قیمت روز میلگرد ظفر بناب کاهشی یا افزایشی؟

کدخبر: ۵۱۲۰۶۰
میلگرد از جمله مقاطعی است که در ساختمان سازی حتما باید از آن استفاده شود، این موضوع اهمیت اطلاع از قیمت میلگرد را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.
قیمت روز میلگرد ظفر بناب کاهشی یا افزایشی؟

با توجه به محاسباتی که صورت گرفته است نزدیک به 40 درصد از هر پروژه ساخت و ساز با استفاده از آهن و میلگرد انجام می‌شود. این محصول کاربردی در کارخانه‌های مختلفی به تولید می‌رسد که یکی از معروف ترین آن‌ها در شمال شرقی کشور واقع است. این کارخانه مجتمع فولاد ظفر بناب نام دارد.

در ماه های گذشته میلگرد ظفر بناب به طور قابل توجهی دستخوش نوسانات شده است به همین دلیل ما قصد داریم دلیل این موضوع و کاهش یا افزایشی بودن نوسانات را بیشتر بررسی کنیم. از آنجایی که نوسانات قیمت میلگرد و قیمت آهن در روزهای اخیر زیاد است برای اطلاع دقیق بهتر است قیمت لحظه ای را در سایت مرکزآهن بررسی کنید.

بررسی نوسانات میلگرد ظفر

اطلاع از قیمت میلگرد ظفر بناب برای بسیاری از  افرادی که نیاز به مقاطع فولادی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین ماع، قیمت میلگرد ظفر بناب به طور عجیبی دستخوش کاهش‌های لحظه‌ای شد. این افت قیمت بسیاری از فعالان حوزه آهن آلات را به تعجب واداشته است. در این میان چند سوال مهم باید جواب داده شود.

آیا این نوسانات به همین روند ادامه پیدا خواهند کرد؟ یا در ادامه‌ی کاهش قیمت میلگرد ما با افزایش ناگهانی قیمت مواجه خواهیم شد؟ از طرفی افزایش قیمت فقط در میلگردهای ظفر بناب مشاهده شده است یا در کارخانه‌های دیگر نیز این تغییرات وجود دارد؟

در ابتدا باید بدانید که نوسانات قیمت میلگرد روزانه در کارخانه‌های متنوعی مشاهده شده است. این موضوع به این معنی است که بازار آهن آلات به طور کلی روندی کاهشی داشته است. پیش بینی در خصوص روند تغییر قیمت میلگرد کارخانه ظفر بناب کار درستی نیست چرا که این موضوع تنها با بررسی فاکتورهای موثر روی قیمت آهن امکان پذیر است. هرچند با توجه به تغییراتی که سال‌های گذشته در بازار آهن‌آلات مشاهده شده است می‌توان انتظار رشد ناگهانی قیمت میلگرد ظفر را داشت.

عوامل موثر روی قیمت میلگرد ظفر بناب

اگر می خواهید قیمت میلگرد ظفر را در روزهای آینده پیش‌بینی کنید باید مواردی که روی قیمت این مقاطع تاثیر می‌گذارد را به طور دقیق بشناسید. با بررسی نوسان فاکتورهای تغییر قیمت میلگرد، پیش‌بینی برای وضعیت قیمت آسان تر خواهد شد. البته این موضوع به تنهایی برای فردی که در این زمینه بی‌تجربه هستند کاربرد ندارد. از جمله مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت میلگرد روز ظفر بناب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ روزانه ارز: ارز از جمله فاکتورهایی است که نه تنها روی قیمت آهن آلات بلکه روی قیمت تمام کالاهای روزانه شما تاثیر می‌گذارد. در خصوص مقاطع فولادی دلیل تاثیر ارز این است که مواد اولیه‌ای که برای ساخت میلگرد، تیرآهن، پروفیل و دیگر کالاهای فولادی استفاده می‌شوند و همچنین تجهیزات کارخانه با استفاده از دلار محاسبه می‌شود. پس اگر دلار گران شود، دستگاه گران شده و در نتیجه محصول نهایی یا همان نرخ میلگرد با افزایش مواجه می‌شود. در بورس کالا نیز پایه عرضه با توجه به قیمت روز دلار تعیین می‌شود، به همین دلیل قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد و قیمت آهن با نوسانات ارز دستخوش افزایش و کاهش خواهد شد.

  • میزان عرضه و تقاضا: یکی دیگر از موارد بسیار مهم روی قیمت میلگرد ظفر، میزان تقاضایی است که یک محصول دارد. هرچه میزان تقاضا افزایش پیدا کند، قیمت کالا نیز افزایش پیدا می‌کند (این موضوع علاوه بر میلگرد در خصوص قیمت پروفیل، تیرآهن، نبشی و .. نیز صادق است).

  • قیمت جهانی مقاطع فولادی: تورم جهانی نیز یکی از عوامل مهم در نوسان قیمت آهن آلات است.

  • هزینه سوخت: یکی دیگر از مواردی که نباید در زمان بررسی قیمت از یاد ببرید، نوسانات قیمت بنزین و سوخت در کشور است.

  • قیمت مواد اولیه: به طور خیلی واضح قیمت مواد اولیه روی هزینه نهایی میلگرد و آهن آلات تاثیر می‌گذارد.

مرکز خرید میلگرد ظفر

شناخت میلگردهای ظفر بناب

کارخانه ظفر بناب قادر به تولید میلگردهای آجدار در گرید A2، A3 و A4 است. یکی از مهم‌ترین سایز میلگرد این کارخانه را می‌توان سایز 14 و 16 اعلام کرد. میلگرد 14 بناب و 16 این کارخانه را می‌توانید روزانه در سایت‌های معتبر بررسی کنید.

میلگردهای بناب در گرید A2 از سایز 8 تا 12 تولید می‌شود. میلگرد آنالیز A3 نیز از سایز 10 تا 32 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شود. میلگرد 16 بناب امروز از مهم ترین اطلاعاتی است که روزانه در خصوص مقاطع این کارخانه دریافت می‌کنید چراکه این کالا کیفیت بسیار بالایی داشته و بسیار کاربردی است. میلگردهای آجدار A4 بناب نیز در سایز 12 تا 28 میلی‌متر تولید می‌شود. تمام میلگردهای تولید شده در کارخانه ظفر بناب با توجه به آخرین استاندارد روز تولید می‌شود به همین دلیل می‌توانید از کیفیت این کالا اطمینان داشته باشید.

قیمت میلگرد

تمام میلگردهایی که در کارخانه بناب

تولید می‌شوند را می‌توانید در مرکزآهن به صورت روزانه استعلام کنید. علاوه بر قیمت میلگرد 16 بناب شما می‌توانید نمودار نوسانات را نیز در این وبسایت مشاهده کنید.

مرکز خرید میلگرد ظفر بناب اصل

میلگرد ظفر بناب طرفداران زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد. از آنجایی که افراد سودجو در صنعت خرید و فروش آهن‌الات زیاد هستند، خرید میلگرد بناب باید از مکانی صورت گیرد که کاملا مطمئن باشد. مرکزآهن با بیش از سی سال تجربه و چندین هزار مشتری راضی یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید میلگرد ظفر بناب حساب می شود.

تمام میلگردهایی که از کارخانه ظفر بناب برای شما ارسال می‌شود با علامت اختصاری این کارخانه (ZN) بوده و قبل از ارسال توسط تیم مجرب تضمین کیفیت بررسی می‌شود. این مجموعه همچنین قادر است آخرین قیمت روز میلگرد ظفر را پس از بررسی های دقیق بازار به شما ارائه دهد. برای اطلاع روزانه از وضعیت کاهش یا افزایش مقاطع فولادی، مرکزآهن بهترین انتخاب برای شماست.

تلفن ارائه دهنده قیمت روز آهن آلات مرکزآهن: 03135155-03135156

آدرس مرکزآهن: اصفهان، خیابان امام خمینی، جنب بیمه تامین اجتماعی ساختمان الماس، طبقه پنجم، واحد 515

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید