محسن ابراهیم زاده؛ خواننده محبوب نسل جوان

کدخبر: ۵۱۵۶۰۷
یکی از خوانندگان جوان ایرانی که توانسته در سال‌های اخیر طرفداران زیادی به دست آورد، محسن ابراهیم زاده است.
محسن ابراهیم زاده؛ خواننده محبوب نسل جوان

 او از همان ابتدای کار توانست با صدای خود مخاطبان را شگفت زده کند. این خواننده خوش صدا تاکنون کنسرت‌های زیادی را در سراسر کشور برگزار کرده که همه آن‌ها با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مواجه شده است.

بیوگرافی و زندگینامه محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده در 17 شهریور سال 1366 در شهر تربت حیدریه به دنیا آمد. ایشان سه خواهر به نام‌های محدثه، مطهره و مهسان دارد. محسن در سن 14 سالگی شروع به آموختن قرآن و مباحثی مثل صوت و ترتیل کرد. بعد از آن و در سال 1383 در حالی که 17 ساله بود، وارد دنیای موسیقی شده و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

به دلیل علاقه شدیدی که به موسیقی داشت، در کلاس‌های خوانندگی و گیتار شرکت می‌کرد و به صورت حرفه‌ای به موسیقی می‌پرداخت. مدرک تحصیلی محسن هم دیپلم است. محسن ابراهیم زاده تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و بارها اعلام کرده که قصد ازدواج ندارد و می‌خواهد به صورت جدی بر روی موسیقی وقت بگذارد.

فعالیت حرفه‌ای محسن ابراهیم زاده

در سال 1388 به صورت کاملا جدی مباحث صداسازی و تئوری موسیقی را نزد استاد نیکنام گذرانده و در همین سال اولین قطعه موسیقی خود را به نام وقتی می‌خندی، منتشر کرد. قطعه اول این خواننده توسط بسیاری از افراد دیده و شنیده شد.

سپس در سال 1394 در حالی 28 سال سن داشت، با خواندن آهنگ هنوزم بود، توانست صدای خود را به گوش افراد زیادی برساند. اما شهرت محسن ابراهیم زاده زمانی آغاز شد که تیتراژ برنامه مهتاب را در سال 1396 خواند. خیلی‌ها محسن را با این آهنگ می‌شناسند و بعد از آن بود که اسمش بر سر زبان‌ها افتاد.

ابراهیم زاده

بعد از آن این خواننده خوش صدا فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی گسترش داده و در مدت زمان کوتاهی هزاران مخاطب را جذب کرد. اکثر آهنگ های محسن ابراهیم زاده را مصطفی مومنی تنظیم می‌کند. همچنین با ترانه سراهایی همچون مریم حیدرزاده، مهرزاد امیرخانی و علیرضا مرتضی قلی همکاری کرده است.

همکاری محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد

مهدی کرد، یکی از مدیر برنامه‌ها و تهیه کنندگان باسابقه دنیای موسیقی است و سال‌ها در کنار مرتضی پاشایی حضور داشته و نقش مهمی در موفقیت او داشت. بعد از آنکه مهدی کرد از طریق شبکه‌های اجتماعی با آهنگ محسن ابراهیم زاده آشنا شد، تهیه کنندگی و مدیر برنامه محسن ابراهیم زاده را پذیرفت. به همین خاطر بود که بسیاری از افراد به محسن ابراهیم زاده لقب مرتضی پاشایی جدید را داده بودند.

آشنایی با سبک موسیقی

سبک موسیقی این خواننده جوان و خوش صدا پاپ است. اما صدایی قوی در زمینه موسیقی سنتی نیز دارد. به گفته خودش قصد دارد روزی در زمینه موسیقی سنتی نیز آثاری را خلق کند. جالب است بدانید که محسن ابراهیم زاده علاوه بر خوانندگی، کار آهنگسازی و ترانه سرایی بعضی از قطعات را خودش انجام داده است.

محسن-ابراهیم زاده

کنسرت‌های محسن ابراهیم زاده

محسن اولین کنسرت خود را در سال 1394 در شهر کرج برپا کرد که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد. سپس دومین کنسرت خود را با وقفه‌ای طولانی در سال 1396 در سالن میلاد تهران برگزار کرد. سپس در سایر شهرها از جمله کرج، بم، کیش و رفسنجان نیز به برگزاری کنسرت پرداخت. فروش بلیط او در کنسرت تهران توانست رکورد فروش را بشکند و سایر اجراهایش در شهرستان‌ها نیز با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

آهنگ‌های معروف محسن ابراهیم زاده

از آنجایی که این خواننده صدایی بسیار زیبا دارد، اکثر آهنگ‌های او با استقبال خوبی مواجه شده‌اند، اما در میان آن‌ها آهنگ‌های زیر توانسته‌اند جایگاهی بهتری را کسب کنند.

  • دونه دونه 1

  • دونه دونه 2

  • تو یار منی

  • گل پونه

  • گرداب

  • چی شد

  • میشی فداش

  • سیم آخر

  • عاشق شدن

  • کجایی

  • درد دل

  • آشوب

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید