افتتاح کارخانه جدید گروه صنعتی ایزی پایپ و افزایش ۸۰ درصدی تولید

کدخبر: ۵۱۶۱۲۹
به بهانه برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران، و در حاشیه این نمایشگاه گفتگویی صمیمانه با مدیرعامل گروه صنعتی ایزی پایپ داشته‌ایم که دعوت می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.
افتتاح کارخانه جدید گروه صنعتی ایزی پایپ و افزایش ۸۰ درصدی تولید

جناب نجاری در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید

مهدی نجاری مدیرعامل گروه صنعتی ایزی پایپ هستم؛ حدود ۱۵ سال است که تولیدکننده‌ی لوازم بهداشتی ساختمان و شیرآلات بهداشتی در قالب برند شیرآلات کسری هستیم. از سال ۹۰ برند ایزی پایپ را برای تولید لوله‌های ۵ لایه و اتصالات مربوطه راه اندازی کردیم. ابتدا با واردات و از سال 92 مسیر خود را با تولید ادامه دادیم.

از سال ۹9 گروه صنعتی ایزی پایپ شکل گرفت و برند های لوله ایزی پایپ و شیرآلات کسری بعنوان زیرمجموعه، فعالیت خود را ادامه دادند. بعد از تاسیس گروه صنعتی فعالیت‌های برندها تشدید شده و افزایش تولید و فروش بسیاری در مجموعه دو برند به یاری خدا اتفاق افتاد. ضمنا برنامه‌های گسترده‌ای برای افزایش سهم بازار شیرآلات بهداشتی و لوله و اتصالات ساختمانی تا پایان سال و سال‌های آینده داریم.

در نمایشگاه امسال صنعت ساختمان که استقبال گسترده‌ای از آن شد ایزی پایپ حضور فعالانه‌ای داشت. سوال بعدی ما در خصوص اهداف گروه صنعتی ایزی پایپ از حضور در نمایشگاه است. آیا به این اهداف دست یافته‌اید؟

همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم نمایشگاه امسال بسیار عالی بود. با توجه به اینکه ما دو سال گذشته را به خاطر مسائل کرونا از دست دادیم و همه نمایشگاه ها و تجمعات لغو شده بود انتظار می‌رفت نمایشگاه امسال بسیار عالی باشد و مورد استقبال زیادی قرار بگیرد که همینطور هم بود. هدف ایزی پایپ مانند همه شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند ارائه و معرفی محصولات جدید بوده است و نیز یکی از اهداف بزرگ ما در این نمایشگاه معرفی مجدد و پر قدرت گروه صنعتی ایزی پایپ و اعلام اینکه برندهای کسری و ایزی پایپ در قالب برند گروه صنعتی به فعالیت می‌پردازند بوده است. به لطف خدا ما در این نمایشگاه به تمام خواسته‌های برنامه‌ریزی شده‌ی خودمان رسیدیم.

ایزی پایپ

در مورد آمارهای کمی حضور در نمایشگاه بفرمایید

ما میانگین به صورت روزانه در نمایشگاه پذیرای ۱۲۰۰ نفر مراجعه کننده در غرفه گروه صنعتی بودیم یعنی در مجموع ۴ روز حدود 6 هزار نفر از غرفه گروه صنعتی ایزی پایپ دیدن کردند. روزانه حدود ۱۰ الی ۱۵ جلسه کاری مهم در محل غرفه برگزار گردید که باعث تقویت روابط گروه و مشتریان بالقوه و بالفعل مجموعه گردید. در مجموع طی جلسه‌ای که صبح روز بعد از پایان نمایشگاه به صورت داخلی با مدیران گروه صنعتی داشتیم حضور در نمایشگاه بسیار رضایت بخش ارزیابی شد.

دست آوردها و افتخارات گروه صنعتی ایزی پایپ در سال جاری چه مواردی بوده‌اند که می‌خواهید به آنها اشاره کنید؟

امسال کارخانه‌ی جدید گروه صنعتی ایزی پایپ افتتاح شد. کارخانه‌ای که زمین آن دو سال پیش خریداری شده بود و در طول این دو سال عملیات عمرانی برای ساخت و راه اندازی کارخانه انجام شد که به لطف خدا امسال و در تیر ماه فاز اول آن را به بهره‌برداری رساندیم. این کارخانه در شرکت صنعتی شمس آباد قرار دارد. در این فاز بخش عمده ای از ماشین آلات کارخانه نصب و راه اندازی شدند و از نیمه دوم تیر ماه ۱۴۰۱ با ظرفیت کامل مشغول به تولید هستند.

در فاز اول تا پایان سال جاری تعداد کارکنان گروه صنعتی ایزی پایپ از ۳۰۰ نفر فعلی به ۶۰۰ نفر ارتقا می‌یابند.

در مورد صنعت ساختمان و چشم انداز این صنعت، حجم بازار و جایگاه گروه صنعتی ایزی پایپ در این صنعت چه دیدگاه و برنامه‌هایی دارید؟

چشم انداز و پلنی که ما برای گروه صنعتی ایزی پایپ در ادامه فعالیت داریم بسیار گسترده است و به یاری خدا برنامه‌های بسیار زیادی برای ارتقای تولید،‌ افزایش سهم بازار و گسترش چشم گیری در اشتغال و صادرات خواهیم داشت. فقط در حوزه اشتغال و کارآفرینی اگر به لطف خدا به برنامه‌های مدون خود برسیم در افق چشم اندازه ۵ ساله به 5 هزار نفر نیروی انسانی شاغل و بیمه شده در گروه صنعتی ایزی پایپ خواهیم رسید. برنامه‌های توسعه بسیار زیادی داریم که به کمک خداوند متعال سبد محصولات مان بسیار گسترده‌تر خواهد شد. از نظر کیفیت و کمیت به یاری خدا متحول خواهیم شد و حجم تولید را تا پایان سال ۸۰ درصد افزایش خواهیم داد.

ایزی-پایپ

در مورد صادرات و بازارهای صادراتی دیدگاه‌تان چیست؟

در زمینه صادرات در سال‌های اخیر کارهایی انجام شده و با وجود محدودیت‌های موجود حجم مشخصی صادرات داشته ایم. از امسال نیز برنامه‌های جامع تری برای گسترش صادرات داریم. به یاری خدا برنامه‌هایی برای شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و توسعه بازارهای صادراتی هم در زمینه شیرآلات بهداشتی هم در زمینه لوله و اتصالات مربوطه داریم که موجب گسترش فروش ارزی مجموعه گروه صنعتی ایزی پایپ خواهد شد. تا امروز مقصد صادراتی ما کشورهایی مثل عراق و افغانستان و آسیای میانه بوده است ولی دید ما به یاری خدا فراتر از این بوده و نیم نگاهی به بازارهای افریقا و انشالله حتی برای صادرات به اروپا برنامه‌هایی در آینده نزدیک داریم.

با توجه به اینکه صحبت از صادرات شد در مورد موضوع تحریم‌ها و محدودیت‌های قانونی و موانع کار نکاتی هست که بخواهید با مسئولین امر در میان بگذارید؟

متاسفانه ضوابط دست و پا گیر بی‌داد می‌کند. چه برای مسائل داخلی چه برای موضوع صادرات. امیدوارم مسئولین به این موضوع توجه ویژه تری بکنند. من بارها گفته‌ام ما حمایت نمیخواهیم، فقط همین که چوب لای چرخ ما گذاشته نشود کافیست. این ضوابط دست و پا گیر باید در وهله اول برداشته شود. اگر حمایت کنند فبها المراد. اما حتی اگر حمایت نمی‌کنند این موانع و ضوابط دست و پا گیر را بردارند تا تولیدکننده بتواند تمام انرژی و فکرش را در زمینه کار و افزایش تولید معطوف نماید. این ضوابط دست و پا گیر فقط اتلاف کننده‌ی پول و انرژی و زمان است که اگر بتوانند آن را تا حدیدسر و سامان بدهند بزرگترین لطف را در حق ما تولیدکنندگان کرده‌اند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید