استایل مناسب افراد لاغر و قد کوتاه

کدخبر: ۵۰۲۹۹۶
اگر کوتاه قد و لاغر اندام هستید، بهترین راه برای پوشاندن اندامتان این است که لباس‌هایی بپوشید که می‌توانند فریم شما را بلندتر کنند و در عین حال کمی انحنا به اندامتان اضافه کنید.
استایل مناسب افراد لاغر و قد کوتاه

 برای آقایان این موضوع کمی متفاوت است و بهتر است مدل‌های عمودی را امتحان کنند که بدنشان را کشیده‌تر خواهد کرد. ما استایل‌های پیشنهادی مناسبی برای شما داریم. اگر به دنبال یک تغییر مثبت و ایده‌آل هستید همراه ما باشید.

در هر شرایطی اکسسوری‌ داشته باشد

بی‌شک اکسسوری از هوشمندانه‌ترین قسمت‌های یک استایل به شمار می‌رود. دلیل این حرف واضح است. اکسسوری به معنای لوازم جانبی است و درواقع شما با استفاده از این لوازم جانبی تمرکز را از روی قد  و سایر کاستی‌ها به جذابیت‌های خود جلب خواهید کرد. مردان می‌توانند از اکسسوری‌هایی مانند دستبندهای نقره مردانه، انواع انگشتر، زنجیرهای طلا و نقره استفاده کنند تا با تاکید به نقاط قوت استایل خود، ترکیب‌بندی هوشمندانه‌تری را بسازند.

دامن و لباس ماکسی مناسب

زنان ریزه اندام می‌توانند با اعتماد به نفس، لباس‌ها و دامن‌های ماکسی بپوشند. در واقع، طول دامن‌های ماکسی می‌تواند به طرز باورنکردنی قد شما را بلندتر از آنچه هست نمایش دهد. تنها نکته کلیدی در اینجا این است که شما باید از لباس‌ها و دامن‌های ماکسی که بسیار حجیم و گشاد هستند اجتناب کنید، زیرا این لباس‌ها می‌توانند بدن را کوتاه‌تر نمایش دهند. استایل‌های متناسب و فیت تن می‌توانند بدن کوتاه و لاغر شما را بلندتر کنند.

فاق بلند

شلوار فاق بلند

یک قانون اصلی استایل برای زنان کوتاه قد و لاغر این است که از شلوار با فاق بلند استفاده کنند. به عنوان یک زن ریز اندام، یکی از اهداف این سبک پوششی (معمولا) ایجاد خطای دید پاهای بلندتر است، تا کمی طول اضافی به بدن اضافه شود. شلوار فاق بلند یکی از ساده‌ترین ترفندهای استایل برای رسیدن به این هدف است. چه شلوار جین بپوشید و چه دامن، مدل‌هایی را انتخاب کنید که فاق بلندی داشته باشند.

لباس های مونوکروم

به عنوان یک فرد کوتاه قد و لاغر، پوشیدن رنگ‌های مختلف و طرح‌های مختلف در یک استایل می‌تواند استایل شما خسته کننده کند و البته تنوع رنگی بالا شما را به قسمت‌های کوچکتر تبدیل خواهد کرد. برای اینکه بلندتر و ساده‌تر به نظر برسید، سعی کنید لباس‌های تک رنگ یا مونوکروم را جایگزین کنید. پوشیدن یک رنگ از بالا به پایین در استایل، شکستگی بدن را از بین می‌برد و در عوض یک خط بلند از بالا تا پایین بدن شما ایجاد می‌کند.

لباس‌های عمودی را امتحان کنید

به‌عنوان یک فرد لاغر، هنگام انتخاب مدل‌های مختلف لباس و دامن برای پوشیدن، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. یکی از این لباس‌ها، مدل‌های یکسره‌ای هستند که از بالا تا پایین بدون گشاد شدن ادامه دارند. مانتوهای بلندی که قد آنها به 10 سانت زیر زانو می‌رسد و بدون هیچ کلوش و اوزمانی (گشادی) طراحی شده‌اند برای کشیده‌ نشان دادن شما طراحی شده‌اند. می‌توانید مانتوی جلوبازی با این مدل و بلندی را انتخاب و به همراه یک شلوار فاق بلند و گشاد بپوشید.

یقه هفت بپوشید

با یقه‌های هفت، طول بیشتری به نیمه بالایی بدن خود اضافه کنید. در میان انواع یقه، یقه‌های باز مانند یقه‌های هفت، برای استایل‌های کوتاه و لاغر ایده‌آل هستند. آنها نه تنها به بلندتر شدن اندام شما کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند فرم بدن و بالاتنه را به بهترین نحو نمایش دهند. زمانی که لباس‌های بازی به تن دارید، تاثیر اکسسوری‌ها را فراموش نکنید. می‌توانید از پیرسینگ برای گوش یا بینی استفاده کنید. مدل‌های مختلف گردنبند و گوشوار نیز استایلتان را خاص و متفاوت‌تر خواهد کرد. شما باید بتوانید به بهترین شکل قسمت‌های خالی را با لوازم جانبی مناسب پر کنید.

کفش‌ها تاثیرگذار هستند

کفش

ممکن است متوجه نباشید اما شکل کفشی که می‌پوشید نیز می‌تواند در تقویت فرم بدن شما نقش داشته باشد. اگر تیپ بدنی کوتاه و لاغری دارید، به شدت توصیه می‌شود کفش‌های نوک تیز را در اولویت قرار دهید. این کفش‌ها می‌توانند تخت و یا پاشنه‌دار باشند، البته کفش‌های پاشنه‌دار خود به تنهایی یک راه عالی برای افزایش قد هستند.

صرف نظر از پاشنه بلند یا کفش، در واقع مدل نوک کفش است که تاثیر زیادی روی استایل شما خواهد داشت. این مدل‌ها می‌توانند طول بیشتری به پاها اضافه کنند. اگر قبلاً این مدل‌ها را امتحان نکرده‌اید، قطعاً چیزی است که ارزش یکبار تست را خواهد داشت. کفش های پنجه گرد را با احتیاط بیشتری بپوشید. شکل گرد باعث می‌شود خط پا بریده و کوتاه تر به نظر برسد.

تاپ های کوتاه تر بپوشید

قد دامن‌ها و شلوارها فریم‌های ریز را کشیده‌ می‌کند و طول انواع تاپ‌ها نیز همینطور است. وقتی کوتاه و لاغر هستید، باید با روشی بالاتنه خود را کشیده‌تر کنید و همین کار را برای پایین‌تنه انجام دهید. در مورد پایین‌ تنه شلوار و دامن‌های فاق بلند مثال مناسبی بود. تاپ‌ها و نیم‌تنه‌ها برای بریده کردن بالاتنه و بلند نشان دادن آن عالی هستند. می‌تواند برای روی تاپ از ژاکت، بلوز یا پیراهن استفاده کنید. شما می‌توانید طول لباسی که روی تاپ خود می‌پوشید را انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتر کنید. اگر می‌خواهید ظاهری جسور و تند داشته باشید، یک تاپ کوتاه که کمی پوست را نشان می‌دهد قطعاً می‌تواند شما را قد بلندتر نشان دهد.

کت با قد مناسب بپوشید

زمانی که کت‌های شما به باسن و بالاتر برخورد می‌کنند، از نظر بصری بالاتنه شما را کوتاه می‌کند. باید بتوانید یک شلوار گشاد و فاق بلند را به همراه یک کت با قد متوسط و تا زیر باسن انتخاب کنید. قد کوتاه کت باعث می‌شود بالاتنه شما کوتاه به نظر برسد. سایز کت نیز نباید بیش از اندازه جذب باشد، بنابراین مدل‌های متناسب با اندام خود را انتخاب کنید تا اندام لاغر شما مرکز توجه نباشد. از طرفی پوشیدن یک شلوار گشاد با کت کوتاه و تنگ استایل زیبایی نخواهد بود.

 احساس عدم اعتماد به نفس نداشته باشید و با رعایت چند نکته کوتاه نقص‌های اندامتان را بپوشانید. فراموش نکنید شما اندام رویایی و لاغر بسیاری از افراد را دارید و این یک نکته مثبت به نفع شماست.

نویسنده: سارا اقبالی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک