

بیشتر مونوپادها دارای یک کنترل از راه دور بلوتوث است که از هر دو گوشی هوشمند iOS و Android پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید تمام اعضای خانواده یا دوستان در سلفی‌های شما حضور داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم که یک مونوپاد خوب خریداری کنید. فروشگاه رادیس دارای انواع مونوپاد است لذت عکاسی را برای شما دوچندان می‌کند.

5. با USB OTG دیگر نگران حافظه کم گوشی خود نباشید

ویژگی USB OTG در گوشی‌های هوشمند اندرویدی مدتی است که وجود دارد و می‌توانید از آن به روش‌های مختلف استفاده کنید. با این اوصاف، USB OTG زمانی که گوشی هوشمندی با حافظه داخلی نسبتاً متوسط ​​دارید، مفید است. این نوع فلش‌ها برای گوشی‌های هوشمند همان نقش هارد دیسک‌های قابل حمل برای رایانه‌ها را بازی می‌کنند و تا این اندازه کاربردی هستند.

 اگر صاحب گوشی هوشمند اندرویدی هستید، تعداد زیادی از درایوهای فلش USB OTG عالی در دسترس هستند. با وجود این ابزار کاربردی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را به درون آن انتقال داده و بدون هیچ نگرانی بابت حافظه کم گوشی‌تان آنها را تماشا کنید. 

6. کاری که گیمبال‌ها برای کیفیت تصاویر می‌کنند

فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید یک محتوای تجاری ثبت کنید یا اینکه از دوربین گوشی خود برای فیلم‌های خانوادگی استفاده کنید، در هر صورت گیمبال‌ها به کمک شما آمده و کیفیت فیلم و عکس شما را افزایش می‌دهد. با وجود گیمبال‌ها دیگر نگران لرزش فیلم و عکس نباشید. حتی اگر در گوشی خود OIS ندارید هیچ ایرادی ندارد، شما می‌توانید یک گیمبال خریداری کرده و باکیفیت‌ترین اثرات تصویری را خلق کنید.

7. کنترلرهای بازی؛ برنده بازی‌ها شوید!

با وجود اینکه بیشتر بازی‌های موجود در برنامه‌های اپ‌استور یا پلی‌استور برای صفحه‌نمایش لمسی طراحی شده‌اند، بازی‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از کنترلر راحت‌تر بازی کرد. بازی‌هایی که در شبیه‌سازها یا بازی‌های مجازی اجرا می‌شوند، وقتی با یک کنترلر اجرا می‌شوند، بسیار سرگرم‌کننده خواهند بود. با استفاده از این کنترلرها تسلط و دقت شما روی بازی بیشتر می‌شود و بامهارت و دقت می‌توانید برنده بازی‌ها باشید. کنترلرهای بازی مختلفی وجود دارد که می‌توانید از طریق این سایت اشاره شده خریداری کنید.

8. رنگ و طرح گوشی را به سلیقه خود تغییر دهید

برای اکثر افراد، قاب‌ها یا کاورها اولین لوازم جانبی هستند که برای گوشی‌های هوشمند خود خریداری می‌کنند. چون امکان افتادن گوشی‌ها از دستتان وجود دارد که می‌تواند منجر به خراش‌های جزئی یا حتی شکسته شدن نمایشگر شود. پس فوق‌العاده فکر خوبی است که برای گوشی‌تان کاور تهیه کنید. همچنین به دلیل وجود انواع طرح‌ها و مدل‌های کاور گوشی گزینه‌های زیادی برای انتخاب و شخصی‌سازی گوشی خود دارید. هر مدل کاوری که دوست دارید را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی رادیس خریداری کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

9. ساعت‌ها فقط زمان را نشان نمی‌دهند!

ساعت‌های قدیمی فقط قادر به نشان‌دادن زمان بودند، اما با ورود ساعت‌های هوشمند قابلیت آن‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داد. ساعت‌های هوشمند به دلیل استفاده چندمنظوره، به یکی از لوازم جانبی ضروری برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند.

شما می‌توانید اعلان‌های خود را مدیریت، در تماس‌ها شرکت و عکس‌ها را تماشا کنید. اما این همه ماجرا نیست. اکنون، ساعت‌های هوشمند مانند یک ردیاب تناسب اندام و یک دستگاه پزشکی نیز عمل می‌کنند. به‌عنوان مثال، اپل‌واچ به شما امکان می‌دهد تا نوار قلبتان را بگیرید و همچنین می‌تواند حملات قلبی را تشخیص دهد که این برای نجات زندگی یک ایده عالی است. 

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند هستید، می‌توانید به سایت radisshop.com وارد شوید.

ساعت هوشمند

10. افزایش طول عمر گوشی با محافظ صفحه

محافظ صفحه یا گلس یکی دیگر از لوازم جانبی بسیار ضروری است. مهم نیست که از چه نوع گوشی استفاده می‌کنید، زیرا نمایشگر همه آنها بدون گلس، پس از مدتی دچار خط‌وخش خواهند شد. خبر بد اینکه، هیچ را‌ه‌حلی برای از بین بردن خش‌های روی صفحه‌نمایش گوشی وجود ندارد. پس قبل از اینکه صفحه‌نمایش گوشی شما آسیب ببیند، برای آن یک گلس خوب تهیه کنید. این فروشگاه اینترنتی معتبر، گلس‌هایی باکیفیت عالی ارائه می‌کند که از نمایشگر گوشی شما در برابر هر آسیبی محافظت می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید