بازار بشیکتاش از بازارهای ارزان استانبول

کدخبر: ۵۰۳۰۹۴
بشیکتاش یکی از قدیمی ترین محله های استانبول است که در سمت اروپایی واقع شده است.
بازار بشیکتاش از بازارهای ارزان استانبول

 همچنین به عنوان یکی از مراکز شهر، مسکونی و تجاری در نظر گرفته می شود. اگر عاشق غذاهای ترکی و بازارهای رنگارنگ هستید، از بشیکتاش دیدن کنید، جایی که مراکز خرید مدرن و بسیاری از فروشگاه های تخصصی و همچنین بازار های متنوع را خواهید یافت.

این شهر همچنین دارای حمل و نقل عمومی بسیار خوبی از جمله مینی‌ بوس، اتوبوس ‌های شهری بزرگ‌، کشتی‌ ها، قطارهای فرودگاهی و تاکسی‌ ها را در اختیار افراد قرار می دهد. بشیکتاش با ارتباطات خوب حمل و نقل، بازار محصولات تازه و ماهی پرجنب ‌وجوش، و طیف وسیعی از رستوران ‌ها، نانوایی ‌ها، بارها، کافه ‌ها و کلوپ ‌های شبانه، مکانی عالی است. بازارهای بشیکتاش استانبول بسیار جذاب و متنوع است، آنها همه چیز را از محصولات تازه گرفته تا کالاهای خانگی می فروشند و هر یک از آنها سرشار از انرژی و زندگی است.

تریپ

درباره ی شنبه بازار بشیکتاش

درباره ی شنبه بازار بشیکتاش

اگر خرید از سحر تا غروب برای اقلامی که مورد نیاز شما است برای شما جذابیت دارد، پس این بازار را دوست خواهید داشت. شنبه بازار بشیکتاش که هر شنبه در محله بشیکتاش برگزار می شود، یک بازار آزاد محبوب در استانبول است که در آن بازدیدکنندگانی که تور ترکیه را تهیه کرده اند می توانند مقدار زیادی از محصولات محلی با کیفیت عالی مانند غذاهای تازه، میوه ها و سبزیجات و همچنین برخی از کالاهای مقرون به صرفه را پیدا کنند.

همچنین در این بازار شما می توانید انواع لوازم و تجهیزات جانبی مانند لوازم آرایشی، هدایا، پوشاک، لوازم الکترونیکی را نیز بیابید. شلوغی بازارهای بشیکتاش استانبول با هیچ تجربه خریدی قابل مقایسه نیست. شهری که به گذشته خود می بالد، می توانید در حین گشت و گذار در اقلام مختلف اما پر زرق و برق، طعم این سنت را بچشید.

برخی از بازارها ممکن است کمی گران باشند، اما ترک ها عاشق چانه زدن هستند. چانه زنی یک هنر در استانبول است. ممکن است همه چیز اصل نباشد، اما دارای کیفیت بالای است. منطقه بازار بشیکتاش مکانی بسیار پر جنب و جوش است. همچنین مرکز گروه معروف هواداران بشیکتاش به نام کارسی است. می ‌توانید زمانی را در این منطقه با کتاب ‌فروشی‌ های فراوان، فروشگاه‌ های طراحان، بازار ماهی، خواربارفروشی ‌ها، رستوران‌ ها، کافه‌ ها، بارها بگذرانید.

  • آدرس شنبه بازار بشیکتاش استانبول : Muradiye Mahallesi, Nüzhetiye Cadddesi, Deryadil Sokak

  • امکانات شنبه بازار بشیکتاش : سرویس بهداشتی، پارکینگ بزرگ، کافه ، رستوران، دسترسی به اینترنت، غرفه های صنایع دستی

قسمت های مختلف بازار بشیکتاش استانبول

این بازار به دلیل وسعتی که دارد دارای بخش های مختلفی است.

طبقه اول بازار

بازار بشیکتاش در واقع یک بازار محلی است، که از کل استانبول برای خرید محصولات تازه به آنجا می روند، این بازار دارای محصولاتی همچون سبزیجات تازه، گوشت تازه، ماهی تازه است که در هیچ کجای دیگر به این تازگی نمی توانید آن ها را پیدا کنید. در این قسمت از بازار شما همچنین می توانید محصولاتی همچون انواع خشکبار، انوع ادویه‌جات و ترشی را نیز خریداری کنید.

اگر در این بازار چرخی بزنید، می توانید صدای فروشندگان را بشنوید که می گویند همه چیز فقط یک لیر، وقتی سرتان را بر می گردانید می بینید انواع  دستبند های چرم، آویزهای بدلیجات پر زرق ‌وبرق و وسایل چشم زخم  شما را مجذوب می کند.

بازار ماهی

بازار ماهی فروشی بشیکتاش

بازار ماهی بشیکتاش

در ترکیه شما می توانید انواع ماهی های تازه و لذیذ را پیدا کنید، این بازار به دلیل ماهی های تازه و با کیفیت و همچنین قیمت مناسبی که دارند بسیار معروف هستند. فروشندگان ماهی ها را برای شما تمیز می کنند و آن ها را خرد کرده و به شما تحویل می دهند. پس اگر قصد خرید ماهی در استانبول را دارید می توانید بدون دغدغه و به راحتی ماهی های خود را از بازار بشیکتاش استانبول خریداری کنید.

بازار ماهی بشیکتاش یکی از بهترین بازارهای استانبول به حساب می آید، همینطور که در حال گشت و گذار در بازار هستید، می توانید غرفه هایی را ببینید که در آن ماهی های تازه را سرخ و کبابی می کنند و انواع غذاهای لذیذ دریایی را چخت می کنند. با اینکه فضای کوچکی دارند، اما به امتحان کردن آن ها می ارزد، فقط کافیست در آنجا توقف کنید و طعم لذیذ غذاهای دریایی استانبول را بچشید.

رستوران ها وقهوه خانه های بازار

اگر اهل قهوه خوردن هستید می توانید در این بازار قهوه های ترک را امتحان کنید، در بازار بشیکتاش علاوه بر قهوه می توانید رستوران های باکیفیت و ارزان قیمت را نیز پیدا کنید.

این رستوران ها اغلب غذاهای محلی را سرو می کنند، مردم محلی به آن ها بولکپچه می‌گویند. مشتری این رستوران‌ ها نیز اغلب مردم محلی هستند که در اطراف بازار بشیکتاش کار می‌ کنند. به همین دلیل است که قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است، لیکن دارای کیفیت زیادی است. اگر شما هم جزو کسانی هستید که عاشق دونر های ترکی هستید. در این بازار می توانید با کیفیت ترین دونر های ترکی را میل کنید.

طبقه دوم بازار

در طبقه دوم بازار بشیکتاش شما علاوه بر موارد بالا می توانید انواع نان و لبنیات استانبول را بیابید، همچنین از زیتون های معروف استانبول خریداری کنید. هنگامی که طبقه اول بازار را به خوبی گشتید، و خرید های خود را سر فرصت انجام دادید. در این طبقه می توانید انواع شیرینی ها و نان های سنتی لذیذ را بیابید. فروشندگان آن ها این نان ها و شیرنی ها را به شور سخاوتمندانه ای به شما تعارف می کنند، و شما می توانید مزه تک تکشان را بچشید.

وقتی آن ها را مزه می کنید، می توانید به تازگی و قیمت ارزان آن پی ببرید. همانجا شما تصمیم می گیرید که حتما کمی از این شیرینی ها و نان های سنتی لذیذ خریداری کنید و یا حتی با خود به کشور مقصد ببرید. در آخر شما همچنین می توانید در طبقه دوم همه وسایل مورد نیاز خانه و آشپزخانه ی خود را تهیه کنید، از جمله آن ها وسایل تزئینی، دکوراسون خانه و آشپزخانه، فرش ها بسیار نفیس و زیبا، لوازم جانبی را پیدا کنید و در صورت لزوم آن ها را تهیه کنید.

بهترین زمان بازدید از بازار بشکیتاش

بازار بشیکتاش استانبول تنها در روز های شنبه باز است، و شما می توانید برای خرید از این بازار بی نظیر از صبح تا غروب آفتاب به آنجا بروید و مایحتاج خود را تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام صبح به بازار بروید، زیرا هم خلوت تر است و هم می توانید مواد خوراکی خیلی تازه تر خریداری کنید.

بازار بشیکتاش

روش رفتن به بازار بشیکتاش استانبول

روش رفتن به بازار بشیکتاش استانبول

شنبه بازار بشیکتاش که یک جاذبه محلی است، 20 دقیقه پیاده تا اسکله بشیکتاش، جایی که می توانید با کشتی در امتداد بسفر سفر کنید، یا 20 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو عثمان بی فاصله دارد. این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای استانبول به شمار می رود، این بازار دارای پارکینگ طبقات بزرگ است، که در خیابانی به نام نوزتیه بشکیتاش قرار دارد.

برای رسیدن به این بازار می توانید از تراموا خط M2 خود را به ایستگاه عثمان‌ بی برسانید. و از آنجا به دلیل اینکه نزدیک است 20 دقیقه پیاده روی کنید. همچنین می توانید با اتوبوس های دریایی استانبول یا فری های بسفر خود را به اسکله بشیکتاش برسانید و با ۲۰ دقیقه پیاده‌ روی به بازار بشیکتاش برسید.

سخن آخر

بازار بشیکتاش استانبول در واقع یک بازار محلی کامل است، که  تنها در روزهای شنبه باز می باشد. در آن می توانید خوردنی های خوشمزه استانبول را با تازه ترین کیفیت و ارزان خریداری کنید. در این بازار شما می توانید انواع محصولات تازه شامل سبزیجات تازه، گوشت تازه، ماهی تازه، نان و شیرینی های خوشمزه را بیابید.

همچنین در بخش هایی از این بازار می توانید انواع خشکبار و ادویه جات فروشی ها را بیابید، که بسیار متنوع و رنگارنگ هستند.  یکی از بخش های معروف بازار بشیکتاش بازار ماهی فروشان است، این بخش از بازار به دلیل تازه بودن محصولات و کیفیت و قیمت مناسبی که دارند همواره مورد توجه مردم محلی و همچنین گردشگران است.

در این قسمت فروشندگان ماهی ها را تمیز کرده خرد می کنند و به مشتریان خود تحویل می دهند، این کار آن ها باعث شده است. که افراد بدون هیچ دردسری ماهی های خود را خریداری کنند و از خوردن آن نهایت لذت را ببریند.

برای خرید بلیط تهران استانبول تنها کافیست به سایت تریپ مراجعه کنید، و انواع بلیط های مسافرتی به اقصی نقاط دنیا را با نازل ترین قیمت و به صورت آنلاین تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ قیمت بلیط تهران استانبول از قیمت پروازهای مختلف مانند بلیط استانبول و قیمت بلیط استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید.

شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین هتل استانبول را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (trip) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|trip

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید