معرفی بهترین برند مبلمان اداری ایرانی

کدخبر: ۵۱۴۱۶۵
از سال ها پیش برندهای ایرانی مختلفی در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری فعالیت می کنند.
معرفی بهترین برند مبلمان اداری ایرانی

تاکنون این برند ها محصولات با کیفیتی را به بازار فروش عرضه داشته و توانسته اند نیاز بازار را برطرف کنند.  محصولاتی که با پشتیبانی از تکنولوژی های نوین به شکل روزانه پیشرفت می کنند. برای آشنایی با 7 برند برتر ایرانی در حوزه ساخت مبلمان اداری با ما همراه باشید.

معرفی برندهای برتر ایرانی

برای بسیاری از افراد، خرید از یک برند معتبر اهمیت بسیاری دارد. شاید تصور کنید خرید از برندهای ایرانی شما را با مشکلات فراوانی روبرو می کند و به طور عکس خرید از برندهای خارجی خیال شما را از بابت کیفیت راحت می کند. بهتر است دیدگاه خود را تغییر دهید.

چرا که برندهای خوش نام ایرانی نیز توانسته اند با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد، جایگاه ویژه ای در سطح جهان پیدا کنند. شرکت هایی که علاوه بر داشتن تجربه کافی و سابقه طولانی مدت، از تکنولوژی های نوین نیز پشتیبانی می کنند. در این بین برخی برند های ایرانی موفق تر عمل نموده اند. در معرفی این برند ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

برند خوش نام مبلمان اداری نیلپر

تنها یک بار حضور در بورس لوازم اداری، شما را با برند پرآوازه نیلپر آشنا می کند. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1371 آغاز نموده است. امروزه نیلپر به یک کمپانی بزرگ تولید کننده تبدیل شده و کارخانه ای به مساحت 40 هزار متر مربع را برای طراحی و تولید مبلمان اداری، در اختیار گرفته است.

برای برند نیلپر، طراحی یک مبلمان اداری با کیفیت، استاندارد و ارگونومی بیش از هر چیز اهمیت داشته است. به همین خاطر است که کلیه محصولات نیلپر دارای گواهینامه های استاندارد ارگونومیک هستند. موفقیت نیلپر در طراحی و تولید مبلمان های استاندارد موجب شده تا انواع مختلفی از صندلی های اداری را به بازار فروش عرضه کند.

شما می توانید انواع صندلی های مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، اپراتوری و ... را در میان محصولات نیلپر پیدا کنید. اما این پایان کار نیلپر نیست. امروزه ردپای برندر نیلپر در میان مبلمان های خانگی، رستورانی و آموزشی نیز دیده می شود.

هلگر

مبلمان اداری برند هلگر، تازه کار اما پیشرفته

حضور برند هلگر در بورس لوازم اداری تنها به 5 سال اخیر مربوط می شود. اما اگر شما به این مسئله واقف نباشید، نمی توانید حدس بزنید این برند تازه کار دست به خلق این چنین مبلمان های با کیفیت زده باشد. محصولات هلگر آمیخته ای از هنر مدرن و تکنولوژی های نوین است. این برند ایرانی محصولات خود را با الهام از نمونه های خارجی طراحی و ساخته است.

اما خوشبختانه قیمت مبلمان اداری خود را در مقایسه با نمونه های خارجی، در تراز پایین تری قرار داده است. از این رو اگر به طراحی های مدرن و اروپایی علاقه مندید، می توانید سراغ برند ایرانی هلگر بروید. این برند خوش نام تمام آنچه که از یک مبلمان اداری با کیفیت و استاندارد انتظار دارید، برآورده می سازد.

مبلمان اداری برند برتر داتیس

برند داتیس مناسب افرادی است که به طرح های خاص و منحصربفرد علاقه مندند. این برند ایرانی مبلمان اداری خود را با فرم های خاص و منحصر به خود طراحی می کند. از این رو نمی توانید نمونه آن را در جای دیگری پیدا کنید. برای افرادی که فاکتور قیمت برای آنان از اهمیت کمتری برخوردار است و در عوض فاکتور طراحی و کیفیت اهمیت شایانی دارد، خرید مبلمان اداری داتیس گزینه مناسبی به نظر می رسد.

خرید محصولات برند داتیس خیال شما را از جهت تعمیرات تخصصی مبلمان اداری راحت می کند. چرا که این برند تعمیرکارانی مجربی در سراسر ایران دارد. از این رو می تواند خدمات خوبی را به عنوان گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهد.

برند سرشناس مبلمان اداری نظری

نظری از دیگر برندهای برتر ایرانی در حوزه طراحی و تولید مبلمان اداری است. این کمپانی فعالیت خود را با تولید تحت، جالباسی و گهواره آغاز کرده است. اما امروزه به تولید مبلمان اداری روی آورده و محصولات با کیفیتی را در قالب میز، صندلی و نیمکت ارائه کرده است.

اما فعالیت این شرکت ایرانی محدود به مبلمان اداری نمی شود. نظری پا را فراتر نهاده و در تولید صندلی های آموزشی، رستورانی، چندمنظوره و همچنین صندلی استادیومی نیز عملکرد مطلوبی به نمایش گذاشته است.

اروند

مبلمان اداری برند با سابقه اروند

اروند یکی دیگر از برندهای با سابقه ایرانی است که در لیست برندهای برتر ایرانی قرار دارد. اروند که از سال 1327 فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید مبلمان اداری آغاز نموده، توانسته 7 سال متمادی نشان کیفیت برتر را از سوی اتحادیه تولید کنندگان مبلمان اداری دریافت کند.

از حدود 74 سال پیش، برند اروند بهترین مبلمان اداری ایرانی را به بازار عرضه می کند. بنابراین یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی در حوزه طراحی و ساخت مبلمان اداری به شمار می رود. اما این برند به تکنیک های سنتی ساخت اکتفا نکرده و توانسته خود را با متدهای روز جهان نیز تطبیق دهد. شما می توانید انواع صندلی های اداری، آموزشی، ورزشی و صندلی های سینما را در بین محصولات این برند پیدا کنید.

مبلمان اداری برند ایرانی لیو

لیو از دیگر برندهای برتر و خوش نام ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. از همان ابتدای کار، برند لیو از فرم و سبک مدرن برای ساخت مبلمان اداری خود استفاده کرده است. بر همین اساس توانسته دانش و تجربه خوبی را در زمینه ساخت مبلمان های استاندارد مدرن به دست آورد.

اگر به سبک مدرن و المان های مخصوص آن علاقه مندید، به محصولات برند لیو سر بزنید. تنوع محصولات این برند ایرانی دست شما را برای خرید و انتخاب باز گذاشته است. شما می توانید انواع میز، صندلی و نیم ست های اداری را در میان محصولات برند لیو پیدا کنید.

راد سیستم

برند پرآوازه مبلمان اداری راد سیستم

در بررسی برندهای برتر ایرانی لازم است به برند راد سیستم نیز اشاره کنیم. این کمپانی قدیمی بیش از 7 دهه است که در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری فعالیت می کند. سابقه طولانی مدت و تجربه کافی موجب شده تا محصولات برند راد سیستم از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشند.

خرید از برند راد سیستم مناسب افرادیست که به فاکتورهای کیفیت اهمیت زیادی می دهند. چرا که محصولات راد سیستم از تمامی جنبه ها تحت آزمون سنجش و دوام قرار گرفته اند. خرید این دست از مبلمان های اداری نیاز شما را در طول سال ها فعالیت اداری، برطرف می کند.

سخن پایانی

با 7 برند برتر ایرانی آشنا شدید. هر یک از این کمپانی ها دارای سبک و تکنولوژی ساخت مخصوص به خود هستند. شما می توانید در تناسب با سلیقه، نیاز و بودجه مدنظر خود از محصولات این برندهای معتبر خریداری کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید