معرفی بهترین کوادکوپترهای دوربین دار برای سال 2022

کدخبر: ۵۰۱۵۶۴
یک کوادکوپتر دوربین دار جایی می تواند پرواز کند و از جاهایی برای ما فیلمبرداری زنده انجام دهد که ما انسان ها قادر به انجام آن نیستیم.
معرفی بهترین کوادکوپترهای دوربین دار برای سال 2022

کوادفا – کوادکوپترهای دوربین دار یا همان هلی شات نقش مهمی در صنعت فیلمبرداری و آینده زندگی بشر خواهند داشت از کاربرد در صنعت سینما تا ساختار تیزر تبلیغاتی، حیات وحش، کاربرد نظارتی در بخش های صنعتی، جمع آوری داده ها، جشن ها و مراسمات، طبیعت گردی و صدها مورد دیگر از کاربردهای هلیشات در آینده زندگی بشر می باشند.

یک کوادکوپتر دوربین دار جایی می تواند پرواز کند و از جاهایی برای ما فیلمبرداری زنده انجام دهد که ما انسان ها قادر به انجام آن نیستیم. در حقیقت آنها پرنده های باهوش و دوربین داری هستند که از موانع و ارتفاعات عبور می کنند تا بهترین لحظه ها را برای ما به ثبت برسانند.

خرید یک کوادکوپتر دوربین دار خوب نیاز به تخصص و مشاوره دارد. در بازار از 2 میلیون تا 200 میلیون، کوادکوپتر دوربین دار یا همان هلی شات وجود دارد. از محصولات اسباب بازی با دوربین های ضعیف و کم کیفیت تا محصولات حرفه ای DJI با امکانات و دوربین های پیشرفته وجود دارد.

که شما می توانید بر اساس نوع نیاز و میزان بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. به شرط آنکه قبل از خرید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید و کوادکوپتری را خریداری کنید که بتوانید تا چند سال دیگه از آن استفاده کنید.

کاربرانی که به دنبال بهترین کوادکوپترهای دوربین دار سال 2022 و حتی برای سال های 2023 و 2024 هستند، تا انتهای این مقاله همراه ما باشند. مجموعه کوادفا به عنوان نمایندگی فروش یا مرکز پخش انواع پهپاد از نوع دوربین دار و اسباب بازی به شما کمک می کند تا کوادکوپتر متناسب با نیاز خود را از نظر قیمت، عملکرد پروازی، کیفیت فیلم برداری و تایم پرواز خریداری کنید.

برای خرید کوادکوپتر از تمامی برندها از جمله برند پر آوازه DJI و برندهای مقرون و به صرفه تر MJX، سایما، SJRC… به کوادفا مراجعه کنید. کوادفا به خاطر خدمات پس از فروش کم نظیر، گارانتی سلامت و اصالت کالا، ارائه تعمیرات تخصصی و تأمین لوازم یدکی بهترین گزینه برای خرید کوادکوپتر دوربین دار می باشد.

اما قبل از هر چیزی بهتر است کمی درباره کوادکوپترهای دوربین دار و توانمندی های آنها صحبت کنیم. اینکه یک کوادکوپتر دوربین دار یا هلی شات باید چه ویژگی هایی داشته باشد، چه عواملی بر قیمت آنها تاثیر گذار هستند و برترین برندها در عرضه این محصولات کدام هستند. اگر آشنایی اندکی با پهپادها و کاربرد آنها داشته باشید، می دانید که پهپادهای تجاری چه کاربردهایی در بازرسی ها و مهمتر صنعت فیلم برداری دارند.

مهمترین ویژگی های یک کوادکوپتر دوربین دار کدامند؟

  • کیفیت فیلم و تصاویر

  • زمان پرواز

  • محدوده پرواز

  • سیستم انتقال ویدئو

  • کیفیت گیمبال برای مهار لرزش دوربین

  • ایمنی پرواز (سیستم تشخیص موانع و ...)

  • وزن و اندازه

  • سرعت پرواز

  • قابل  حمل بودن

از نظر اغلب کاربران موارد بالا از مهمترین ویژگی های یک کوادکوپتر دوربین دار به حساب می آیند. اما خواسته شما از یک کوادکوپتر دوربین دار چیست؟ شما بر روی کدامیک از موارد بالا تاکید دارید؟ هنگامی که برای خرید کوادکوپتر دوربین دار به فروشگاهی مراجعه می کنید، این نکته را در نظر داشته باشید که کوادکوپتر مورد نظر شما باید تضمین اصالت داشته باشد، داشتن دوربین با کیفیت و زمان پروازی هر چه بیشتر به تعدد ثبت تصاویر و فیلم های طولانی تر به شما کمک خواهد کرد.

موارد دیگری هم نظیر سیستم تشخیص موانع، سرعت پرواز، نوع گیمبال برای مهار لرزش های دوربین، سیستم انتقال ویدئو، وزن، اندازه و قابل حمل بودن از ویژگی های مهم کوادکوپترهای دوربین دار هستند که مطمئنا هر کدام از این موارد بر قیمت کوادکوپتر منتخب شما تأثیر دارد.

بسیاری از افرادی که برای خرید کوادکوپتر مراجعه می کنند، می خواهند لیستی از محصولات یک برند را یک جا مشاهده کنند. از این رو بسیار از آنها از ما سوال می کنند که بهترین برند کوادکوپتر چیست؟ یا اینکه برای خرید کوادکوپتر ارزان قیمت سراغ کدام برندها برویم.

بدون شک کوادکوپترهای دی جی آی این توانایی را دارند که هر انتظاری را برآورده کنند. تنوعی بی نظیر در محصولات این شرکت وجود دارد که از 15 میلیون تا حدود 400 میلیون بازه قیمت پهپادهای این کمپانی است.

پهپادهایی که مطمئنا از مهمترین مشخصه آنها طراحی بی نقص و تاشو، زمان پرواز بیش از 30 دقیقه، ثبت فیلم های 4K و بالاتر، سیستم های تشخیص موانع در تمام جهات و بسیاری امکانات دیگر برای افزایش میزان بهره وری از پهپاد است.

شاید از زمان ساخت اولین پهپاد تا به امروز بیش از 70 سال گذشته است، اما اوج پیشرفت صنعت ساخت پهپادهای تجاری از سال 2015 به بعد بوده و این روزها هم شاهد رقابت بسیاری از تولید کنندگان برتر نظیر دی جی ای، ام جی ایکس و غیره هستیم. ما در ادامه می خواهیم 4 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2022 را برای شما معرفی کنیم. کوادهایی که از تعدد فروش بالایی برخوردار هستند (ترند های بازار) و کاربران هم نسبت به آنها استقبال ویژه ای نشان داده اند.

مویک 3 (DJI Mavic 3)

مویک 3 پرچمدار حال حاضر شرکت DJI به حساب می آید. در واقع Mavic 3 ظهور سنسورهای سایز میکرو چهار سوم، پروازهای 46 دقیقه ای و حافظه یک ترابایتی در پهپادهای سری مویک است. دی جی ای این محصول حرفه ای خود را در دو مدل و چندین ترکیب روانه بازار کرده است.

مدل استاندارد و کمبو که با فیلم های 5.1K/60fps عرضه می شود و یک نسخه پیشرفته یعنی Mavic 3 Cine که با فیلم های Apple ProRes QH422 عرضه می شود. سنسور CMOS micro 4/3 عملکرد خیره کننده ای در تصویر برداری دارد. با وجود این امکانات هنوز 895 گرم وزن دارد و به راحتی در کف دستان شما جای می گیرد.

کوادفا

مویک 3 جایگزین مویک 2 شده و همزمان با عرضه این محصول به بازار، دی جی آی تولید مویک 2 را متوقف کرده است. توصیف این محصول طی چند سطر سخت است و مطمئنا ناگفته های بسیاری می ماند. اما بررسی جامعی از این محصول را در قالب یک مقاله در کوادفا برای شما قرار داده ایم.

مویک مینی 3 پرو

مویک مینی 3 پرو هر چند یک پهپاد مینی و سبک وزن است ولی بسیاری از قابلیت های یک پهپاد خوب نظیر سنسور CMOS 1/1.3 اینچ، فیلم های 4K، سیستم اجتناب از موانع، تایم پرواز 46 دقیقه و گیمبال سه محوره با قابلیت سوئیچ خودکار بین دو حالت افقی و عمودی را دارد.

دی جی ای با Mini 3 Pro بازه پهپادهای مینی خود را تغییر داده و اکنون دیگر شاهد یک کوادکوپتر کاملا حرفه ای هستیم. کوادکوپتری که از هر جهت آپدیت شده است. برعکس مدل های قبلی نظیر مویک مینی و مینی 2 که کیفیت فیلم و تصویر چندان چنگی به دل نمیزد، این بار کیفیت فیلم ها و تصاویر خیره کننده به نظر می رسد. سرعت ضبط ویدئو به 150 مگابیت بر ثانیه ارتقاع یافته است و تا 4 برابر زوم دیجیتال را ارائه می دهد.

مویک مینی

طراحی تاشو و قابل حمل این پرنده به همراه 249 گرم وزن به کاربران اجازه می دهد تا هر جایی مینی 3 پرو را همراه خود داشته باشند. برای پرواز با مویک مینی 3 پرو می توانید از دو پهپاد DJI RC N1 و کنترلر جدید RC Pro استفاده کنید.

دی جی ای بالاخره از سیستم اجتناب از موانع سه محوره برای کوادکوپترهای مینی خود به کار گرفته که می تواند در سه جهت عقب، جلو و پایین موانع را شناسایی کند. علاوه بر این سیستم Active Track 4.0 هم به شما اجازه می دهد تا سوژه مورد نظر خود را به راحتی دنبال کنید.

مینی 3 پرو با قیمت 919 دلار توسط DJI عرضه می شود. شما می توانید همینک این کوادکوپتر DJI Mini 3 Pro را با کمترین قیمت از کوادفا خریداری کنید.

مویک ایر 2 اس

سومین کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2022 که در این بخش برای شما معرفی می کنیم، مویک ایر 2 اس نام دارد. یک کوادکوپتر میان رده از شرکت DJI که تنها 595 گرم وزن دارد و دارای بسیاری ویژگی ها و عملکردهای حرفه ای در فیلم برداری و تصویر برداری است. Air 2S دارای یک سنسور 1 اینچی است با رزولوشن تصویر 20 مگاپیکسل است که برای تمامی عکاسان نکته قابل توجهی است و فیلم های 5.4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ثبت می رساند.

 

مویک ایر

ایر 2 اس در حالت تاشو 180x97x80 میلی متر می باشد. سیستم تشخیص موانع از 4 جهت موانع را شناسایی می کند و در کنار آن سیستم Air Sense هم کمک می کند تا بالاترین سطح ایمنی را ارائه دهد. زمان پرواز این کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2022 هم با وجود یک باتری لیتیومی برابر با 30 دقیقه است. از دیگر امکانات خوب این هلی شات می توان به ثبت تصاویر HDR، پانوراما، ویدئوهای اسلوموشن، تایم لپس برای حرفه ای ها اشاره کرد.

ام جی ایکس Bugs 16 Pro

هر چند هنوزم کوادکوپترهای زیادی از DJI وجود دارد که شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند، اما برای کسانی که می خواهند کوادکوپتری به غیر از برند دی جی آی خریداری کنند، کوادکوپتر دوربین دار MJX Bugs 16 Pro یک کوادکوپتر ارزان قیمت و کاملا به صرفه است که در سال 2021 توسط کمپانی MJX به بازار عرضه شد.

 

ام جی ایکس

این پهپاد مجهز به یک دوربین 4K با سنسور تصویر برداری CMOS می باشد که بر روی یک گیمبال سه محوره نصب شده است. عملکرد موتورهای براشلس تقویت شده و علاوه بر افزایش راندمان نویز کمتری دارند. زمان پرواز این کوادکوپتر حدود 28 دقیقه با یک باتری لیتیومی در حالت فول شارژ است. ریموت کنترلی که همراه پهپاد عرضه می شود به شما امکان پرواز تا فاصله 1.2 کیلومتر را خواهد داد.

کوادکوپترهایی که ما در این بخش برای شما معرفی کرده ایم، از پرفروش ترین های بازار جهانی هستند و درصد رضایت کاربران از آنها بسیار بالا است. البته این کوادکوپترهای معرفی شده قیمت آنها زیر 200 میلیون هست محصولات حرفه ای تر و قدرتمند تری مثل ماتریس 300 یا ماتریس 600 و محصولات اینسپایر نیز وجود دارند که هم کارایی حرفه ای دارند و هم قیمت آنها بمراتب بالاتر است. شما کاربرانی که قصد خرید کوادکوپتر را دارید می توانید اینها و سایر محصولات را در کوادفا ببینید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید