افتتاح حساب آنلاین در بانک پاسارگاد و دریافت کارت در محل دلخواه، با «ویپاد»

کدخبر: ۵۰۵۷۴۷
حضور اینترنت و تکنولوژی دغدغه‌های بسیاری را برطرف کرده است، حضور در بانک و انجام امور بانکی نیز یکی از دغدغه‌ها بوده و هست.
افتتاح حساب آنلاین در بانک پاسارگاد و دریافت کارت در محل دلخواه، با «ویپاد»

 نئوبانک‌ها، بانک‌هایی هستند بدون شعبه فیزیکی که مشکل بانک رفتن و انتظار و ارائه مدارک را برطرف کرده‌اند. نئوبانک‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای بانکی خود را آنلاین انجام دهید، تنها با داشتن یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت. مهم نیست چه ساعتی از شبانه‌روز باشد یا چه روزی از هفته.

بانک پاسارگاد طی این سال‌ها در ایران، یکی از بانک‌های فعال در حوزه بانکداری دیجیتال بوده و هست، به همین دلیل با شناخت دغدغه‌ها و نیازمندی‌های مشتریان، در این زمینه ویپاد، ترابانک پاسارگاد را ارائه کرده است. ویپاد، به پشتوانه بانک پاسارگاد امکان ارائه خدمات بانکی بسیاری را فراهم کرده است. با ویپاد می‌توانید در هر جای ایران به خدمات پایه بانک پاسارگاد و خدمات اختصاصی ویپاد دسترسی داشته باشید.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد

ارائه خدمات مالی فراگیر یکی از اهداف حضور ویپاد است. دسترسی به خدمات بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه بانک و همینطور بهره‌مندی از خدمات اختصاصی ویپاد، حتی در شهرها و روستاهایی که شعبه‌ای از بانک پاسارگاد در آن وجود ندارد، با ویپاد امکان‌پذیر است. سبد خدمات ویپاد در حال حاضر متنوع است و این سبد در ادامه بزرگ‌تر و پربارتر نیز خواهد شد. ترابانک پاسارگاد، عضوی جدید از خانواده بانک پاسارگاد است که با خدمات آن در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویپاد

ویپاد، خدمات و قابلیت‌ها

افتتاح حساب، آنلاین و در کمتر از چند دقیقه

با گذراندن چند مرحله ساده و سریع، می‌توانید یک حساب دیجیتال پاسارگاد داشته باشید. با وارد کردن اطلاعات فردی و ویدیوی احراز هویت، کار شما تمام می‌شود. برای شروع بعد از نصب ویپاد، با شماره موبایل‌تان ثبت‌نام کنید، البته شماره موبایل باید حتما به نام خودتان باشد. مرحله بعدی وارد کردن تاریخ تولد، کد ملی و شماره سریال کارت ملی هوشمند است. بعد از تایید این اطلاعات به بخش بارگذاری ویدیو خواهید رسید.

در این مرحله ویدیویی برای تطبیق چهره شما با اطلاعات وارد شده، نیاز است. برای این ویدیو تنها چند ثانیه زمان نیاز است. برای ضبط ویدیو، دوربین را به حالت افقی و در حالت سلفی بگیرید. در این ویدیو نیاز نیست جمله یا کلمه‌ای بگویید و تنها نیاز است ابتدا به روبه‌رو و بعد به راست و چپ نگاه کنید. بعد از بارگذاری ویدیو، بررسی خواهد شد و بعد از تایید، حساب دیجیتال شما افتتاح خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

دریافت کارت فیزیکی، در محل دلخواه

می‌توانید آنلاین و رایگان درخواست صدور و ارسال کارت فیزیکی ویپاد دهید. بعد از اینکه اطلاعات شما تایید و افتتاح حساب‌تان تکمیل شد، امکان درخواست کارت فیزیکی برای شما فراهم می‌شود. بعد از ثبت درخواست کارت فیزیکی، اطلاعات پستی شامل آدرس دقیق و کد پستی را وارد کنید، تا کارت فیزیکی ویپاد از طریق پست برای شما ارسال شود. بعد از دریافت کارت، به برنامه ویپاد مراجعه کنید و کارت خود را از طریق وارد کردن کد یکبار مصرف ارسال شده، فعال نمایید.

رمز کارت ویپاد، بعد از فعال شدن برای شما پیامک خواهد شد. اگر رمز کارت خود را فراموش یا گم کردید، می‌توانید با انتخاب گزینه «صدور مجدد رمز» بدون مراجعه به عابربانک، رمز کارت خود را دریافت کنید.

دریافت تسهیلات، بدون ضامن و وثیقه

بعد از دریافت کارت فیزیکی ویپاد و فعال کردن آن، می‌توانید به صورت آنلاین و آنی تسهیلات دریافت کنید. حساب پشتوانه، با هدف ارائه تسهیلات خرد، برای خرید کالاهای مصرفی و روزمره، در اختیار همه هم‌وطنان قرار گرفته است. برای فعال‌سازی حساب پشتوانه، رفتار مالی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بررسی شامل چک برگشتی و بدهی معوقه بانکی خواهد بود. در صورت تایید می‌توانید بدون ضامن و وثیقه،  ۱ تا ۳ میلیون تومان، تسهیلات دریافت کنید.

این اعتبار در تمام فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری قابل استفاده است و شما می‌توانید با آن نیمی از مبلغ خرید خود را پرداخت کنید. نصف دیگر مبلغ فاکتور باید از موجودی حساب دیجیتال‌تان پرداخت شود. در پله اول شما می‌توانید درخواست اعتبار ۱ میلیون تومانی دهید و با تسویه به موقع آن، مبالغ بالاتری دریافت کنید. نحوه بازپرداخت اعتبار به صورت یکجا است ولی مهلت بازپرداخت را می‌توانید تمدید کنید.

مسدودی کارت، آنلاین و آنی

با ویپاد می‌توانید در لحظه و بدون مراجعه به بانک و عابربانک،‌ کارت خود را مسدود کنید. هر ساعت از روز و هر روزی از هفته که مشکلی برای کارت‌تان پیش آمد، می‌توانید از صفحه حساب دیجیتال مسدود کنید و در صورت رفع مشکل، کارت را دوباره فعال کنید.

درخواست کارت المثنی، بدون مراجعه به بانک

در صورت مفقودی کارت یا سررسید تاریخ انقضای آن، به صورت آنلاین درخواست صدور کارت المثنی دهید.

فعال‌سازی رمز اول و پویا، بدون رفتن به عابربانک

اگر رمز کارت خود را فراموش کردید یا به خاطر مسائل امنیتی می‌خواهید رمز اول کارت خود را عوض کنید، می‌توانید آنی و آنلاین، از طریق اپلیکیشن ویپاد، این کار را انجام دهید. رمز پویای کارت شما نیز به صورت رایگان فعال است و نیاز به اقدامی از سوی شما نیست.

فعال‌سازی پیامک واریز و برداشت، بدون کارمزد

پیامک واریز و برداشت حساب و کارت ویپاد، به صورت پیش‌فرض فعال است و شما می‌توانید بدون محدودیت سقف برداشت و بدون پرداخت کارمزد، برای هر تراکنش، پیامک دریافت کنید.

درخواست کارت هدیه، آنلاین و در لحظه

یکی از مشکلات هدایای نقدی، زمان صرف شده در بانک برای دریافت کارت هدیه است. با ویپاد می‌توانید به صورت آنلاین، در کمتر از چند دقیقه کارت هدیه مجازی بسازید و برای عزیزان‌تان بفرستید. با توجه به مناسبت، می‌توانید طرح دلخواه خود را از بین طرح‌های موجود انتخاب کنید و با مبلغ و متن دلخواه، برای فرد مورد نظر از بین مخاطبین‌تان، ارسال کنید. کارت هدیه مجازی در تمام درگاه‌های اینترنتی قابل استفاده و رمز پویا نیز روی آن فعال است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته، بدون محدودیت

پشتیبان‌های ویپاد، ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، به صورت گفتگوی آنلاین و تماس تلفنی در دسترس شما هستند. شما می‌توانید هر زمان که خواستید، مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید و جواب بگیرید.

امنیت و اعتبار

اطلاعات حساب شما توسط بانک پاسارگاد و روی زیرساخت‌های این بانک ذخیره و نگهداری می‌شود. امنیت ویپاد و موجودی حساب‌های شما در ویپاد نیز توسط بانک پاسارگاد تضمین شده است.

دانلود و اطلاعات بیشتر

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات و امکانات ویپاد، ترابانک پاسارگاد، در هر جای ایران که هستید، می‌توانید اپلیکیشن اندروید و iOS آن را از کافه بازار، مایکت، سیب اپ و سیبچه نصب کنید یا به وب‌سایت ویپاد مراجعه کنید (کلیک کنید).

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید