خرید بلیط استانبول تهران راحت تر از هر زمان دیگر!

کدخبر: ۵۰۲۰۳۰
استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه است که می‌تواند برای هر گردشگری جذاب باشد و به همین دلیل مسافران بسیاری نیز از ایران به این شهر سفر می‌کنند.
خرید بلیط استانبول تهران راحت تر از هر زمان دیگر!

 خرید بلیط تهران به استانبول و بالعکس بلیط استانبول به تهران بی شک یکی از محبوب‌ترین خریدهای مسافرتی در ایام سال است. شما هم می‌توانید با چند کلیک ساده و در عرض چند دقیقه می‌توانید بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید؛ اما قبل از آن، چند نکته‌ی مهم، که در ادامه‌ی این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد را باید در نظر داشته باشید.

بلیط هواپیما استانبول

مسیر هواپیمایی استانبول تهران و برعکس یکی از پر رفت و آمدترین مسیرهای هوایی ایران است. هر ساله پروازهای مختلفی  از استانبول به تهران انجام می‌شود. مدت زمان پرواز استانبول به تهران حدود سه ساعت است و برای تهیه‌ی بلیط استانبول به تهران باید به ایرلاین‌های مختلف توجه داشت.

سفر هوایی از طریق ترکیش ایر، قطر ایرویز، ماهان ایر، آسمان، ایران ایرتور و ... انجام می‌شود. قیمت بلیط در ایرلاین‌های داخلی با قیمت کمتری به فروش می‌رسد، پس اگر می‌خواهید با هزینه‌ی به صرفه‌تری سفر کنید، هنگام رزرو بلیط  به برند ایرلاین ارائه دهنده‌ی آن دقت داشته باشید.

نوع بلیط

تعداد توقف در مسیر هوایی استانبول تهران نیز بسیار مهم است؛ به طوری که مدت زمان سفر شما که حدود سه ساعت است، فقط با یک توقف، به ۱۶ ساعت برسد. پس حتما به مشخصات بلیطی که خریداری می‌کنید، توجه کنید. به دلیل تعداد زیاد گردشگران، ایرلاین‌های بزرگ مسیر رفت و برگشت تهران-استانبول را پوشش می‌دهد و به همین دلیل شما شانس زیادی برای خرید بلیط چارتر استانبول به تهران خواهید داشت.

اگر به هر دلیلی شما بلیط رفت و برگشت به استانبول را از تهران تهیه نکرده‌اید، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. شما می‌توانید با خرید اینترنتی به راحتی بلیط مورد نظر را خریداری کنید؛ البته عده‌ی زیادی همیشه به دنبال بلیط لحظه‌ی آخری استانبول به تهران در فرودگاه بین‌المللی استانبول هستند، زیرا قیمت مناسب‌تری دارد و به نوعی ارزان‌ترین بلیط به حساب می‌آید.

خرید بلیط استانبول تهران

قیمت بلیط هواپیما استانبول

یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین، همانطور که قبلا اشاره کردیم؛ شرکت ارائه دهنده‌ی آن است. این تفاوت‌ها اغلب در کلاس پروازی گوناگون به چشم می‌آیند و منجر به تفاوت‌های فاحش درقیمت بلیط هواپیما استانبول می‌گردد. انتخاب هر کدام از کلاس پروازی‌های اکنومی، پریمیوم اکونومی، چارتر، بیزینس، پریمیوم بیزینس، فرست و پریمیوم فرست در قیمت بلیط تاثیر مستقیم دارد.

اولین و متفاوت‌ترین نکته ‌ای که درباره‌ی بلیط هواپیمای چارتر استانبول وجود دارد، این است که این بلیط مدام تغییر قیمت دارد و در خیلی از مواقع نسبت به بلیط هواپیما سیستمی ارزان‌تر است.

در واقع بعضی از آژانس‌های مسافرتی، همه‌ی صندلی‌های یک هواپیما یا بخشی از آن را برای مدت معلومی پیش خرید می‌کنند و به این ترتیب، قیمت بلیط هواپیما را خودشان تعیین می‌کنند. تغییر قیمت بلیط هواپیما چارتر استانبول به میزان تقاضای مسافر بستگی دارد. در زمان‌هایی که میزان تقاضا زیاد باشد، مانند عید نوروز، قیمت این بلیط‌ها بیشتر می‌شود اما در فصل‌های کم گردشگر، قیمت این بلیط‌ها پایین می‌آید.

بزرگترین عیب این نوع بلیط این است که شما نمی‌توانید آن را لغو کنید یا پس بدهید. در ضمن توجه داشته باشید قیمت این بلیط برای همه‌ی افراد با هر سن و سالی یکسان است و با بلیط سیستمی تفاوت دارد. در مواردی نیز قیمت بلیط به میزان تقاضا در شهر مبدا بستگی دار‌ند. در این میان پرواز اکونومی که با نام‌های پرواز اقتصادی و بلیط استاندارد هم شناخته می‌شود، رایج‌ترین و متداول‌ترین نوع بلیط هواپیماست و اکثر مسافران با استفاده از این نوع کلاس پروازی سفر می‌کنند.

انواع کلاس پروازی

خرید بلیط استانبول تهران

در کلاس اکونومی شما یک صندلی رزرو می‌کنید که شما را از مبدا به مقصد می‌رساند و خدمات و امکانات خاصی به شما ارائه نمی‌شود. فاصله‌ی بین صندلی‌ها زیاد نیست و شما امکان دراز کشیدن و یا قدم زدن در هواپیما را ندارید. در مورد کلاس پروازهای بیزینس این طور می‌شود گفت که در این نوع پرواز همه چیز بهتر و عالی است. در بدو ورود نوشیدنی‌های خوشامدگویی به مسافران داده می‌شود؛ غذا با کیفیت عالی و در ظروف چینی سرو می‌شود و قاشق و چنگال استیل جای ظروف پلاستیکی را می‌گیرد.

در این کلاس پروازی صندلی شما قابلیت تخت‌خواب شو دارد و کاملا به عقب خم می‌شود. و حالا به توضیح کلاس پروازی فرست کلاس می‌پردازیم. بهترین و ممتازترین نوع پرواز که به پرواز ویژه‌ی افراد مشهور و سلبریتی و پول‌دارها شهرت پیدا کرده است. در این نوع پرواز، کلیه‌ی خدمات و امکانات بیزینس و پرمیوم به صورت بسیار لاکچری و مجلل‌تر و به همراه دیگر خدمات و سرویس‌های خاص به مسافران ارائه می‌گردد. به قول ضرب‌المثل معروف ایرانی‌ها که: همان‌قدر که پول بدهی، آش می‌خوری!

خرید اینترنتی بلیط به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی، تمامی پروازهای موجود را از لحاظ قیمت، مدت پرواز، ساعت پرواز با یکدیگر مقایسه کنید و بلیط درخواستی خود را راحت‌تر از هر زمان دیگری فقط با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن به همراه مشخصات فردی و آدرس پست الکترونیک، می‌توانید تهیه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید