برای اجاره خودرو چه مدارکی لازم است؟

کدخبر: ۵۱۰۸۴۷
اجاره خودرو، یکی از متداول ترین اقدامات برای صرفه جویی در هزینه های شما، می باشد. برای استفاده از خدمات رنت ماشین، نیازمند شرایط و مدارک می باشید.
برای اجاره خودرو چه مدارکی لازم است؟

شرکت های مختلف در زمینه اجاره خودرو، شرایط متفاوتی برای کرایه ماشین در نظر گرفته اند. شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو، با توجه به نوع خدمات درخواستی شما، متفاوت است. قبل از اقدام برای رزرو خودرو، بهتر است با شرایط کرایه ماشین شرکت منتخب خود، آشنا شده و پس از آن برای رزرو اتومبیل محبوب، اقدام نمایید. برخی از شرکت های معتبر مانند رنت کنیم، شرایط آسانی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. با ما همراه باشید تا شرایط و مدارک لازم برای اجاره ماشین را بررسی کنیم.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مدارک لازم برای رنت ماشین، با توجه به خدمات دریافتی و نوع خودرو، متفاوت است. تابعیت شما، اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده، کرایه خودرو عروس، رنت ماشین های لاکچری و اقتصادی، تمامی این گزینه ها باعث شده، تا شرایط متفاوتی برای اجاره خودرو به وجود بیاید.

شرکت رنت کنیم، یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو می باشد. شما می توانید با شرایط آسان و قیمتی ارزان، از خدمات این شرکت بهره مند شده و خود را برای سفرهای طولانی و یا کوتاه مدت و همچنین انجام کارهای روزمره و یا شخصی خود، آماده سازید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

برای اجاره خودرو بدون راننده و خودروهای عروس، مدارک و شرایطی موردنیاز است. این مدارک، به عنوان ضمانت برای رنت خودرو، از مشتریان دریافت می شود.

شرایط لازم برای کرایه خودرو بدون راننده عبارتند از:

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال

  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

  • ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده

  • کپی کارت شناسایی معتبر

  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

  • پرداخت دیپوزیت ( در هنگام عودت خودرو به شما بازگردانده می شود)

پس از بررسی شرایط ذکر شده، می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود خودرو کرایه کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید. مبلغ لازم برای پرداخت دیپوزیت در خودروهای مختلف، متغییر است. به طور مثال، حداقل مدت زمان اجاره خودرو بنز اس ۵۰۰، ۳ روز می باشد.

اجاره ماشین بنز s500 بدون راننده به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه می باشد. برای کرایه ماشین بنز S500 بدون راننده باید یک هفته قبل با شرکت رنت کنیم تماس حاصل نمایید. قیمت کرایه خودرو بنز S500 بدون راننده به صورت روزانه محاسبه می شود.

تحویل و عودت خودروی اجاره ای بنز اس ۵۰۰ در تهران و شهرستان ها امکام پذیر می باشد. اجاره اتومبیل بنز اس ۵۰۰ از پرطرفدار ترین خودروهای بدون راننده می باشد. در این میان، برای رنت خودرو اس 500، ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ودیعه که مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان آن نزد شرکت بابت استعلام خلافی می ماند و بعد از ۳۰ روز در صورت ثبت تخلف ما به التفاوت آن به حسابتان واریز می شود در غیر این صورت کل ۱,۰۰۰,۰۰۰ به حسابتان واریز می شود.

رنت کنیم

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده

در اجاره خودرو با راننده، نیازی به هیچ گونه مدارکی نیست و تمامی مسئولیت ها از جمله خسارات و تصادفات، بر عهده ی راننده می باشد. در برخی از شهرهای ایران مانند کیش، خدمات کرایه ماشین با راننده ارائه داده نمی شود.

رنت خودرو کیش، فقط به صورت بدون راننده، امکان پذیر می باشد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده برای توریست ها

برای افراد ایرانی مقیم خارج از کشور، شرایط همانند افراد مقیم داخل ایران می باشد با یک کپی پاسپورت اضافه!

برای توریست ها، شرایط اجاره خودرو بدون راننده عبارتند از:

  1. کپی از گواهینامه

  2. کپی از پاسپورت

  3. دیپوزیت یا ودیعه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ودیعه نقدی خودروها (اقتصادی و لوکس) با یکدیر متفاوت اند. به طور مثال، در اجاره خودرو استانبول، خودروهای متنوع، با مدل ها و سال های مختلفی وجود دارد.

شما می توانید با توجه به نیاز خود، خودرو مورد علاقه ی خود را کرایه کرده و در تمامی شهرهای داخل ایران و خارج از ایران مانند دبی و ترکیه، از رانندگی با آن لذت ببرید.

با توجه به شرایط گفته شده در بالا، شما می توانید برای انجام کارهای شخصی و یا اداری خود، در هرجای ایران، دبی و استانبول، از مزایای اجاره خودرو بهره مند شده و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید