سفر به قطر با هایپراستار

۳۰ جایزه جام جهانی ۲۰۲۲ برای خریداران هایپراستار

کدخبر: ۵۱۵۵۳۲
فروشگاه‌های زنجیره‌­ای هایپراستار این بار اقدام به قرعه‌کشی و ارائه ۳۰ جایزه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای مشتریان خود کردند.
۳۰ جایزه جام جهانی ۲۰۲۲ برای خریداران هایپراستار

با خرید از فروشگاه­ها و شعب زنجیره­ای هایپراستار می‌توانید در این قرعه‌کشی شرکت کرده و یکی از 30 برنده جایزه سفر به قطر باشید. مجموعه­ هایپراستار با 13 سال سابقه خدمت و با 25 شعبه هایپرمارکت و سوپرمارکت در اقصی نقاط کشور همیشه در تلاش بوده تا خدماتی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه دهد. تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، ارومیه، یزد، قزوین، قم و مارلیک از جمله شهرهایی هستند که هایپراستار افتخار خدمت‌رسانی در آن­ها را دارد.

یک خرید تا جام جهانی

از تاریخ 4 مرداد ماه تا 3 شهریور، با مراجعه به شعب فروشگاه‌های هایپراستار، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های جذاب و متنوع هایپراستار، در جشنواره سفر به قطر شرکت کرده و یکی از برندگان جایزه جام جهانی باشید. شما با هر 200 هزار تومان خرید از هایپراستار 1 شانس قرعه‌کشی کسب کرده و یک کد قرعه‌کشی دریافت می‌کنید. خریداران باید کد مورد نظر را در صفحه جشنواره تابستانه هایپراستار وارد و از این طریق در قرعه‌کشی شرکت کنند. بنابراین خرید بیشتر، شانس برنده شدن 30 نفر در قرعه کشی بلیط VIP مسابقه تیم ملی ایران و بلیط رفت و برگشت در تاریخ 3 شهریور ماه را افزایش خواهد داد.

هایپر استار

هایپر استار همیشه ارزانترین

در هایپراستار شما می‌توانید کلیه نیازهای خانه و خانواده خود را تأمین کنید. مجموعه­ای که همواره تلاش کرده با فراهم آوردن محیطی ایمن در کنار مردم باشد. اقلامی که در هایپراستار عرضه می­گردد از بهترین کیفیت­ها انتخاب شده است؛ مخصوصا در بخش مواد غذایی که کیفیت بالا و تازگی محصولات جزو فاکتورهای اصلی ارائه خدمات می­باشد.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را اجرا می‌کند. یعنی اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را با قیمتی ارزان‌تر از هایپراستار خریداری کند می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت کند.

اینستاگرام هایپراستار و تخفیف­های همیشگی

آسان‌ترین راه برای اطلاع از جدیدترین تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار، دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است. علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اخبار فروشگاه‌ها، با موضوعات جذاب و گوناگونی پیرامون سبک زندگی، آشپزی و ... همراه مخاطبان خود می‌باشد.

همچنین با دنبال کردن هایپراستار در اینستاگرام نیز شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه را خواهید داشت. جایزه این مسابقات شامل گوشی موبایل و کارت‌های هدیه بوده که در تمامی شعب می‌توان از آن استفاده کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید