دومین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران

کدخبر: ۵۰۲۵۵۵
دومین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران

مدیریت کلاس جهانی (WCM) یکی از واژه ها و مفاهیم مهم و تاثیرگذار پدید آمده در چند سال اخیر می باشد، بطوریکه واژه WCM، تنها عنوانی است که وسعت و ضرورت تغییرات بنیادین در حال رخداد در سازمان ها را در همه ابعاد نشان می دهد. در باب معماری و طراحی مدیریت کلاس جهانی، طراح، قوانین طراحی را به وضوح پیش رو قرار داده و آنها را به خوبی با یکدیگر ارتباط میدهد و آثار آنها را بر یکدیگر بررسی می کند. 

مدیریت کلاس جهانی، نظر به نوع خاص طراحی، سازمان ها را در بازار جهانی در هر رقابتی موفق می کند زیرا از نظر کیفیت، زمان انتظار، انعطاف پذیری، نوآوری، هزینه، خدمات فروش و خدمات پس از فروش طبق استاندارد در کلاس جهانی باید از هر رقیبی بهتر باشد یا با او برابری کند.

لذا سازمانی که مدیریت کلاس جهانی را اجرا کرده و مدال تراز جهانی را بدست آورده، سازمانی است که می تواند در یک محیط رقابت بین المللی و جهانی به نحوی رقابت کند که نه فقط اکنون، بلکه در آینده هم بقا داشته باشد. بنابراین نه تنها باید به عوامل رقابتی یک سازمان توجه کرد، بلکه باید بر عوامل داخلی نیز تاکید نمود.

در راستای تحقق این دست آوردها، سازمان مدیریت صنعتی با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و موسسه چشم انداز مدیریت تراز جهانی، "دومین کنگره بین المللی چشم انداز مدیریت کلاس جهانی در ایران" را با محوریت "توسعه ایران در تراز جهانی" در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور اساتید مجرب داخلی و بین المللی این حوزه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنگره ۸۸۶۰۴۲۲۲ داخلی ۳۱۴۲ – ۳۱۷۲ -۳۰۱۶ -۳۱۵۱ تلفن مستقیم: ۸۸۶۰۴۳۱۵ و ۸۸۶۰۴۲۸۶ یا وبسایت wcmcongress.imi.ir تماس حاصل فرمایید.

کنگره چشم انداز جهانی

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید