کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی (ایتال سرویس)

کدخبر: ۵۱۱۵۷۷
کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی دستگاهی میباشد که در انواع گوناگون خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید میشود.
کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی (ایتال سرویس)

این دستگاه مجهز به پمپ کارواش میباشد که کار آن شستشوی انواع سطوح میباشد. در واقع این دستگاه با فشار آب بالا میتواند هر نوع آلودگی را از سطوح گوناگون از بین ببرد. این دستگاه از لحاظ ایجاد فشار در رده های گوناگون تولید میشود تا بدین ترتیب بتواند پاسخگوی نیاز انواع نیازهای مشتریان باشد.

واترجت صنعتی در مدل های خانگی و صنعتی تولید میشود. کارواش های خانگی و صنعتی شامل کارواش های آب گرم و آب سرد، کارواش صنعتی تکفاز و کارواش صنعتی سه فاز میباشند که میتوانند علاوه بر کارواش ها در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند و سخت ترین جرم ها و رسوبات را با فشار آب بالا از بین ببرند.

فروشگاه اینترنتی ایتال سرویس که از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی میباشد اقدام به فروش انواع کارواش مینماید. این فروشگاه انواع کارواش را از بهترین برند ها همچون برند های اینترپمپ، برتولینی، آنووی، اشپک، پمپاک و ..... به فروش میرساند.

خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ایتال سرویس در زمینه فروش کارواش صنعتی

امکان خرید انواع کارواش از جمله کارواش های صنعتی و خانگی، کارواش های صنعتی تکفاز، کارواش های صنعتی سه فاز و کارواش های آب گرم و آب سرد در این مجموعه وجود دارد.

کارواش صنعتی

 مشاهده قیمت پمپ کارواش از طریق وبسایت این گروه امکان پذیر میباشد. امکان خرید لوازم کارواش و قطعات کارواش از هر‌ برندی در این مجموعه وجود دارد. کارواش هایی که در این مجموعه به فروش میرسند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین جهت هزینه ی کمتری صرف تعمیرات کارواش در آینده خواهد شد.

کارواش های موجود در این مجموعه از بهترین برند های اروپایی میباشند که در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع کارواش از جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی برخوردار میباشند. از جمله ی این شرکت ها میتوان به شرکت برتولینی، پمپاک، اینترپمپ، آنووی و اشپک اشاره کرد.

پمپ کارواش

با توجه به این که بسته به شدت آلودگی، جنس سطح و .... نیاز به نوع خاصی از کارواش میباشد مشتریان میتوانند برای مشاوره در زمینه ی خرید کارواش با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایند. گروه ایتال سرویس انواع کارواش را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل مشتری میدهد. صاحبان صنایعی که به دنبال خرید انواع کارواش میباشند میتوانند برای خرید کارواش از مجموعه ایتال سرویس اقدام نمایند.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید