«فیوژن»؛رویدادی کم‌سابقه برای تبدیل فرصت‌ها به کسب و کار

کدخبر: ۵۱۵۱۳۸
«فیوژن»؛رویدادی کم‌سابقه برای تبدیل فرصت‌ها به کسب و کار

دیوار و جوانه در یک همکاری مشترک ثبت‌نام رویداد«فیوژن» را شروع کرده‌اند. در طی رویداد فیوژن که بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود افراد می‌توانند در سه ماه همراه با آموزش و منتورینگ،کسب‌و‌کار خود را در حوزه‌های مشخص شده راه‌اندازی کنند و در صورت موفقیت امکان جذب سرمایه را دارند.

برنامه‌نویس‌ها و دولوپرها به همین خاطر از مخاطبان اصلی این رویداد هستند که می‌توانند در کنار هم‌تیمی‌های خود در حوزه‌های تخصصی دیگر قرار بگیرند.

فیوژن رویدادی برای افراد و تیم‌هایی است که می‌خواهند فرصت راه اندازی کسب و کار را در کنار افرادی با تجربه فعالیت در بزرگترین شرکت‌های تکنولوژیک در اکوسیستم استارت‌آپی را تجربه کنند.

در فیوژن برای شرکت‌کنندگان امکان  تیم‌سازی، انتقال تجربه افراد موفق، آموزش‌های تخصصی با توجه به مراحل رشد، منتورینگ اختصاصی با توجه به حوزه‌های انتخاب شده توسط تیم‌ها، ارائه گرنت (سرمایه اولیه)، فضای استقرار و دیگر موارد مورد نیاز تیم‌ها  فراهم شده است.

در فیوژن علاوه بر آموزش و مربی‌گری، حمایت مالی هم در نظر گرفته شده است. تیم هایی که کیفیت لازم برای ادامه مسیر توسعه کسب و کار را داشته باشند، بعد از طی مراحل اولیه و آموزش های لازم، می‌توانند حمایت مالی بلاعوض دریافت کنند تا محصول اولیه خود را در بازه زمانی مشخصی توسعه دهند. در نهایت تیم‌هایی که محصول اولیه خود را در طول مدت زمان برنامه به سطح قابل قبولی برسانند برای جذب سرمایه با هدف توسعه محصول و رشد وارد کمیته سرمایه‌گذاری جوانه خواهند شد.

مهلت ثبت نام این رویداد تا ۲۷ مردادماه است و با توجه به محدودیت ظرفیت بهتر است هر چه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهید.

برای جزئیات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به Javane.vc/fusion مراجعه کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید