رزرو هتل و مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

کدخبر: ۵۰۲۷۸۴
یکی از پربازدیدترین مکان‌های نمایشگاهی در بین کشور‌های خاورمیانه، نمایشگاه بین‌المللی تهران است.
رزرو هتل و مسافرخانه در تهران با اسنپ روم

 بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی برای به نمایش گذاشتن مهارت‌های خود و همچنین تبادلات تجاری در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. نمایشگاه بین‌المللی تهران یکی از مهم‌ترین شرکت‌های اقتصادی و تجاری منطقه است.

از سایت اسنپ روم، می توانید یکی از مهمانپذیر‌های تهران، هتل تهران ارزان یا مسافر خانه تهران را در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی رزرو کنید و بدون دغدغه برای شرکت در نمایشگاه­های تخصصی به این شهر بیایید. در این متن به بررسی نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

نمایشگاه بین‌المللی تهران کجاست؟

محل این نمایشگاه در شمال شهر تهران، بزرگراه چمران قرار دارد. دسترسی به این مرکز از تمامی بزرگراه‌ها و حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی‌های شهری بسیار آسان است. محل نمایشگاه در نزدیکی جاذبه‌های اصلی گردشگری منطقه قرار دارد. به همین دلیل امکان بازدید از چندین مکان در زمان برگزاری نمایشگاه وجود دارد.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با ارائه هر گونه امکانات ضروری در یک محیط نمایشگاهی و مشارکت با شرکت‌ها در سراسر جهان، نمایشگاه‌های حرفه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌کند. از مساحت حدود 850000 هزار مترمربع نمایشگاه تهران، حدود 120000 مترمربع به فضای سر پوشیده و 35000 مترمربع برای فضای باز نمایشگاهی اختصاص داده شده است.

فضای سبز نمایشگاه با حدود ۲۲ هکتار مساحت، محیط چشم نوازی را برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان ایجاد نموده است. نمایشگاه بین‌المللی تهران، سه ورودی در بخش‌های جنوبی، جنوب‌غربی و شمالی با دسترسی از سمت خیابان سئول و بزرگراه چمران دارد. حدود ۲۱ هکتار فضای مفید برای راه‌های منتهی به سالن‌ها و محوطه نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

اسنپ روم به شما پیشنهاد می‌دهد در ارزانترین هتل‌های با کیفیت با طیف وسیعی از انتخاب‌ها اقامت خود را در تهران رزرو کنید. شما می‌توانید از بین هتل تهران ارزان، مسافر خانه تهران یا مهمانپذیر‌های تهران یکی را انتخاب کنید.

هتل تهران

با تاریخچه نمایشگاه بین‌المللی تهران آشنا شوید!

در سال ۱۳۳۸ طرح ساخت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران مطرح شد. ولی در سال ۱۳۴۶ پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی، فعالیت ساخت سالن‌های نمایشگاهی و اداری آغاز گردید. در نهایت اولین نمایشگاه بین‌المللی سال ۱۳۴۸ با نام نمایشگاه آسیایی با حضور ۳۳ کشور در مدت ۲۱ روز برگزار شد.

در سال ۱۳۵۵ شرکت نمایشگاه‌های تهران به عضویت اتحادیه نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) و اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها (BIE) در آمده است. تهران با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در این سال‌ها، به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز نمایشگاهی در دنیا معرفی می‌شود.

برای بازدید از نمایشگاه و دریافت کد تخفیف اسنپ ماشین، از بین مهمانپذیر ‌های تهران، هتل تهران ارزان یا مسافر خانه تهران در سایت اسنپ روم، اقامت خود را در تهران رزرو کنید.

مهمانپذیر

امکانات و ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران چیست؟

نمایشگاه بین‌المللی تهران برای راحتی بیشتر بازدیدکنندگان امکاناتی را فراهم کرده است. این شرکت، با برخورداری از موقعیت جغرافیایی عالی، فضای وسیع، امکانات مفید، تجهیزات منحصر به فرد نمایشگاهی و نیروی انسانی حرفه‌ای، گزینه ‌ایده‌آلی برای معرفی کسب و کار‌ها است. در ادامه به این امکانات اشاره می‌کنیم. برای شرکت در نمایشگاه، در سایت اسنپ روم از بین مهمانپذیر‌های تهران، هتل تهران ارزان یا مسافر خانه تهران با بهترین قیمت یکی را انتخاب کنید.

  • ارائه خدمات بانکی

  • خدمات گمرکی و بیمه در محل نمایشگاه

  • رستوران و کافی شاپ

  • خدمات جابجایی کالا‌ها و وسایل (شامل جرثقیل، بالابر، لیفتراک)

  • ارائه تلفن، فکس، وای فای

  • سالن کنفرانس مجهز به ویدئو پروژکتور برای سخنرانی

  • خدمات پرینت و فتوکپی

  • گلخانه جهت عرضه گل و گیاه زینتی برای غرفه‌ها

  • فروشگاه مواد غذایی

  • خدمات تجهیز و طراحی غرفه

  • سازمان آتش نشانی

  • پارکینگ خودرو در شمال، غرب و جنوب نمایشگاه

  • هلال احمر

  • امکان ثبت نام آنلاین برای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان

  • برگزاری نمایشگاه‌های مجازی و آنلاین

وظایف شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی چیست؟

شرکت نمایشگاهی ایران با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، پیشرو در ارائه خدمات نمایشگاهی برای توسعه تجارت داخلی و خارجی است. همچنین می­کوشد با استفاده از نیروهای دانش محور متخصص و کارآمد در حوزه صنعت نمایشگاهی پاسخگوی نیازهای عملیاتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان باشد.

از مهمترین وظایف این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی بازرگانی

  • شرکت در سمینار‌ها و کنفرانس‌های نمایشگاهی

  • همکاری با اتحادیه‌های نمایشگاه‌های جهانی

  • سرمایه‌گذاری و تأسیس نمایشگاه‌های دائمی و موقت داخلی و خارجی

  • برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی در ایران

  • نمایش و معرفی دستاورد‌ها و تولیدات ایران در داخل و خارج

پذیرش هتل

جمع‌بندی

همانطور که در متن مقاله مطالعه کردید، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به عنوان یکی از مهمترین شرکت‌های تجاری و اقتصادی منطقه، شناخته می‌شود. این شرکت، زمینه مناسبی را برای برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی جهت معرفی دستاورد‌ها و تولیدات صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات بازرگانی، فنی و مهندسی فراهم نموده است.

شما می‌توانید با رزرو مهمانپذیر‌های تهران در سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم و سوپر اپلیکیشن اسنپ به راحتی برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی به تهران سفر کنید. همچنین از طریق تماس تلفنی گزینه‌های مختلف مسافر خانه تهران را بررسی و در نهایت اجاره کنید.

اسنپ روم با پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی خود در تمام مدت سفر همراه شماست و کارشناسان پشتیبانی آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود. این مجموعه، در ارائه ارزانترین و با کیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها در مرکز شهر با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، پیشرو است.

تمامی اقامتگاه­ها توسط تیم کنترل کیفیت اسنپ روم به صورت دوره­ای بررسی می­شود. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات خوبی برای برنامه‌ریزی سفر و رزرو هتل تهران ارزان بدست آورید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید