انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی می باشد

کدخبر: ۵۱۷۸۵۰
باتری قطعه ای بسیار حساس و مهم در لپ تاپ می باشد که به عنوان منبع تغذیه و ذخیره الکترونیکی آن عمل می کند.
انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی می باشد

 این قطعه خود از قطعات کوچک تری تشکیل شده است. باتری لپ تاپ از زمان های اولیه تولید تا کنون از جنس های مختلفی تشکیل شده و هر نسل نسبت به نسل قبلی، پیشرفت های منحصر به فرد و شگفت انگیزی داشته است. در این مطلب می خواهیم با انواع جنس باتری لپ تاپ بیشتر آشنا شویم.

آیا شما می خواهید باتری لپ تاپ خود را عوض کنید؟ آیا باتری لپ تاپ شما خراب شده است و دیگر کارایی لازم را ندارد؟ دیگر نگران این موضوع نباشید. همکاران و کارشناسان خبره و باتجربه ما در شرکت ساختار دیجیتال با بهره مندی از دانش روز و با واردات باتری های درجه یک و اورجینال، بهترین نوع این قطعه را در اختیار شما قرار می دهند.

انواع مختلف باتری های لپ تاپ با قیمت تضمینی و همچنین ضمانت برگشت کالا در این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه باتری و یا دیگر قطعات لپ تاپ داشته باشید، با ما تماس بگیرید.

انواع باتری لپ تاپ

باطری های لپتاپ

در بازار تکنولوژی، باتری های لپ تاپ از نظر جنس دارای دسته بندی رایج زیر می باشند:

  • باتری لیتیوم یون (Li-ion): این نوع باتری آخرین نسل از باتری های تولید شده توسط کمپانی های مختلف تولید قطعات لپ تاپ می باشد. از ویژگی های این باتری می توان به مقاوم بودن در برابر اثر حافظه، وزن کم و بی خطر بودن، بالا بودن چرخه شارژ و مصرف داخلی کم اشاره کرد.

  • باتری نیکل کادمیم (Ni-Cd): این نوع باتری تقریبا از رده خارج می باشد. این باتری از قدیمی ترین باتری های موجود است که اغلب در نوت بوک ها استفاده می شد. از آنجایی که ترکیبات کادمیوم سمی می باشد، این باتری دیگر کارایی ندارد و شرکت ها دیگر به تولید آن دست نمی زنند.

  • باتری نیکل متال هیدرید (Ni-MH): این باتری تقریبا مثل نمونه نیکل کادمیم است، با این تفاوت که ظرفیت و طول عمر بیشتری دارد. از معایب این باتری این است که زمان زیادی نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود و در طول زمانی که شارژ می شود، گرمای زیادی تولید می کند. از مزایای این جنس از باتری می توان به این مورد اشاره کرد که از مواد سمی در تولید آن به ندرت استفاده شده است.

  • باتری لیتیوم پلیمری (li-pol): این باتری نسبت به نمونه های عنوان شده سبک تر، کوچک تر و ایمن تر می باشد. این باتری امکان شارژ با USB را دارد و نیاز به شارژ 100 درصد ندارد. این ویژگی ها موجب می گردد که طول عمر باتری کم نشود و ساختار آن در طول استفاده از این قطعه به خوبی حفظ گردد.

لازم به ذکر است که باتری های هوشمند نیز جدیدا وارد بازار شده اند که توانسته اند تحول برزگی در این صنعت ایجاد کنند.

آشنایی با چند باتری معروف لپ تاپ

باطری معروف لپتاپ

در این قسمت می خواهیم چند باتری معروف و موجود در بازار را با یکدیگر بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

  • باتری لپ تاپ ایسوس  k56: باتری لپ تاپ ایسوس  k56 از نوع باتری اکسترنال و 4 سلولی و از برند پاناسونیک ژاپن است. توان باتری 44 ساعت است و دارای گارانتی 6 ماهه می باشد.

  • باتری لپ تاپ ایسوس N552: باتری لپ تاپ ایسوس  N552 از نوع اینترنال و یا داخلی می باشد. از مشخصات دیگر این باتری می توان 4 سلولی بودن، گارانتی 6 ماهه و ولتاژ 15 ولتی آن اشاره داشت. این باتری دارای پارت نامبرهای A41N1501، A41LK9H و L41LK2H است.

  • باتری لپ تاپ لنوو Z5070: باتری لپ تاپ لنوو  Z50704 سلولی است. سلول های استفاده شده در این باتری از پاناسونیک، ال جی، سامسونگ می باشد. همچنین این باتری دارای توان 41 ساعت وات و ولتاژ 4/14 ولت است.

  • باتری لپ تاپ لنوو Z510 : باتری لپ تاپ لنوو  Z510  از نوع 4 سلولی می باشد و به صورت اینترنال و یا داخلی استفاده می گردد. این باتری دارای وزنی حدود 308 گرم است. از دیگر ویژگی های این باتری می توان به این مورد اشاره کرد که از نوع لیتیوم یون است و دارای سه گنجایش 3350، 2800 و 260 میلی آمپر می باشد. 

ما در ساختار دیجیتال تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین را به شما ارائه دهیم. در فروشگاه اینترنتی ساختار دیجیتال، شما می توانید انواع باتری اورجینال در برندهای لنوو، ایسر، اپل و .... را با ضمانت نامه خریداری کنید. ما به پاس خرید شما علاوه بر قیمت مناسب و گارانتی، ارسال رایگان را برای باتری های خود فعال کرده ایم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید