دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه صنعتی

کدخبر: ۵۰۲۴۶۷
انواع دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه صنعتی از جمله تجهیزاتی است که در کارگاه ها و کارخانجات تولید میوه خشک مورد نیاز است.
دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه صنعتی

 خرید این تجهیزات سبب می شود تا با سرعت بالاتر محصولات با کیفیتی تولید شود. در این مقاله شما را با انواع دستگاه میوه خشک کن و انواع اسلایسر میوه صنعتی آشنا می کنیم.

کاربردهای دستگاه خشک کن میوه و اسلایسر صنعتی

 دستگاه های خشک کن و اسلایسر هرکدام به تنهایی در خطوط تولید محصولات مختلف بکار گرفته می شوند. بصورت مشترک از این دو دستگاه برای تولید چیس میوه استفاده می شود. برای خشک کردن میوه های مختلف، پس شستشو آن ها را اسلایس کرده و در دستگاه های خشک کن قرار می دهند.

انواع دستگاه میوه خشک کن

دستگاه خشک کن عمل خشک کردن محصولات مختلف را انجام می دهد. در واقع کار این دستگاه تبخیر کردن آب میان بافتی محصولات است. با تبخیر شدن آب محصولات، امکان نگهداری آنها در طولانی مدت امکان پذیر می شود و از فاسد شدن آن جلوگیری می شود. این دستگاه برای محصولات متفاوتی مثل انواع سبزیجات، انواع غلات، انواع میوه ها، انواع گوشت ها و سایر موارد دیگر نیز استفاده می شود.

دستگاه میوه خشک کن با توجه به ظرفیت و مکانیزم ساخت آن در مدل های مختلفی ساخته می شود. بطورکلی برای تولید میوه خشک در حجم های مختلف از دستگاه های خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود. در ادامه به معرفی معرفی انواع خشک کن های میوه در ظرفیت های مختلف که توسط شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته شده است خواهیم پرداخت. این شرکت تخصص ویژه ای در ساخت مدل های مختلف دستگاه خشک کن دارد.

آراد -ماشین

دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی همونطور که از اسمش مشخص است دارای ابعاد متوسطی است که برای راه اندازی کسب و کار خانگی و یا کارگاه بسیار کوچک مناسب است. نوع کار این دستگاه با دستگاه های صنعتی هیچ تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن در ابعاد و اندازه و تعداد سینی های داخل دستگاه است.

بنابراین همان کیفیتی که دستگاه های صنعتی محصول خشک شده را به ما می دهد، دستگاه نیمه صنعتی هم با همان کیفیت برای ما محصول خشک شده تولید می کند. خشک کن نیمه صنعتی آراد ماشین دارای یک ترولی و سی عدد سینی است.

دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی برای راه اندازی کارگاه های تولید میوه خشک در حد متوسط مناسب است. در رابطه با ظرفیت دقیق دستگاه میوه خشک کن نمی توان اعداد ثابتی را مشخص کرد و ظرفیت دستگاه خشک کن بسته به عوامل زیر متغیر است:

  • نوع محصول و میزان رطوبت آن

  • ضخامت اسلایس های محصول

  • نحوه ی قرار گیری محصول بر روی هر سینی ( به صورت فشرده و یا با فاصله )

دستگاه خشک کن تک کابین، کوچکترین دستگاه خشک کن صنعتی آراد ماشین محسوب می شود. این دستگاه دارای 42 عدد سینی است. این دستگاه می تواند هم به صورت گازی و هم به صورت برقی ساخته شود. در مواقعی که دسترسی به هردو سوخت ذکر شده امکان پذیر نباشد، شرکت آراد ماشین این قابلیت را دارد که دستگاه های خشک کن خود را به صورت گازوئیل سوز هم بسازد.

اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی را از لینک زیر دریافت کنید:

https://machinsaz.com/product/price-100-kg-fruit-dryer

آراد

دستگاه میوه خشک کن ۲۰۰ کیلویی

برای راه اندازی خطوط تولید انواع میوه خشک شده و یا حتی مواد شیمیایی و دارویی، در ظرفیت بالا می توان از دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی استفاده کرد. جهت تولید انواع میوه خشک، سبزیجات، صیفی جات و گوشت خشک شده اصلی ترین موضوع انتخاب دستگاه خشک کن متناسب با کار شما است. شما برای خرید دستگاه باید مواردی چون کیفیت و ظرفیت دستگاه را در نظر بگیرید.

دستگاه خشک کن دو کابین آراد ماشین که دارای 78 عدد سینی و دو ترولی مجزاست برای این ظرفیت مناسب است. نکته مهمی که در دستگاه های خشک کن باید به آن توجه داشت این است که نمی توان برای دستگاه ها ظرفیت مشخصی را بر اساس کیلو تعیین کرد زیرا حجم و فضایی که محصولات مختلف اشغال می کنند کاملا متفاوت است. این نکته به قدری مهم است که حتی ضخامت اسلایس محصولات هم در آن اثر گذار است. بنابراین اگر از دستگاه دو کابین با عنوان ظرفیت 200 کیلویی یاد شده است، در واقع این مقدار به صورت میانگین در نظر گرفته شده است.

برای دریافت قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی لینک زیر کلیک کنید:

https://machinsaz.com/product/price-200-kg-fruit-dryer

دستگاه‌ خشک کن میوه ۳۰۰ کیلویی

دستگاه خشک کن میوه با ظرفیت ورودی حدودی 300 الی 700 کیلوگرم میوه یا همان دستگاه سه کابین دارای سه ترولی مجزا است. این دستگاه جزء بزرگترین دستگاه های صنعتی کابینی به حساب می آید.

خشک کن سه کابین هم مانند دیگر دستگاه های صنعتی می تواند هم با برق، هم گاز و هم گازوئیل کار کند. در واقع نوع سوخت استفاده شده در دستگاه بر روی کیفیت محصول خروجی هیچ اثر منفی ای ندارد. این قابلیت مهم باعث شده که دستگاه های خشک کن صنعتی آراد ماشین قابل استفاده در مناطقی که از نظر دسترسی به سوخت دچار محرومیت هستند هم قابل استفاده باشد.

ماشین آلات خط تولید میوه خشک

برای تولید میوه خشک ماشین آلات دیگری هم نیاز داریم که دستگاه میوه خشک کن فقط یکی از دستگاه های مورد نیاز تولید این محصول است. برای داشتن خط تولید میوه خشک نیاز به دستگاهایی مثل وان شستشو برای شستن و ضد عفونی کردن محصولات غذایی و اسلایسر برای برش زدن محصولات نیاز داریم.

دستگاه اسلایسر همانند دیگر دستگاه های صنعتی مدل های متفاوتی دارد؛ در ادامه مقاله به انواع مدل های مختلف اسلایسر های صنعتی می پردازیم.

انواع اسلایسر میوه صنعتی

دستگاه اسلایر میوه صنعتی با توجه به ظرفیت تولید مشتری، دارای توان ها و مدل های متفاوتی است که هرکدام از آنها دارای مزایای مختلفی هستند. اسلایسر ها در دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. اسلایسر های صنعتی با بدنه و تیغه های استیل ساخته می شود و به دو دسته برقی اهرمی و برقی اتوماتیک تقسیم بندی می شوند.

اسلایر میوه

اسلایسر برقی اهرمی

این دستگاه دارای 4  تیغه استیل با ضخامت های متفاوت است و با برق خانگی کار میکند. با توجه به نیاز مشتری می توان سرعت دستگاه را با کمک موتور مورد نظر کم و یا زیاد کرد تا ظرفیت تولید بالاتری داشته باشد.

اسلایر برقی اتوماتیک

این مدل دستگاه دارای سرعت بسیار بالا و تیغه های استیل بسیار مقاوم است که برای کارهای صنعتی با ظرفیت تولید زیاد، بسیار گزینه مناسبی است. تیغه های اسلایسر اتوماتیک به صورت پنجه طراحر شده و با گرفتن میوه ها و پرخش تیغه ها اسلایس را انجام می دهد.

بهترین دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر صنعتی میوه

شرکت آراد ماشین سازنده بهترین دستگاه های خشک کن و اسلایسر میوه است. زیرا این شرکت در ساخت دستگاه های صنعتی پارامترهای زیادی را در نظر می گیرد که به کیفیت دستگاه و محصول نهایی کمک شایانی می کند.

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه میوه خشک کن ساخت شرکت آراد ماشین، داشتن بدنه ساندویچ پنل و تابلو برق هوشمند است. بدنه ساندویچ پنل دارای سه لایه عایق است که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و تابلو برق هوشمند درصد خطای اپراتور را به حداقل می رساند. شرکت آراد ماشین برای دستگاه های خشک کن و اسلایسر میوه صنعتی خود، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش اختصاص داده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید