خرید بلیط هواپیما دبی، راحت تر از هر زمان

کدخبر: ۵۱۰۲۱۸
دبی یکی از معروف‌ترین مقاصد سفرهای خارجی برای ایرانیان محسوب می‌شود .در این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه نیاز است را درباره خرید بلیط هواپیما دبی و خود دبی بدانید.
خرید بلیط هواپیما دبی، راحت تر از هر زمان

دبی در حال حاضر به یک قطب اقتصادی و توریستی در دنیا تبدیل شده است. همه روزه پروازهای مختلفی از کشورهای متفاوت به مقصد دبی انجام می‌شود. از تمامی کشورهای برای تفریح، خوش‌گذرانی و تجارت عازم دبی می‌شوند. در حال حاضر دبی به شهر «ترین‌ها» تبدیل شده است. زیباترین شهرسازی، بلندترین برج‌ها، سریع‌ترین ماشین‌ها و گران‌ترین‌ها را در این شهر می‌توانید پیدا کنید.

دبی در نزدیکی ایران قرار دارد. سفر به دبی هزینه چندانی در بر نخواهد داشت. حتی بلیط هواپیما دبی نیز قیمت مناسبی دارد. اگر بلیط لحظه آخری دبی نصیبتان شود که با حداقل هزینه می‌توانید از این کشور عربی زیبا دیدن کنید. روش‌های مختلفی برای خرید پرواز دبی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا هر آنچه که نیاز است را درباره بلیط هواپیما دبی به شما بگوییم. پس اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

جاهای دیدنی دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، بد نیست تا جاهای دیدنی این شهر کویری و مدرن را بهتر بشناسید. به این ترتیب می‌توانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید و حتی تماشای یک جاذبه را از دست ندهید.

نهر آب دبی

قایق‌سواری در دبی؟ مگر می‌شود؟ خب همه ما این شهر را به کویرهای بزرگ و بیابان‌های خشک می‌شناسیم. جالب است بدانید که یک نهر بزرگ از میان دبی قرار دارد. پس می‌توانید از قایق‌سواری در این نهر لذت ببرید. حتی اتوبوس‌های آبی از میان این نهر عبور می‌کند. گستردگی و طول این نهر به شما این امکان را می‌دهد تا به‌صورت مسیر آبی، از بخش‌های مختلف شهر دبی دیدن کنید. همچنین در طول مسیر در مراکز خرید مهم توقف خواهید داشت. اگر دنبال خرید عالی در دبی هستید، می‌توانید در تورهای دریایی از نهر دبی شرکت کنید.

برج خلیفه

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که دبی شهر «ترین‌ها» است. پس تعجبی نیست که بلندترین ساختمان جهان در این شهر زیبا و مدرن قرار داشته باشد. برج خلیفه، مرتفع‌ترین ساختمان در تمام دنیا است. بد نیست پیش از مراجعه به این برج، کمی درباره تاریخ آن مطالعه کنید. به این ترتیب بازدیدی بسیار  ارزشمند و فراموش‌نشدنی را تجربه خواهید کرد.

همچنین بد نیست بدانید که سریع‌ترین آسانسور جهان نیز در این برج قرار دارد. به‌صورت جدی توصیه می‌شود اگر دچار بیماری‌های قلبی هستید، به‌هیچ‌وجه از این اسانسور استفاده نکنید. سرعت شدید آن می‌تواند باعث حمله قلبی به شما شود! در طول مسیر می‌توانید شاهد خیره‌کننده مناظر دبی در سفرتان باشد. وقتی که به بالای برج می‌رسید، احساس می‌کنید که می‌توانید گردی زمین را به‌راحتی مشاهده کنید. در لحظه غروب، شاهد زیباترین منظره دبی خواهید بود. پس اگر اهل عکاسی هستید، حتماً دوربین خود را همراه بیاورید.

آدرس: بلوار ۱ محمد بن الرشید

نحوه دسترسی: از ایستگاه متروی برج خلیفه تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارد.

هزینه بازدید: ۱۲۵ درهم برای بزرگسالان و ۹۵ درهم برای کودکان زیر ۱۲ سال

ساعت بازدید: هر روز از ساعت 8 الی 18:30

مرکز شیخ محمد

مرکز شیخ محمد یک مجموعه تاریخی فرهنگی است. در حقیقت حکومت دبی تصمیم گرفت تا با ساخت این مجموعه، گردشگرانی که از سراسر دنیا به دبی می‌آیند را با فرهنگ این کشور عربی بیشتر آشنا کنند. این مجموعه، یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های فرهنگی در دبی به حساب می‌اید. مرکز شیخ محمد به کمک یک مردم امارتی طراحی شد که با یک زن اروپایی ازدواج کرده است.

در حال حاضر آقای نظیف مدیریت مرکز شیخ محمد را مدیریت می‌کند. اگر گذرتان به مرکز شیخ محمد افتاد، از پرسنل این مرکز فرهنگی بخواهید تا شما را به پشت‌بام ببرند. از آنجا می‌توانید شاهد منطقه قدیمی ایران با نام باستاکیا کوارتر باشید. جالب است بدانید که یک غذاخوری و رستوران سنتی نیز در این مرکز وجود دارد که غذاهای سنتی عربی را ارائه می‌دهد. پس بعد بازدید می‌توانید دلی از عزا در بیارید و به باقی گشت‌و‌گذار خود بپردازید.

آدرس: منطقه‌ی الفهیدی، جاده‌ی المصلی، پلاک ۲۶

ساعات بازدید: یکشنبه تا پنجشنبه از ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ | شنبه‌ها از ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ | ارائه سرویس صبحانه دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۰:۰۰ | ارائه سرویس ناهار از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۳:۰۰

هزینه بازدید و ارائه خدمات: صبحانه و ناهار ۹۰ درهم | شام و میان وعده ۱۰۰ درهم

دبی مال

دبی مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی و از جاهای دیدنی این شهر به حساب می‌آید. در این مرکز خرید لوکس و بزرگ، بیش از 1200 فروشگاه فعالیت می‌کنند. بسیاری از این فروشگاه‌ها از برندهای معتبر دنیا هستند. همگی آن‌ها اجناس لوکس، برند و البته اصلی را ارائه می‌دهند. اگر به قصد خرید به دبی آمده‌اید، بهتر است وقت را تلف نکنید و مستقیم خودتان را به دبی مال برسانید.

این مرکز خرید یکی از شلوغ‌ترین و پربازدیدترین مراکز خرید در تمام دنبی محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این مرکز خرید در دل گرمای کویر، یک پیست اسکی اختصاصی روی یخ دارد! در نهایت می‌توانید سری به سیسنمای بزرگ ریل بزنید و فیلم ببینید. همچنین اکان استفاده از رستوران‌های متنوع در فودکورت مجموعه وجود دارد. جالب است بدانید که یک اسکلت دایناسور با 155 میلیون سال قدمت نیز در این مجموعه به‌عنوان دکور قرار دارد که سوژه عکاسی بسیاری از گردشگران است.

حمل و نقل عمومی در دبی

حمل و نقل عمومی در دبی

پیش از آنکه عازم دبی شوید، باید درباره مخارج و هزینه‌های آن اطلاع کامل داشته باشید. مدیریت هزینه‌ها اهمیت بسیاری برای مسافران خواهد داشت. حمل و نقل در دبی را بسیاری از افراد دست کم می‌گیرند. این در حالی است که بسیاری از بخش‌های دبی را بیابان و مناطق کویری تشکیل می‌دهد. به همین خاطر باید برای جابه‌جایی از سیستم‌های حمل و نقل عمومی یا تاکسی استفاده کنید.

هزینه تاکسی در دبی بسیار گران است. پس اگر در پی کاهش هزینه‌های خود هستید، می‌توانید از مترو استفاده کنید. متروی دبی از ساعت 6:30 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا 23:30 فعالیت آن ادامه دارد. با کمک مترو می‌توانید از هر جایی به جای دیگر دبی بروید. استفاده از مترو دبی بسیار ساده است و به کاهش هزینه‌های شما کمک می‌کند.

روش دیگر که راحت اما گران است، تاکسی خواهد بود. در دبی می‌توانید از دو سرویس تاکسی اینترنتی استفاده کنید. یکی از آن‌ها تاکسی اینترنتی اوبر است. این نرم‌افزار به‌صورت جهانی فعالیت می‌کند و خب در دبی هم فعالیت دارد. سرویس دیگر سرویس کریم است. این سرویس تاکسی جزو اپلیکیشن‌های محلی دبی محسوب می‌شود. از نظر قیمتی هر دو اپلیکیشن مناسب هستند. البته می‌توانید از مونوریل و حتی اتوبوس‌های آبی نیز برای تردد استفاده کنید. با این حال تاکسی و مترو جزو پرطرفدارترین روش‌های حمل و نقل در دبی هستند.

هتل های دبی

دبی هتل‌های متعدد بسیاری دارد. در این شهر می‌توانید بر اساس بودجه خود، بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید. اینطور نیست که فقط با هزینه بسیار گزاف مجبور باشید در هتل‌های سوپر لوکس اقامت کنید. در عین حال کسانی که به مبلغ هتل اهمیت نمی‌دهند می‌توانند در هتل‌های سوپر لاکچری و عجیب اقامت داشته باشند. برای مثال اگر قصد اقامت در هتل‌های فوق لوکس را دارید، می‌توانید سری به هتل آرمانی بزنید. این هتل 5 ستاره با ظاهر عجیب خود یکی از خاص‌ترین و البته گران‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید.

هتل‌های دیگری از جمله هتل Bonnington Jumeirah Lakes Towers نیز گزینه مناسبی برای کسانی است که قصد اقامتی لاکچری دارند. در اصل باید گفت که هتل‌های 5ستاره بسیار فراوانی در این منطقه وجود دارند که یکی از دیگری بهتر هستند.  از طرفی می‌توانید در هتل‌هایی همانند هتل سیتی استار 3 ستاره با هزینه معقول و منطقی اقامت داشته باشید.

فقط باید موقعیت قرارگیری هتل را به‌خوبی بررسی کنید. گاهی هتل‌ها دور از مرکز شهر قرار دارند. به همین خاطر باید همه روزه هزینه گزافی را بابت تردد بپردازید و عملاً هزینه اقامت شما به خاطر موقعیت بد قرارگیری هتل افزایش پیدا می‌کند. بهتر است به‌دنبال هتل‌هایی باشید که در نزدیکی جاده الزاید قرار داشته باشند.

پرفروش‌ترین بلیط‌های هواپیما دبی

برخی مسیرهای هوایی منتهی به دبی بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند. اگر در این مسیرها به‌دنبال بلیط هواپیما باشید، شاید بتوانید شانس خود را برای یافتن بلیط چارتر و لحظه آخری نیز امتحان کنید. در ادامه شما را با شلوغ‌ترین و پرترددترین مسیرهای هوایی منتهی به دبی آشنا می‌کنیم.

بلیط هواپیما تهران دبی

تهران با حدود 12 میلیون نفر جمعیت، یکی از شلوغ‌ترین شهرهای ایران است. در این شهر تبادلات مالی بسیار بزرگی انجام می‌شود. به همین خاطر مسافران بسیاری همه روزه از تهران برای انجام تجارت‌های بین‌الملل عازم دبی می‌شوند. برخی دیگر برای سفر و لذت‌بردن دبی را انتخاب می‌کنند. در هر صورت همه روزه پروازهای متعدد داخلی و خارجی از تهران به مقصد دبی انجام می‌شود. شما می‌توانید انواع پرواز اماراتی، قطری، ترکی و ایرانی را برای سفر خود انتخاب کنید. هر کدام از آن‌ها قیمت‌های مختلفی دارند. پس حق انتخاب گسترده‌ای خواهید داشت.

بلیط هواپیما مشهد دبی

مشهد نیز بعد تهران یکی از مهم‌ترین و بزرگترین شهرهای ایران است. بسیاری از زائران این کشور را مسافران شیعه عرب تشکیل می‌دهند. برخی از این مسافرها ابتدا به دبی رفته و از آنجا به‌صورت ترانزیت به کشور خود باز می‌گردند. همچنین با توجه به گسترش اقتصاد مشهد با تکیه به صنعت گردشگری، واردات و صادرات بین این شهر و دبی نیز صورت می‌گیرد.

همه این‌ها دست به دست هم داده‌اند تا پروازهای خارجی بسیاری از مشهد به دبی انجام شود. از‌این‌رو همانند تهران، ایرلاین‌های داخلی و خارجی بسیاری در مسیر مشهد دبی تردد دارند. برخی پروازها به‌صورت ترانزیت و برخی دیگر به‌صورت مستقیم هستند. قیمت ایرلاین‌های داخلی از ایرلاین‌های خارجی به‌مراتب بهتر خواهد بود.

بلیط هواپیما بندرعباس دبی

بندرعباس یکی از شهرهای بندری بسیار مهم کشورمان به حساب می‌آید. همه روزه تردد بسیاری بین بندرعباس و دبی انجام می‌شود. دفتر بازارگانی بسیای از شرکت‌های مهم کشور در بندرعباس حضور دارند. بسیاری از اقلام وارداتی از شهر بندرعباس ترخیص می‌شوند. به همین خاطر تردد بسیاری بین بندرعباس و دبی وجود دارد.

با توجه به اینکه بسیاری از مسافران روش‌های دریایی را برای سفر به دبی انتخاب می‌کنند، فروش بلیط هواپیما بندرعباس دبی از تهران تا حدودی کمتر است. این پرواز نیز قیمت بسیار مناسب‌تری در مقایسه با پرواز مشهد دبی دارد. همچنین انواع ایرلاین داخلی و خارجی در این مسیر فعالیت می‌کنند.

بلیط هواپیما شیراز دبی

اگر اهل تجارت باشید، حتماً می‌دانید که شیراز بازار بسیار گسترده و شلوغی دارد. تبادلات مالی بسیاری همه روزه در شیراز انجام می‌شود. واردات و صادرات و به‌صورت کلی مبادلات مالی بسیاری بین شیراز و دبی وجود دارد. همین موضوع باعث شده تا بلیط هواپیما شیراز دبی بسیار پرطرفدار باشد. البته فقط مسافران به قصد تجارت از شیراز به دبی نمی‌روند.

بلکه بسیاری از مسافران فقط برای تفریح و خوش‌گذرانی عازم دبی می‌شوند. فاصله شیراز تا دبی چندان طولانی نیست. پس می‌توانید سفری خارجی و اقتصادی را از شیراز به دبی تجربه کنید. در این مسیر انواع مختلف ایرلاین‌های داخلی و خارجی به‌صورت مستقیم و ترانزیت فعالیت می‌کنند. پس حق انتخاب گسترده‌ای خواهید داشت.

خرید بلیط لحظه آخری دبی

خرید بلیط لحظه آخری دبی

شما می‌توانید به جای آنکه اقدام به خرید بلیط هواپیما دبی به‌صورت سیستمی کنید، بلیط هواپیما دبی را در ایام کم‌تردد همانند تابستان یا پاییز به‌صورت چارتر و بلیط لحظه آخری دبی از ره بال آسمان تهیه کنید. قیمت این بلیط‌ها از بلیط‌های معمولی کمتر خواهد بود.

خب دوستان عزیز، متوجه شدیم که جاهای دیدنی دبی بسیار بی‌نظیر هستند. همچنین هزینه جابه‌جایی و حمل و نقل در دبی بسیار گران است. پس بد نیست که با کمی تحقیق بیشتر، بهترین بلیط هواپیما دبی را با قیمت مناسب تهیه کنید تا بتوانید هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید. خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای کاهش هزینه‌های سفرتان باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید